Krijg een Defqon gevoel bij deze track, zou in ieder geval een veel beter anthem zijn geweest 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Bass Modulators zijn echt heel goed bezig! Beginnen zelfs een van de favorieten van mij te worden. 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
prima mainstream anthem 
Dit. Nummer wordt 4 keer gedraaid, hoor je op het Frequence festival en thats it. Hoor je vervolgens nooit meer iets van.Analoxx wrote:dit soort tracks interesseren me echt niet meer helaas, vind dit maar saai en standaard klinken
Basshunterzz wrote:Krijg een Defqon gevoel bij deze track, zou in ieder geval een veel beter anthem zijn geweest
Haha klopt wel ja, maar toch heb ik bij weekend warriors ook wel zo'n summerfeeling en defqon gevoel
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Alweer een heerlijk nummertje van Bass Modulators, ze zijn echt zeer goed bezig de laatste tijd, wel een van de betere mainstream producers imo.
-
J
Zeg maar hardstyleproducers.SamdV wrote:Alweer een heerlijk nummertje van Bass Modulators, ze zijn echt zeer goed bezig de laatste tijd, wel een van de betere mainstream producers imo.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Dit! Mannen hebben een sterke periode, hopelijk houden ze dat vast want deze track is ook weer erg lekkerSamdV wrote:Alweer een heerlijk nummertje van Bass Modulators, ze zijn echt zeer goed bezig de laatste tijd, wel een van de betere mainstream producers imo.