Leuke melodie maar die kicks zijn weer zooo slecht 
Related topics
- View the latest post: Omegatypez - Fiction (FUSION197)
- View the latest post: Omegatypez - Fiction
- View the latest post: Omegatypez & Adrenalize - Infinite Galaxy (Omegatypez 2014 Edit)
- View the latest post: Omegatypez - Digital Revolution (Omegatypez 2014 Edit)
- View the latest post: Ecstatic - Fiction Within
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
De kicks vallen inderdaad tegen maar voor de rest is ie te doen. Deze lijkt echt veel op de stijl van Headhunterz de laatste tijd dus vandaar dat veel zeiden (ik ook) dat dit van headhunterz was
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik zou het ook niet gek vinden als dit iets te maken heeft met Headhunterz, Ook vanwege de stuiters tussendoor die ik in deze track niet hoor..
Oke melo is wel leuk maar die kicks echt niet normaal man hoe lelijk... verpest echt alles.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
heel erg zonde van de kicks 
Dit, voor de rest gaat het weltijntjuh120 wrote:heel erg zonde van de kicks
Hoor hem nu voorbij komen in HWS, wat een ontiegelijke kutkicks weer zeg

Dit komt echt bijna in de buurt van The Spirit zo slecht. Melodie doet me helemaal niks en die kicks zijn echt vre-se-lijk, ergste die ik van hun heb gehoord. 
Supervette plaat weer van hun en een lekker sfeertje erin. Top!

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dat ga ik toch echt moeten tegenspreken.SL8492 wrote:Dit komt echt bijna in de buurt van The Spirit zo slecht.
Zonde van de kicks, de rest klinkt prima! Weer een plaat die ik waardeer van hun.
Ik kende 'm nog niet, maar ik moest ook wel heel erg denken aan de Clarity Remix, hun vorige track in HWS had overigens ook al zo'n Headhunterz-achtige sound. Prima plaatje verder (op de kicks na indd), maar in mijn oren klinkt het alsof ze simpelweg Headhunterz willen imiteren. Kan het natuurlijk mis hebben maar het getuigt nou niet echt van veel creativiteit.