Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Adrenalize & Omegatypez

Track(s): Infinite Galaxy

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die gasten weten werkelijk in elk nummer wel een vreemde wending te stoppen. Ik vind het maar niks.
Verschrikkelijk filmpje ook btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track zelf is gewoon goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Track klinkt lekker. Ben benieuwd wat Adrenalize hier voor invloed op gehad heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een bout plaat met kutkicks en een teringlelijke melodie zeg >.<
niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dubbelpost >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Vind dit best wel een vet nummer eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodietjes van Omegatypez altijd heel goed, sounds zijn dan altijd wat minder maar gecombineerd met adrenalize is deze plaat toch nog wel te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

National Geographic stemmen? hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:43 
 
Hardtraxxer

Lekkere plaat, was live ook goed te pruimen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind die pitchende kicks wel leuk, maar de melodie is totaal niet te volgen voor mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Wat een bout plaat met kutkicks en een teringlelijke melodie zeg >.<
niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:03 
 

The Venator schreef:
Wat een bout plaat met kutkicks en een teringlelijke melodie zeg >.<
niks voor mij dit.


Hier ben ik het ongeveer wel mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Het schiet alle kanten op bij deze track :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor niet echt Adrenalize hier in terug... :/
Weer zo'n random melodie die nergens over gaat, gewoon lachwekkend :lol:
Kicks zijn ook om te huilen. Vocals vind ik wel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt de melodie vet, vooral 2de stuk . lekkah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Weer zo'n random melodie die nergens over gaat, gewoon lachwekkend :lol:

Ik hoor hier anders gewoon een duidelijke melodie in.
Ik ben overigens erg fan van tracktitels die ook echt de sfeer uitstralen van de track, vind dat deze track een passende naam heeft :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Hoor niet echt Adrenalize hier in terug... :/
Weer zo'n random melodie die nergens over gaat, gewoon lachwekkend :lol:
Kicks zijn ook om te huilen. Vocals vind ik wel erg gaaf.

Wil jij alsjeblieft oren aanschaffen?

Leuk plaatje, jammer van de kicks die net iets te vaak pitchen. Maar zo erg stoort dat ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Weer zo'n random melodie die nergens over gaat, gewoon lachwekkend :lol:


Kinkklare onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Wout1997 schreef:
Weer zo'n random melodie die nergens over gaat, gewoon lachwekkend :lol:


Kinkklare onzin.

Gedeelte over geen Adrenalize-invloeden is ook pure onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Geef ik mijn eigen mening is het nog niet goed. (ik geef altijd mijn eigen mening maar jullie zeggen dat ik meeloop.)
Ik vind dat er duidelijk te weinig Adrenalize invloeden inzitten. Melodie is ook helemaal niet pakkend en het kost moeite om hem te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb altijd meelij met mensen die klagen over een moeilijke melodie; ze kunnen er niets aan doen, dat ze het basale vermogen om een melodie te volgen niet hebben. Nee, het is niet een nummer dat je meteen meefluit, maar ik vind het prima te volgen.

Ik vind de intro en outro ook super en, naast dat de melodie natuurlijk prima te volgen is, vind ik de melodie ook erg lekker. Er wordt een supersfeertje neergezet, die goed bij het filosofische van de tracktitel past.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks