Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:04 
 

El Mare schreef:
JEFSKIII schreef:
Misschien ben ik een van de weinige, maar vind de pitchkicks hier wel lekker in!


El Mare schreef:
Hmm ik vind de pitchkicks hier best aardig in verwerkt, natuurlijk liever niet, maar het is niet erg storend.


Lezen :P


Hans is niet anders dan specsavers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, Builder - Doberman :D Of nou ja The Hulk :cool: Saaie plaat trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook best saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hey, Builder - Doberman :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:05 
 
Hardtraxx Elite

Leuke plaat toch wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Sjezus tering, wat een homo is die Joey toch ook he XD !



Volgens mij mag jij wel is een keer de regels gaan lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hannes schreef:
Elexz schreef:
Sjezus tering, wat een homo is die Joey toch ook he XD !



Volgens mij mag jij wel is een keer de regels gaan lezen.


Helemaal mee eens. Sjonnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardestijl schreef:
Hannes schreef:
Elexz schreef:
Sjezus tering, wat een homo is die Joey toch ook he XD !



Volgens mij mag jij wel is een keer de regels gaan lezen.


Helemaal mee eens. Sjonnie

Lijkt me dat dat gewoon een geintje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:02 
 
Hardtraxx Addict

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/77152954/file.html[/zippy]
@35:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Catchy maar wel een beetje saai inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere kick d'r onder en het zou een bazenplaat kunnen wezen. Kick van Digital Punk past hier niet echt bij imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere, aanstekelijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Zalige kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 09:07 
 
Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
Gewoon een leuk nummertje, niks speciaals maar ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker hoop wel dat de kicks in de echte versie beter overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vond de break wel vet. kicks blijven echt achterwege tot het moment dat die veel te hoog gepitcht wordt. zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een plaat is dit. komen laatste tijd goeie tracks van deze 2 mannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 23:56 
 
Hardtraxxer

Iets betere kwaliteit

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me echt niets! :( De meeste DP/Crypsis platen vindk juist wel fijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nomnomnom! Meer van dit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran


:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dan, dit is nou een lekkere track! De sound van Digital Punk die hij sinds Oblivion heeft is heel goed!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks