Khadber schreef:
Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.
Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.
Bij zo'n titel verwacht ik een duister tintje, geen vrolijk deuntje.
Ik heb niks tegen vrolijke deuntjes, ik bedoel slechts dat ik de titel niet bij de plaat vind passen.
jaron123 schreef:
altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man

Je hoort hem al zo'n 2 jaar in de meeste Wildstylez & Alpha² tracks, vervolgens wordt die kick onder alle labelmaatjes gedistrubueerd. Ik ben (en anderen met mij) die kick een beetje beu aan het raken. Mag dat?
