Active topics in Andere muziek
Moderators
Het is ook haast niet te doen om een klapper als One te overtreffen met een 2e plaat
Want jij kent SHM alleen maar van het nummer One.Piaaa wrote:Het is ook haast niet te doen om een klapper als One te overtreffen met een 2e plaat
Klopt, en ik durf te zeggen een hoop anderen met mij ook, en wat geeft dat verder jochieOdyssee wrote:Want jij kent SHM alleen maar van het nummer One.Piaaa wrote:Het is ook haast niet te doen om een klapper als One te overtreffen met een 2e plaat
Jochie :') .Piaaa wrote:Klopt, en ik durf te zeggen een hoop anderen met mij ook, en wat geeft dat verder jochieOdyssee wrote:Want jij kent SHM alleen maar van het nummer One.Piaaa wrote:Het is ook haast niet te doen om een klapper als One te overtreffen met een 2e plaat?
Hoe wil je dan aangesproken worden, meneer?Odyssee wrote:Jochie :') .
Jochie klinkt zo laagEdwinn wrote:Hoe wil je dan aangesproken worden, meneer?Odyssee wrote:Jochie :') .
Was ook laag bedoeld, dus dat scheeltMaximize wrote:Jochie klinkt zo laagEdwinn wrote:Hoe wil je dan aangesproken worden, meneer?Odyssee wrote:Jochie :') .
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Je noemde mij ook Jochie op msnPiaaa wrote:Was ook laag bedoeld, dus dat scheeltMaximize wrote: Jochie klinkt zo laag