Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:58 
 
Hardtraxxer

Artiest: Omegatypez

Track(s): Fiction

Sample/video:

Zou dit een nieuwe HHZ kunnen zijn? (of vergis ik me nou helemaal) :D

LQ nog, klinkt niet gek zo ben benieuwd naar een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

fanic schreef:
Artiest: Headhunterz

Track(s): TBA?

Sample/video:

Zou dit een nieuwe HHZ kunnen zijn? (of vergis ik me nou helemaal) :D

LQ nog, klinkt niet gek zo ben benieuwd naar een HQ.


Geen spatie in de YT code ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:17 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Geen spatie in de YT code ;)



haha dacht al ! :P thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:55 
 
Hardtraxx Elite

Jup, dit is een Headhunterz track. Zie je ook aan hoe die meedoet met het geluid.
krijg van dit LQ al een smile op me face, goed teken! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:58 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt nogal het zelfde als zijn laatste track.
Maar... zal wel weer lekker klinken in HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kabouter Plop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Jup, dit is een Headhunterz track. Zie je ook aan hoe die meedoet met het geluid.


Alsof dat iets wilt zeggen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:12 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
hotymoty schreef:
Jup, dit is een Headhunterz track. Zie je ook aan hoe die meedoet met het geluid.


Alsof dat iets wilt zeggen? :P

ja, bij hem wel. Zag ik ook bij heady toen ie Now is the time voor de eerste keer draaide :P
En dit klinkt wel een beetje zoals hem haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt kikke. Wachten op HQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:18 
 

Veelbelovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit is sowieso headhunterz. zelfde soundbankje als clarity remix. waarschijnlijk ook dezelfde kicks.. die zijn minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:41 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Dit is sowieso headhunterz. zelfde soundbankje als clarity remix. waarschijnlijk ook dezelfde kicks.. die zijn minder.

Dat zou heel stom zijn, hij twitterde dat zen nieuwe kick niet gelukt is omdat de akoestiek van zen studio verkeerd was. Zou heel vreemd zijn als ie er nog niks heeft aangepasd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
The Venator schreef:
Dit is sowieso headhunterz. zelfde soundbankje als clarity remix. waarschijnlijk ook dezelfde kicks.. die zijn minder.

Dat zou heel stom zijn, hij twitterde dat zen nieuwe kick niet gelukt is omdat de akoestiek van zen studio verkeerd was. Zou heel vreemd zijn als ie er nog niks heeft aangepasd.


Aangepasd ja? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Elite

typfoutje hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:49 
 
Hardtraxxer

Waar blijft zijn EP nu, deze kwam in de spring toch stond op de q-dance site des tijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Waar blijft zijn EP nu, deze kwam in de spring toch stond op de q-dance site des tijds.


Ja, en de lente is bijna afgelopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 01:21 
 
Hardtraxx Veteran

more please ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zou toch geen remixes meer maken? Deze melo komt me ook weer bekend voor, electro house nr volgens mij. Klinkt wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Pitchkicks klinken niet echt subtiel anders. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mweh, Headhunterz gaat de verkeerde kant op, zeer inspiratie loos als je t mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt inderdaad wel op zijn clarity remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan nog weinig opmaken uit deze LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien wel Omegatypez, of Adrenalize
https://www.facebook.com/omegatypez/pos ... 3138292586
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

ben benieuwd. hoor idd wel een beetje clarity terug komen. niet dat dat verkeerd is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Misschien wel Headhunterz & Adrenalize?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks