hoe komen jullie bij Adrenalize?
Ik weet niet zeker maar volgens mij wou Headhunterz graag wel een liedje met Adrenalize makenhotymoty wrote:hoe komen jullie bij Adrenalize?
Ik weet niet zeker maar volgens mij wou Headhunterz graag wel een liedje met Adrenalize makenhotymoty wrote:hoe komen jullie bij Adrenalize?
Die Stanley heeft indd zijn bronnetjes, hij heeft het niet vaak fout dus we zullen er maar van uit gaan dat het Omegatypez isjambekkie wrote:Dit is dus Omegatypez - Fiction. Die Stanley heeft zo zijn bronnetjes. Valt me behoorlijk tegen van die gasten, ze willen toch zo uniek zijn? Wel knap, maar toch.. vind dit niks op zo'n manier.
Het is ook de sound van headhunterzhotymoty wrote:Lijkt verschrikkelijk veel op de sound van Headhunterz..
Al zouden ze een collab doen zou het denk ik allang wel gemeld zijn door een van beide.hotymoty wrote:neejoh, Headhunterz gaat echt geen collab met Omegatypez maken lol!
Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.
Dit.hotymoty wrote:Dit is gewoon een omegatypez solo plaat, maar lijkt gewoon veel op Headhunterz zen sounds.
Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?Elexz wrote:Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
bekijk de overige topics eensPNXRMX wrote:Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?Elexz wrote:Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
Reageer dan ergens anders. Hier doet ie iig niks verkeerd.Elexz wrote:bekijk de overige topics eensPNXRMX wrote:Waar heb jij het over? Een YouTube filmpje is toch een stuk handiger dan skippen in een soundcloud set?Elexz wrote:Lajsen, donder nou eens op met je filmpjes promoten. Dit is nou echt al het achtste topic waar ik jou je kutfilmpjes zie posten terwijl er al lang een normale preview is....
Elexz wrote:Ach, gaat toch om hetzelfde? Ik praat toch niet over dit topic specifiek? Maargoed, de plaat: