Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mhuaa, vind 'm nou niet zo speciaal. Vrij weinig drive voor mij persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Had eerst niet zo veel met deze plaat, maar ben het ondertussen toch een lekker plaatje gaan vinden :). Melodie is erg tof en aan de pitchkicks erger ik me niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor 'm voor het eerst nu, blown away! Wát een dikke track, die sounds waar mee geopend wordt zijn echt helemaal mijn ding, wat klinkt dat heerlijk zeg. In tijden niet meer zo verliefd op een track toen ik 'm voor het eerst hoorde, gaat heel vaak op repeat nu!

Oh, en die outro... drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ben ik dol op deze zeg. Hier zit toch een heerlijke bak drive in en ik vind die pitch kick niet eens erg. Ben alleen bang dat ik hem nou al voor mezelf grijs draai waardoor ik hem niet meer wil als ie uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa hij is vet :D heerlijke drive en sounds en pitchkicks zijn niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette track! Fijne kicks, opzwepende en aanstekelijke melodie en energierijk! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:33 
 
Hardtraxxer

jaaaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk is echt een held !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Vetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive zit hierin zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mid-intro is heeft een heerlijke drive, opbouw is vet en melodie lekker opzwepent :)
pitchkick vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant en had van mij niet gehoeven, zonder pitch had climax stuk reuger geklonken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:08 
 
Hardtraxx Elite

Tering wat een track :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Mhuaa, vind 'm nou niet zo speciaal.

Same here. Zo jammer ook weer van die torenhoge pitchkicks. De outro is wel vet though, al blijf ik de DP kicks nogal plat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Wesz91 schreef:
Mhuaa, vind 'm nou niet zo speciaal.

Same here. Zo jammer ook weer van die torenhoge pitchkicks. De outro is wel vet though, al blijf ik de DP kicks nogal plat vinden.

Dit. Die outro is om van te smullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiële preview toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Officiële preview toegevoegd.

Maandje te laat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag hem net op de Facebook van Digital Punk voorbij komen en hij stond er nog niet, dus beter laat dan niet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Bovenaan deze pagina. :$

OT: hoe die mid erin klapt is echt .. wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:13 
 
Hardtraxxer

22/05

hardstyle-releases/digital-punk-crypsis-radiant-a2rec50-t35832.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Admin edit: hardstyle-releases/digital-punk-crypsis-radiant-a2rec050-t34990.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks