Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Krijg een Defqon gevoel bij deze track, zou in ieder geval een veel beter anthem zijn geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:41 
 
Hardtraxx Elite

Bass Modulators zijn echt heel goed bezig! Beginnen zelfs een van de favorieten van mij te worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

prima mainstream anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
dit soort tracks interesseren me echt niet meer helaas, vind dit maar saai en standaard klinken -.-


Dit. Nummer wordt 4 keer gedraaid, hoor je op het Frequence festival en thats it. Hoor je vervolgens nooit meer iets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Krijg een Defqon gevoel bij deze track, zou in ieder geval een veel beter anthem zijn geweest :thumbup:



Haha klopt wel ja, maar toch heb ik bij weekend warriors ook wel zo'n summerfeeling en defqon gevoel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:55 
 
Hardtraxxer

Alweer een heerlijk nummertje van Bass Modulators, ze zijn echt zeer goed bezig de laatste tijd, wel een van de betere mainstream producers imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:22 
 

SamdV schreef:
Alweer een heerlijk nummertje van Bass Modulators, ze zijn echt zeer goed bezig de laatste tijd, wel een van de betere mainstream producers imo.


Zeg maar hardstyleproducers. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict

SamdV schreef:
Alweer een heerlijk nummertje van Bass Modulators, ze zijn echt zeer goed bezig de laatste tijd, wel een van de betere mainstream producers imo.


Dit! Mannen hebben een sterke periode, hopelijk houden ze dat vast want deze track is ook weer erg lekker :thumbup: .
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks