Nice, aan 2 clips onder elkaar heb ik geen genoeg 
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
intro is wel ok, de melodie vind ik erg sterk
catchy stuff !
Blijkbaar proberen ze een Wildstylez track te maken. De kick hebben ze zo te horen gratis gekregen tijdens hun collab en is wel oke. De rest helaas niet best. Zwakke en suffe melodie en weinig energie in de plaat. Midintro probeert voor mijn gevoel ook iets te zijn wat het niet is.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Bij een titel als 'nieuwe oorlogen' verwachtte ik toch iets anders dan iets vrolijks als dit...
Die wildstylez kick ook weer
Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.
Vind dit juist tegenovergestelde van de laatste paar reacties.
Lekkere melodie die heerlijk ingeleid word met die harpachtige synth. Ook de midintro niks op aan te merken, en altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man
Lekkere melodie die heerlijk ingeleid word met die harpachtige synth. Ook de midintro niks op aan te merken, en altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man
Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.Khadber wrote:Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.
Bij zo'n titel verwacht ik een duister tintje, geen vrolijk deuntje.
Ik heb niks tegen vrolijke deuntjes, ik bedoel slechts dat ik de titel niet bij de plaat vind passen.
Je hoort hem al zo'n 2 jaar in de meeste Wildstylez & Alpha² tracks, vervolgens wordt die kick onder alle labelmaatjes gedistrubueerd. Ik ben (en anderen met mij) die kick een beetje beu aan het raken. Mag dat?jaron123 wrote:altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik hoor anders geen Wildstylez kick. Leuk plaatje.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Er zijn wat posts verwijderd, die kwamen na jou reactie.Zygoma wrote:Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Niet geweldig wel maar leuk.
Khadber doelde op de meest matige reactie van dit topic -die van meneer de 'producer' himself kwam- en inmiddels is verwijderdZygoma wrote:Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.Khadber wrote:Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.
Bij zo'n titel verwacht ik een duister tintje, geen vrolijk deuntje.
Ik heb niks tegen vrolijke deuntjes, ik bedoel slechts dat ik de titel niet bij de plaat vind passen.
Je hoort hem al zo'n 2 jaar in de meeste Wildstylez & Alpha² tracks, vervolgens wordt die kick onder alle labelmaatjes gedistrubueerd. Ik ben (en anderen met mij) die kick een beetje beu aan het raken. Mag dat?jaron123 wrote:altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man
Wat stond er
?
Desnoods ff sturen in PM, ben benieuwd.
Desnoods ff sturen in PM, ben benieuwd.
Reactie gelezen, prachtige reactie
Moet toch kunnen beetje gekloot?
Moet toch kunnen beetje gekloot?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit.Kwisniks wrote:Ik hoor anders geen Wildstylez kick. Leuk plaatje.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vindt het wel een fijn plaatje!
Moet om een ofvallige reden bij Atmozfears altijd aan irritantje vocals denken. Ben positief verrast!
Moet om een ofvallige reden bij Atmozfears altijd aan irritantje vocals denken. Ben positief verrast!
Ah, dat verklaart een hoop.bRt_ wrote:Er zijn wat posts verwijderd, die kwamen na jou reactie.Zygoma wrote:Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.
Misschien omdat ze die ook vaak gebruiken?iMark wrote:Vindt het wel een fijn plaatje!
Nieuwe oorlogen?Zygoma wrote:Bij een titel als 'nieuwe oorlogen' verwachtte ik toch iets anders dan iets vrolijks als dit...![]()
Vind de track wel ok, niet bijzonder. Geen originele sound, weinig drive, wel lekkere melo.
lekkere break, zwevige climax
mooie zomerse plaat dus
-
A
Yep, 'Bella Nova' betekent nieuwe oorlogen in het latijnmr_vertigo wrote:Nieuwe oorlogen?Zygoma wrote:Bij een titel als 'nieuwe oorlogen' verwachtte ik toch iets anders dan iets vrolijks als dit...![]()
Vind de track wel ok, niet bijzonder. Geen originele sound, weinig drive, wel lekkere melo.
Ohja en over de track: Net als altijd bij Atmozfears. Doet me niks en ik zal hem niet nog een keer opzetten
Ja maar die titel ligt er wel heel erg ver vandaan. Denk dus eerder dat ze refereren naar een nova als zo'n zieke ster explosie, met allemaal blije mooie kleurtjes 
Noisecontrollers - Stella Nova... AtmoZZZZZzzZzZzfears - Bella Nova. Meest originele titel ooit.
Klinkt verder ook weer behoorlijk 13/12.