Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
hoe komen jullie bij Adrenalize?
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
hotymoty wrote:hoe komen jullie bij Adrenalize?
Ik weet niet zeker maar volgens mij wou Headhunterz graag wel een liedje met Adrenalize maken
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
ik heb daar nog niks over gehoord hoor? volgens mij was het Adaro en Code Black en Geck-o waarmee hij track wou maken.
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
LQ kun je weinig uit op maken. Deze kicks vind ik overigens niet erg HHZ achtig, ik kan het mis hebben door LQ maar goed we wachten af. Het is sowieso geen collab. Headhunterz is naar eigen zeggen bezig met solo tracks.
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube :o
Last edited by wizzieuploadzz on 24 Mar 2013 17:15, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Ik vind het meer als Headhunterz klinken dan Omegatypez. Misschien zit ie wel in de volgende HWS
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Vrijdag gehoord in antwerpen, de pitch kicks lijken meer in de ricting te gaan van omegatypez
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dit is dus Omegatypez - Fiction. Die Stanley heeft zo zijn bronnetjes. Valt me behoorlijk tegen van die gasten, ze willen toch zo uniek zijn? Wel knap, maar toch.. vind dit niks op zo'n manier.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Lijkt verschrikkelijk veel op de sound van Headhunterz..
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
jambekkie wrote:Dit is dus Omegatypez - Fiction. Die Stanley heeft zo zijn bronnetjes. Valt me behoorlijk tegen van die gasten, ze willen toch zo uniek zijn? Wel knap, maar toch.. vind dit niks op zo'n manier.
Die Stanley heeft indd zijn bronnetjes, hij heeft het niet vaak fout dus we zullen er maar van uit gaan dat het Omegatypez is :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
hotymoty wrote:Lijkt verschrikkelijk veel op de sound van Headhunterz..
Het is ook de sound van headhunterz :P
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Misschien is het wel een collab?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
neejoh, Headhunterz gaat echt geen collab met Omegatypez maken lol!
Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hotymoty wrote:neejoh, Headhunterz gaat echt geen collab met Omegatypez maken lol!
Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.
Al zouden ze een collab doen zou het denk ik allang wel gemeld zijn door een van beide.

Het lijkt voor mij veel op een Headhunterz. Maar het is nu nog gissen, miss zoals hierboven al wordt vermeld in HWS 21?
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Kicks klinken in LQ maar zwakjes, melodie gaat lekker omlaag, vind ik leuk :)
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on SoundCloud
@17:51

Klinkt lekker hoor! :loving:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
hotymoty wrote:Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.
Dit. -.- Tenzij Willem opeens heeft besloten een snare als kick te gebruiken en een plaat zo leeg mogelijk te laten klinken.
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Is it this? :P

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Titel aangepast.

Lekker plaatje trouwens! Mooie melodie en zit wel een lekkere flow in de plaat, met name in de midintro.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Elexz wrote:Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
PNXRMX wrote:
Elexz wrote:Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?
bekijk de overige topics eens
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Elexz wrote:
PNXRMX wrote:
bekijk de overige topics eens
Reageer dan ergens anders. Hier doet ie iig niks verkeerd.

OT: Kicks :cry: Melodie is leuk namelijk, zonde
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Ach, gaat toch om hetzelfde? Ik praat toch niet over dit topic specifiek? Maargoed, de plaat: :cry:
N
Elexz wrote:Ach, gaat toch om hetzelfde? Ik praat toch niet over dit topic specifiek? Maargoed, de plaat: :cry:

Vind je het weer niks pessimistje?
Jij = :cry:
Plaat = :thumbup: