Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om het 'Wist je dat...' topic wat minder vol te spammen over Ultra Music Miami is dus dit topic gemaakt. :D

Persoonlijk snap ik de gehele Ultra shit niet, de dj draait nogal slecht, van de 15 minuten die verstreken zijn heeft hij maarliefst 10 seconden zijn koptelefoon gebruikt. :x xd
Naja, zal wel blijven posten.

De eerste stage ziet er ontiegelijk slecht uit, alleen maar LED. Enigste vette is die 3d mapping bovenaan. Weet alleen niet of dit cameraeffecten zijn of je het echt ook ziet als je daar aanwezig ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Kan dit niet beter onder andere muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Kan dit niet beter onder andere muziek?


Algemene Hardstyle, Hardtrance of Hardcore gerelateerde onderwerpen en discussies

Mag er geen topic zijn met een discussie over een livestream van een feest? Anders sluit hem maar weer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:23 
 
Hardtraxx Elite

MDesiqn schreef:
DJ_Tim schreef:
Kan dit niet beter onder andere muziek?


Algemene Hardstyle, Hardtrance of Hardcore gerelateerde onderwerpen en discussies

Mag er geen topic zijn met een discussie over een livestream van een feest? Anders sluit hem maar weer :x

Tis geen hardstyle, hardtrance of hardcore toch? :P

Sluiten hoeft denk ik niet, modje kan hem zo verplaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar als je hem ergens anders heen verplaatst zal het niet zo snel opvallen en word alsnog de 'wist je dat' volgespammed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een clown trouwens die Chinees..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hahaha wat een clown trouwens die Chinees..


MelvinFR schreef:
Maar als je hem ergens anders heen verplaatst zal het niet zo snel opvallen en word alsnog de 'wist je dat' volgespammed. :P


Precies mijn idee, als ik het bij 'andere muziek' zou plaatsen dan zou niemand reageren want er kijkt misschien 1 persoon daar per week. Bij het algemene kijken meer mensen en ik zag dat het Stage Opbouw forum en Wist je Dat een beetje vol werd 'gespamd'.

Inderdaad die chinees. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

6 minuten uitloop bij die ander volgens mij.
Je ziet echt de meest gekke mensen veel te hard losgaan op te langzame muziek. xd
Enorm veel tasjes en zogenoemde 'Kandi'.

Kandi
Bracelets made out of chunky beads or pony beads of many colors given as friendly gestures at parties and raves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah die mainstage. :lol: Stelt geen drol voor in het daglicht.
Koptelefoon gebruiken om te mixen? Überhaupt mixen? Nergens voor nodig joh! :lol: :lol:
Oh en de muziek is ook om te huilen. Dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hahah die mainstage. :lol: Stelt geen drol voor in het daglicht.
Koptelefoon gebruiken om te mixen? Überhaupt mixen? Nergens voor nodig joh! :lol: :lol:
Oh en de muziek is ook om te huilen. Dus.


Op het begin ook 'This is my new track, hope you like it.' Vocals die door en door zijn gebruikt. 'Because we are, we are friends. You, never be alone again. Oh come on! Oh come on! Oh come ooon.' Ja, doe maar niet nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm erge stortbuien nu, hoe doen ze dat met al dat LED? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:25 
 
Artiest

Sta je dan ... ineens met zn 3e.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit setje nog wel leuk. Oliver Heldens kijkt trouwens wel ontzettend uitdrukkingsloos, of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit organisatorisch slecht zeg, de DJ-booth geeneens overdekt. Oliver heeft er ook geen zin in of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :worship:

Die beelden zijn leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In het donker ziet de stage er wel leuk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst naar andere muziek, hoort niet in algemeen thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit wel echt slecht voorbereid moet ik zeggen, een zielig zeiltje moet de dj booth maar ff beschermen, te belazerd om ff een dak erboven te gooien, is niet veel moeite lijkt mij aangezien z'n beetje elk festival in nederland dit heeft :x al is het hier in nederland wel heel erg nodig :x :x

Verder vind ik het wel lachen om de livestream een beetje te volgen wanneer er artiesten zijn zoals oliver heldens, yellow claw, grandtheft, ksude, tiesto, armin etc.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tering W&W gister wat een bazenset :worship: :worship: :bomb: :bomb: :bomb: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n groot en super duur feest.. Voor/tijdens Martin Garrix zijn set was het hele linker led paneel van de stage naar de kloten. Eindeloos gerek op de livestream om het niet op te laten vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Zo'n groot en super duur feest.. Voor/tijdens Martin Garrix zijn set was het hele linker led paneel van de stage naar de kloten. Eindeloos gerek op de livestream om het niet op te laten vallen.


Viel mij ook op inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vind dit setje nog wel leuk. Oliver Heldens kijkt trouwens wel ontzettend uitdrukkingsloos, of ligt dat aan mij?


Viel mij ook op, geen een lach of spontaniteit gezien. Trouwens is dat zeil ook echt slecht en amateuristisch.
Voor een feest van 400 dollar per kaartje vind ik het best wel jammer dat het organisatorisch zo slecht in elkaar steekt.
Yellow Claw is trouwens veel veranderd, staat die ene vent altijd met de microfoon?

& stukje gekeken gisteren met trompet en live EDM, was vet. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, hij is de mc van de groep. "Yellow mf claw"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oliver Heldens is altijd al een beetje awkward geweest qua draaien. Volgens mij gewoon een pure producer. Dat in ieder geval liever zo'n clown als aoki.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:36 
 
Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
J oey schreef:
Vind dit setje nog wel leuk. Oliver Heldens kijkt trouwens wel ontzettend uitdrukkingsloos, of ligt dat aan mij?


Viel mij ook op, geen een lach of spontaniteit gezien. Trouwens is dat zeil ook echt slecht en amateuristisch.
Voor een feest van 400 dollar per kaartje vind ik het best wel jammer dat het organisatorisch zo slecht in elkaar steekt.
Yellow Claw is trouwens veel veranderd, staat die ene vent altijd met de microfoon?

& stukje gekeken gisteren met trompet en live EDM, was vet. :drool:


Haha for real ? YC is altijd al met MC xD
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek