Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears

Track(s): Bella Nova

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:07 
 

klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vond het al lang duren. We hadden al 3 dagen geen nieuwe track meer gehoord van ze :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:47 
 
Hardtraxx Elite

De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:51 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..

Wats met jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Stereorockerz schreef:
jambekkie schreef:
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..

Wats met jou


Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg :(


Totaal niet mee eens, als je als producer zijnde de behoefte hebt om veel muziek te maken moedig ik dit echt alleen maar aan. Niet dat ik alle Atmozfears tracks overigens zo leuk vind, ik vind het tot nu toe allemaal nog een beetje net-niet mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:05 
 

Maestro N schreef:
Anonymous schreef:
klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg :(


Totaal niet mee eens, als je als producer zijnde de behoefte hebt om veel muziek te maken moedig ik dit echt alleen maar aan. Niet dat ik alle Atmozfears tracks overigens zo leuk vind, ik vind het tot nu toe allemaal nog een beetje net-niet mainstream.


Kan, maar de ene track is gewoon hetzelfde als de andere :/ Als een goed nummer 20x wordt gemaakt maar net iets anders in een korte tijd gaat het speciale(voor mij) er af... maar dat is natuurlijk een mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..


Gelukkig weten we allemaal dat jij niet klopt. Voelde geen emotie, niks.. bij het schrijven van dit bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:40 
 

jambekkie schreef:
Stereorockerz schreef:
jambekkie schreef:
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..

Wats met jou


Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel heb xd


Dan ben jij gevoelloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
En dat ligt niet aan mij

Jawel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel vet!
maar even wachten op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 21:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vond het al lang duren. We hadden al 3 dagen geen nieuwe track meer gehoord van ze :(


zo true dat het gewoon grappig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:20 
 
Hardtraxxer

Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rummeltje schreef:
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Kan, maar de ene track is gewoon hetzelfde als de andere :/ Als een goed nummer 20x wordt gemaakt maar net iets anders in een korte tijd gaat het speciale(voor mij) er af... maar dat is natuurlijk een mening ;)


Daar ben ik het ook wel mee eens, als tracks te veel op elkaar lijken is het indd een beetje overbodig. Wat ik zelf bij Atmozfears niet heb, maar ik luister hun tracks eigenlijk ook nooit vaker dan twee keer, vandaar. Ik las meer dat je het bedoelde in de zin van veel produceren in het algemeen, dat dan het speciale er af ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
rummeltje schreef:
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.


Is dit trouwens echt zo? Bij een klein feestje kan ik het me goed voorstellen, maar bij een feest met een formaat van Freaqshow kan je dat als organisatie toch niet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Fusionmania schreef:
rummeltje schreef:
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.


Is dit trouwens echt zo? Bij een klein feestje kan ik het me goed voorstellen, maar bij een feest met een formaat van Freaqshow kan je dat als organisatie toch niet maken.

Denk het wel, of je moet heimwee naar thuis hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:55 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Stereorockerz schreef:
jambekkie schreef:
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..

Wats met jou


Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel heb xd


Iets van wel of geen emotie voelen bij een nummer ligt wel aan jezelf. Andere hebben het wel bij wasted penguinz en weer andere niet. Dat geeft toch al aan dat het persoonsgebonden is. Als iedereen bij dezelfde muziek dezelfde emotie voelt is het ook maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
rummeltje schreef:
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.


Onzin, hij komt gewoon voor 1 jaar in Nederland wonen (rond maart dacht ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Fusionmania schreef:
rummeltje schreef:
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.


Onzin, hij komt gewoon voor 1 jaar in Nederland wonen (rond maart dacht ik).


Dat neemt nog niet weg dat het nu te duur is om hem vanuit Canada naar Nederland te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 10:41 
 
Hardtraxxer

lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

without Q-dance radio jingle in the Climax part :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:05 
 

MQ/HQ kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:08 
 

Wacht ik upload zometeen ook even een ripje van deze track naar Youtube, zodat ik die hier kan plaatsen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks