Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Zou best kunnen sun,

heb geen idee, maar deze mannen zijn altijd wel verantwoordelijk.

Sowieso Tuneboy & TBY
N
Hardtraxxer
123 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Tommyf16 wrote:DJ Phil TY = geen technoboy ;)
ik had het aan wouter (dj Jones) gevraagd en ik denk dat wouter da niet verzint, en zo te zien heeft rik nader onderzoek verricht en technoboy zit er zoiezo bij :) maar wie zou het dan zijn volgens jou tommy?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Nout wrote:
Tommyf16 wrote:DJ Phil TY = geen technoboy ;)
ik had het aan wouter (dj Jones) gevraagd en ik denk dat wouter da niet verzint, en zo te zien heeft rik nader onderzoek verricht en technoboy zit er zoiezo bij :) maar wie zou het dan zijn volgens jou tommy?
Ja is wel zo, je kon 't ook wel gokken toen de cd van qlimax kwam.
Maar 't is gewoon Tby en zn teampje ;).

Hij springt er nou net op trouwens, bij Itunes xd
start try to make a sound like this ......... this is how it should be done :yay:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Khadber wrote:Wie is het dan? Houd ons niet langer in spanning ;) .
haha inderdaad als je het al weet zeg het dan meteen xd
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Makxz wrote:
Khadber wrote:Wie is het dan? Houd ons niet langer in spanning ;) .
haha inderdaad als je het al weet zeg het dan meteen xd
Ja ik begin nou ook nieuwsgierig te worden wie het dan zal zijn :D
T
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2008
last seen Nov 2022
Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Dus je wil zeggen dat het overal op internet verkeerd staat ?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Tommyf16 wrote:Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

[wil het niet door vertellen, omdat ik niet weet of hij dat chill vind :P en ik wil nog steeds een beetje inside information blijven krijgen]
Toch raar dat hij/zij dan op Dance Pollution zijn/haar nummer released als het een Nederlander is.

en hier: http://www.discogs.com/DJ-Phil-TY-Miami ... se/1536410 staat toch echt:
Written-By - A. Donà* , C. Giusberti* , M. Caroppo* , M. Sala* , P. Nobile* , R. Nanni*

dus Tuneboy, Technoboy en heel die groep. Notes: Recorded at Sound Planet Studio, Bologna - Italy

over de track zelf: meesterwerk
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Ja mij lijkt het idd ook heel onwaarschijnlijk dat DJ Phil TY een Nederlander is idd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gewoon bullshit verhaal.
C. Gusiberti = TBY.

En over het algemeen produceert hij met Dona samen, maar gezien hij met onder andere Bruno & Ivan in een studio zit (zover ik weet), staan die der soms ook bij.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Josh-T wrote:
Tommyf16 wrote:Tis een nederlander en zit bij 1 van de grootste labels :P meer zeg ik niet. Het kan best zijn dat het een collab is. Maar als het goed is is het 1 persoon.

Toch raar dat hij/zij dan op Dance Pollution zijn/haar nummer released als het een Nederlander is.

en hier: http://www.discogs.com/DJ-Phil-TY-Miami ... se/1536410 staat toch echt:
Written-By - A. Donà* , C. Giusberti* , M. Caroppo* , M. Sala* , P. Nobile* , R. Nanni*

dus Tuneboy, Technoboy en heel die groep. Notes: Recorded at Sound Planet Studio, Bologna - Italy

over de track zelf: meesterwerk
Precies 't zelfde als wat ik zeg.

Gewoon tby & zn teampje.

Bullshit verhaal. Bewijs 't maar is. :nono:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik denk toch ook dat het heel dat rijtje met italiaanse producers is hoor ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Khadber, met welke tracks van Technoboy hebben Bruno Power en Ivan Carsten meegewerkt dan? nog nooit gezien op Discogs :oh:
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011

Bovenstaande meneer probeert interessant te doen blijkt maar weer.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Arthurhoihoi wrote:

Weer? Wanneer deed hij het nog meer dan? Maar idd, hij zit gewoon een beetje aandacht te trekken :thumbdown:.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Josh-T wrote:Khadber, met welke tracks van Technoboy hebben Bruno Power en Ivan Carsten meegewerkt dan? nog nooit gezien op Discogs :oh:
Nee, niet echt samengewerkt. Meer zoals bijvoorbeeld The Prophet nu in Nederland doet. Hij zal zich samen met Italian guy Dona (die overigens wel overal vermeld staat), zich wel mengen in die releases. Dov zorgt nu ook dat hier en daar de releases er beter uitkomen, mede door ze te draaien op feesten, maar ook door feedback in de studio. Daar kan zijn ervaring wel handig zijn voor nieuwere producers. Hetzelfde geldt denk ik ook voort TBY en Dona.
T
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2008
last seen Nov 2022
Sunboom wrote: Weer? Wanneer deed hij het nog meer dan? Maar idd, hij zit gewoon een beetje aandacht te trekken :thumbdown:.
Arthurhoihoi wrote:

Meneertje?! Denk eerder dat ik op jouw neer kijk ^^ en tuurlijk ik probeer intressant te wezen op een forum waar ik dag en nacht zit (Y)

en de woorden waren toch uit zijn mond, dus tja wrom zou ie liegen? Niet dat hij iets te bewijzen heeft voor mij...
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Tommyf16 wrote:
Sunboom wrote: Weer? Wanneer deed hij het nog meer dan? Maar idd, hij zit gewoon een beetje aandacht te trekken :thumbdown:.
Arthurhoihoi wrote:

Meneertje?! Denk eerder dat ik op jouw neer kijk ^^ en tuurlijk ik probeer intressant te wezen op een forum waar ik dag en nacht zit (Y)

en de woorden waren toch uit zijn mond, dus tja wrom zou ie liegen? Niet dat hij iets te bewijzen heeft voor mij...
Waarom hij zou liegen? Geen idee, bijvoorbeeld om interessant te doen?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
I get high, when i hear the drums roll :bomb:

Ben echt blij met deze plaat!
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Tommyf16, wat gedraag je je toch als een loser. We hebben je toch overtuigd dat het een italiaanse groep is van technoboy!?

mijn maat van 15 jaar is stiekem A-Lusion wisten jullie dat!

en m'n moeder is Dana!, en Technoboy m'n vader
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Mijn vader is Technoboy hoor, niet de jouwe :)

:P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Mag er nou weer even lief gedaan worden? Klaar nu aub.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Josh-T wrote:Tommyf16, wat gedraag je je toch als een loser. We hebben je toch overtuigd dat het een italiaanse groep is van technoboy!?

mijn maat van 15 jaar is stiekem A-Lusion wisten jullie dat!

en m'n moeder is Dana!, en Technoboy m'n vader
He man, Als hij zijn bron niet wilt geven laat em dan tog. Ga je hem hier een beetje zitten spammen ofso .. Zullen et wel eens te weten krijgen, doe relax Joh