Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Bass Modulators

Track(s): The same Frequence

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn plaatje, leuke melodie en wel een redelijk goed zomers sfeertje. Vond hun laatste paar tracks wel wat interessanter, dit springt er niet echt tussenuit en mis wat kracht in de kicks.

Wat doet die vent trouwens weer ontzettend hard z'n best om een heeeele lage stem te hebben om vervolgens met van die quasi interessante one-liners te komen, kunnen ze daar niet een keer iets anders op verzinnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Fijn plaatje, leuke melodie en wel een redelijk goed zomers sfeertje. Vond hun laatste paar tracks wel wat interessanter, dit springt er niet echt tussenuit en mis wat kracht in de kicks.

Precies wat ik ook dacht na het zien wat deze trailer. Er mist iets van kracht in deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite

leuke melodie, en er mist inderdaad iets, misschien word er nog wel het een en ander aangepast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet, zomergevoel is heerlijk aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:13 
 
Hardtraxx Addict

dit soort tracks interesseren me echt niet meer helaas, vind dit maar saai en standaard klinken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Respect voor dit nummer en voor de artiest die er zoveeel tijd in heeft gestoken.
Respect voor de videoclip waar ook enorm veel tijd aan is besteed.
Respect voor het feit dat ze een feest organiseren.

top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Past zo in het straatje van de laatste paar Defqon anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Past zo in het straatje van de laatste paar Defqon anthems.


Precies wat ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb wel weer helemaal zin in de zomer zo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Gewoon een lekker nummertje, niet fantastisch, gewoon goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Past zo in het straatje van de laatste paar Defqon anthems.


Haaha ben ik toch niet de enige. Toen ik de video bekeek dacht ik, pleur er Def--Qon--1 voor en het is het nieuwe Defqon anthem.

Lekker nummertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel leuk voor een paar keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker luisternummer. Originele synth en mooie climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje! Frequence was zo dik vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:51 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:52 
 

Ik vind Bass Modulators erg lekker spul maken laatste tijd, gaat de goede kant op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fris zomerplaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, zoals de euforische hardstyle zou moeten zijn! Bass Modulators zijn voor mij de laatste tijd samen met Audiofreq qua mainstream de beste producers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me qua melodie wel een beetje denken aan die Wildstylez & Zany track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt een beetje als no time to waste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Klinkt een beetje als no time to waste :P

Aah die bedoelde ik ook! Kon niet op de juiste naam komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators! Klimmen sinds halverwege vorig jaar definitief uit de brei van artiesten met steeds weer een goede plaat :). Deze zit ook weer strak in elkaar. Hebben!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks