Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Geef ik mijn eigen mening is het nog niet goed. (ik geef altijd mijn eigen mening maar jullie zeggen dat ik meeloop.)
Ik vind dat er duidelijk te weinig Adrenalize invloeden inzitten. Melodie is ook helemaal niet pakkend en het kost moeite om hem te volgen.

Als je het hebt over de 2e climax dat die niet echt te volgen is dan kan ik je wel begrijpen, maar die 1e climax is makkelijk te volgen.

Dit nummer heeft trouwens zo belachelijk veel Adrenalize-invloeden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wout1997 schreef:
Geef ik mijn eigen mening is het nog niet goed. (ik geef altijd mijn eigen mening maar jullie zeggen dat ik meeloop.)
Ik vind dat er duidelijk te weinig Adrenalize invloeden inzitten. Melodie is ook helemaal niet pakkend en het kost moeite om hem te volgen.

Als je het hebt over de 2e climax dat die niet echt te volgen is dan kan ik je wel begrijpen, maar die 1e climax is makkelijk te volgen.

Dit nummer heeft trouwens zo belachelijk veel Adrenalize-invloeden :P

Over die Adrenalize invloeden: ik beleef het meer als een omegatypez track dan kan jij wel zeggen dat er veel Adrenalize in zit toch beleef ik het niet zo. Daar kan je moeilijk iets aan veranderen.
De melodie is volgbaar natuurlijk, ik bedoel er is geen een melodie die niet volgbaar is. Ik heb graag dat een melodie in je hoofd blijft hangen, mee kan fluiten en dat je meteen weet ja dit is ..... (tracknaam)
Dit is voor mij dus een "moeilijk" te volgen melodie. Het is ook helemaal niet aanstekelijk, een paar random noten achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 01:09 
 
Hardtraxxer

Dit is echt een fijn trackje hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkah ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze melodie klinkt gewoon Vals Iritant om naar te luistere
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
weer zo'n rommelige/random melodie, weet niet of het aan mij licht maar vind dit echt raar klinken net als the spirit etc. adrenalize solo is veel beter en de omegatypezvind ik nog steeds maar niks totaal niet fusion waardig imo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.
Heerlijk plaatje ga vooral zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.

Midintro klinkt prima tot 00:43. Hierna komen 15 chaotische seconden wat me niet zo ligt. Ik ben zowieso al geen fan van breaks. De opkomende melodie daarin klinkt wel leuk en die wordt doorgezet naar de climax. Wederom een break en dan weer die melodie die naar mijn gevoel bij momenten ook weer wat te druk wordt.

Wat de pitchkicks op 02:19, 02:25, 02:32, 02:38, .. betreft daar hoef ik niet eens op in te gaan :D

Geen slechte track, maar het mist gewoon kracht en drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mr-HardStyle schreef:
Deze melodie klinkt gewoon Vals Iritant om naar te luistere


:x


bRt_ schreef:
acidburn schreef:
OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.


Geen slechte track, maar het mist gewoon kracht en drive.


Kracht is misschien niet eens altijd nodig in elk nummer, maar drive zit hier toch echt wel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Kracht is misschien niet eens altijd nodig in elk nummer, maar drive zit hier toch echt wel in.

Miniem. Ik krijg hier geen WAUW gevoel bij.

Overigens vind ik wel dat er een behoorlijke krachtfactor in een track moet zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie met die snelle noten wat meer ongebruikelijk, maar niet vervelend! Ik vond hem op Headhunterz in de Ziggo Dome aardig vet klinken en nu in TMS deze week viel hij me ook al op. Hebben dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr-HardStyle schreef:
Deze melodie klinkt gewoon Vals Iritant om naar te luistere

pffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:35 
 
Hardtraxxer

Nee, ik vind het niet echt te chaotisch. Door die snelheid word je net helemaal opgefokt, ideaal om op een feest op los te gaan dus. Dit is wat mij betreft Omegatypez hun leukste track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem mijn woorden terug, vind hem inmiddels wel vetjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 15:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind hem lekker, alleen ben bang dat ik er snel op ben uitgekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Vind dit best wel een vet nummer eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 01:55 
 
Hardtraxxer

acidburn schreef:
OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.
Heerlijk plaatje ga vooral zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is prima te volgen. Zat na 2x luisteren al volledig in mn kop de hele dag gisteren.

Maar het wordt soms net even te chaotisch.

Die naar boven schietende kick op de 31e en 32e tel vind ik behoorlijk overbodig en simpelweg spuuglelijk.

Conclusie: Prima plaatje :) Tenminste een track die zich een beetje onderscheidt van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:29 
 
Hardtraxxer

acidburn schreef:
OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.
Heerlijk plaatje ga vooral zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:18 
 

sjeeks schreef:
acidburn schreef:
Ga ik iedereen zeiken door. Vooral heerlijk snap heeft te OMG. Wat ga niet plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:29 
 

Benieuwd of deze dan gereleased word met Magical World, gezien ze hebben gezegt dat de Preview soon kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke track! Mid heeft echt een geweldige drive :woot: Zeker halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Benieuwd of deze dan gereleased word met Magical World, gezien ze hebben gezegt dat de Preview soon kwam.


Antwoord is nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom hoor je hier helemaal niks meer over? Jammer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks