Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:32 
 
Hardtraxx Elite

hoe komen jullie bij Adrenalize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
hoe komen jullie bij Adrenalize?

Ik weet niet zeker maar volgens mij wou Headhunterz graag wel een liedje met Adrenalize maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:22 
 
Hardtraxx Elite

ik heb daar nog niks over gehoord hoor? volgens mij was het Adaro en Code Black en Geck-o waarmee hij track wou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LQ kun je weinig uit op maken. Deze kicks vind ik overigens niet erg HHZ achtig, ik kan het mis hebben door LQ maar goed we wachten af. Het is sowieso geen collab. Headhunterz is naar eigen zeggen bezig met solo tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:07 
 
Hardtraxxer

:o
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het meer als Headhunterz klinken dan Omegatypez. Misschien zit ie wel in de volgende HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:17 
 
Hardtraxxer

Vrijdag gehoord in antwerpen, de pitch kicks lijken meer in de ricting te gaan van omegatypez
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 22:48 
 
Hardtraxx Elite

Dit is dus Omegatypez - Fiction. Die Stanley heeft zo zijn bronnetjes. Valt me behoorlijk tegen van die gasten, ze willen toch zo uniek zijn? Wel knap, maar toch.. vind dit niks op zo'n manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:50 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt verschrikkelijk veel op de sound van Headhunterz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dit is dus Omegatypez - Fiction. Die Stanley heeft zo zijn bronnetjes. Valt me behoorlijk tegen van die gasten, ze willen toch zo uniek zijn? Wel knap, maar toch.. vind dit niks op zo'n manier.


Die Stanley heeft indd zijn bronnetjes, hij heeft het niet vaak fout dus we zullen er maar van uit gaan dat het Omegatypez is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Lijkt verschrikkelijk veel op de sound van Headhunterz..


Het is ook de sound van headhunterz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is het wel een collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 00:05 
 
Hardtraxx Elite

neejoh, Headhunterz gaat echt geen collab met Omegatypez maken lol!
Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
neejoh, Headhunterz gaat echt geen collab met Omegatypez maken lol!
Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.


Al zouden ze een collab doen zou het denk ik allang wel gemeld zijn door een van beide.

Het lijkt voor mij veel op een Headhunterz. Maar het is nu nog gissen, miss zoals hierboven al wordt vermeld in HWS 21?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Kicks klinken in LQ maar zwakjes, melodie gaat lekker omlaag, vind ik leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran


@17:51

Klinkt lekker hoor! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.

Dit. -.- Tenzij Willem opeens heeft besloten een snare als kick te gebruiken en een plaat zo leeg mogelijk te laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

Is it this? :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titel aangepast.

Lekker plaatje trouwens! Mooie melodie en zit wel een lekkere flow in de plaat, met name in de midintro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....


Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Elexz schreef:
Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....


Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?

bekijk de overige topics eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
PNXRMX schreef:
Elexz schreef:
Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....


Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?

bekijk de overige topics eens


Reageer dan ergens anders. Hier doet ie iig niks verkeerd.

OT: Kicks :cry: Melodie is leuk namelijk, zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ach, gaat toch om hetzelfde? Ik praat toch niet over dit topic specifiek? Maargoed, de plaat: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:03 
 

Elexz schreef:
Ach, gaat toch om hetzelfde? Ik praat toch niet over dit topic specifiek? Maargoed, de plaat: :cry:



Vind je het weer niks pessimistje?
Jij = :cry:
Plaat = :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks