Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, aan 2 clips onder elkaar heb ik geen genoeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

intro is wel ok, de melodie vind ik erg sterk :) catchy stuff !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar proberen ze een Wildstylez track te maken. De kick hebben ze zo te horen gratis gekregen tijdens hun collab en is wel oke. De rest helaas niet best. Zwakke en suffe melodie en weinig energie in de plaat. Midintro probeert voor mijn gevoel ook iets te zijn wat het niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:30 
 
Hardtraxx Addict

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij een titel als 'nieuwe oorlogen' verwachtte ik toch iets anders dan iets vrolijks als dit... :/
Die wildstylez kick ook weer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit juist tegenovergestelde van de laatste paar reacties.

Lekkere melodie die heerlijk ingeleid word met die harpachtige synth. Ook de midintro niks op aan te merken, en altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.

Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.

Bij zo'n titel verwacht ik een duister tintje, geen vrolijk deuntje.
Ik heb niks tegen vrolijke deuntjes, ik bedoel slechts dat ik de titel niet bij de plaat vind passen.

jaron123 schreef:
altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man :lol:

Je hoort hem al zo'n 2 jaar in de meeste Wildstylez & Alpha² tracks, vervolgens wordt die kick onder alle labelmaatjes gedistrubueerd. Ik ben (en anderen met mij) die kick een beetje beu aan het raken. Mag dat? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict

Ik hoor anders geen Wildstylez kick. Leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.

Er zijn wat posts verwijderd, die kwamen na jou reactie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Niet geweldig wel maar leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Khadber schreef:
Er wordt wel goed veel gehaat op Atmozfears, buitensporig veel zelfs, maar zo'n reactie terug hoeft nou ook weer niet.

Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.

Bij zo'n titel verwacht ik een duister tintje, geen vrolijk deuntje.
Ik heb niks tegen vrolijke deuntjes, ik bedoel slechts dat ik de titel niet bij de plaat vind passen.

jaron123 schreef:
altijd weer die eeuwige "wildstylez kick" discussie. Hou toch es op man :lol:

Je hoort hem al zo'n 2 jaar in de meeste Wildstylez & Alpha² tracks, vervolgens wordt die kick onder alle labelmaatjes gedistrubueerd. Ik ben (en anderen met mij) die kick een beetje beu aan het raken. Mag dat? :whistle:


Khadber doelde op de meest matige reactie van dit topic -die van meneer de 'producer' himself kwam- en inmiddels is verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat stond er :P?
Desnoods ff sturen in PM, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactie gelezen, prachtige reactie xd
Moet toch kunnen beetje gekloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Ik hoor anders geen Wildstylez kick. Leuk plaatje.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vindt het wel een fijn plaatje!
Moet om een ofvallige reden bij Atmozfears altijd aan irritantje vocals denken. Ben positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Zygoma schreef:
Ik haat niet op Atmozfears, weet niet waar je dit ineens vandaan haalt.

Er zijn wat posts verwijderd, die kwamen na jou reactie. ;)

Ah, dat verklaart een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Vindt het wel een fijn plaatje!
Moet om een ofvallige reden bij Atmozfears altijd aan irritantje vocals denken. Ben positief verrast!


Misschien omdat ze die ook vaak gebruiken? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Bij een titel als 'nieuwe oorlogen' verwachtte ik toch iets anders dan iets vrolijks als dit... :/
Die wildstylez kick ook weer >.<


Nieuwe oorlogen? :P

Vind de track wel ok, niet bijzonder. Geen originele sound, weinig drive, wel lekkere melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere break, zwevige climax ;) mooie zomerse plaat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 00:11 
 

mr_vertigo schreef:
Zygoma schreef:
Bij een titel als 'nieuwe oorlogen' verwachtte ik toch iets anders dan iets vrolijks als dit... :/
Die wildstylez kick ook weer >.<


Nieuwe oorlogen? :P

Vind de track wel ok, niet bijzonder. Geen originele sound, weinig drive, wel lekkere melo.


Yep, 'Bella Nova' betekent nieuwe oorlogen in het latijn ^^

Ohja en over de track: Net als altijd bij Atmozfears. Doet me niks en ik zal hem niet nog een keer opzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja maar die titel ligt er wel heel erg ver vandaan. Denk dus eerder dat ze refereren naar een nova als zo'n zieke ster explosie, met allemaal blije mooie kleurtjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Stella Nova... AtmoZZZZZzzZzZzfears - Bella Nova. Meest originele titel ooit. :P Klinkt verder ook weer behoorlijk 13/12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

saai :yawn:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks