Mhuaa, vind 'm nou niet zo speciaal. Vrij weinig drive voor mij persoonlijk.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Had eerst niet zo veel met deze plaat, maar ben het ondertussen toch een lekker plaatje gaan vinden
. Melodie is erg tof en aan de pitchkicks erger ik me niet zo.
Ik hoor 'm voor het eerst nu, blown away! Wát een dikke track, die sounds waar mee geopend wordt zijn echt helemaal mijn ding, wat klinkt dat heerlijk zeg. In tijden niet meer zo verliefd op een track toen ik 'm voor het eerst hoorde, gaat heel vaak op repeat nu!
Oh, en die outro... drive!
Oh, en die outro... drive!
Wat ben ik dol op deze zeg. Hier zit toch een heerlijke bak drive in en ik vind die pitch kick niet eens erg. Ben alleen bang dat ik hem nou al voor mezelf grijs draai waardoor ik hem niet meer wil als ie uitkomt
Jaa hij is vet
heerlijke drive en sounds en pitchkicks zijn niet storend.
Hele vette track! Fijne kicks, opzwepende en aanstekelijke melodie en energierijk! 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
jaaaa 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vetjes!
Wat een drive zit hierin zeg 
mid-intro is heeft een heerlijke drive, opbouw is vet en melodie lekker opzwepent 
pitchkick vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant en had van mij niet gehoeven, zonder pitch had climax stuk reuger geklonken.
pitchkick vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant en had van mij niet gehoeven, zonder pitch had climax stuk reuger geklonken.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Tering wat een track

Same here. Zo jammer ook weer van die torenhoge pitchkicks. De outro is wel vet though, al blijf ik de DP kicks nogal plat vinden.Wesz91 wrote:Mhuaa, vind 'm nou niet zo speciaal.
Dit. Die outro is om van te smullen.BuzzLightyear wrote:Same here. Zo jammer ook weer van die torenhoge pitchkicks. De outro is wel vet though, al blijf ik de DP kicks nogal plat vinden.Wesz91 wrote:Mhuaa, vind 'm nou niet zo speciaal.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Maandje te laat.Khadber wrote:Officiële preview toegevoegd.
Zag hem net op de Facebook van Digital Punk voorbij komen en hij stond er nog niet, dus beter laat dan niet
.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Bovenaan deze pagina.
OT: hoe die mid erin klapt is echt .. wauw.
OT: hoe die mid erin klapt is echt .. wauw.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Admin edit: Digital Punk & Crypsis - Radiant (A2REC050)