Last edited by TheSoundOfHardstylez on 06 Jan 2013 18:51, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
A
klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg 
Ik vond het al lang duren. We hadden al 3 dagen geen nieuwe track meer gehoord van ze 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Wats met joujambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel hebStereorockerz wrote:Wats met joujambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
Totaal niet mee eens, als je als producer zijnde de behoefte hebt om veel muziek te maken moedig ik dit echt alleen maar aan. Niet dat ik alle Atmozfears tracks overigens zo leuk vind, ik vind het tot nu toe allemaal nog een beetje net-niet mainstream.Anonymous wrote:klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg
-
A
Kan, maar de ene track is gewoon hetzelfde als de andereMaestro N wrote:Totaal niet mee eens, als je als producer zijnde de behoefte hebt om veel muziek te maken moedig ik dit echt alleen maar aan. Niet dat ik alle Atmozfears tracks overigens zo leuk vind, ik vind het tot nu toe allemaal nog een beetje net-niet mainstream.Anonymous wrote:klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg
Gelukkig weten we allemaal dat jij niet klopt. Voelde geen emotie, niks.. bij het schrijven van dit bericht.jambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
-
J
Dan ben jij gevoelloosjambekkie wrote:Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel hebStereorockerz wrote:Wats met joujambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
Jawel.jambekkie wrote:En dat ligt niet aan mij
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Klinkt wel vet!
maar even wachten op HQ
maar even wachten op HQ
zo true dat het gewoon grappig is.wootum wrote:Ik vond het al lang duren. We hadden al 3 dagen geen nieuwe track meer gehoord van ze
-
RHardtraxxer
- 85 posts member since 2012
- last seen Feb 2015
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P
trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.
Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P
Daar ben ik het ook wel mee eens, als tracks te veel op elkaar lijken is het indd een beetje overbodig. Wat ik zelf bij Atmozfears niet heb, maar ik luister hun tracks eigenlijk ook nooit vaker dan twee keer, vandaar. Ik las meer dat je het bedoelde in de zin van veel produceren in het algemeen, dat dan het speciale er af ging.Anonymous wrote: Kan, maar de ene track is gewoon hetzelfde als de andereAls een goed nummer 20x wordt gemaakt maar net iets anders in een korte tijd gaat het speciale(voor mij) er af... maar dat is natuurlijk een mening
Is dit trouwens echt zo? Bij een klein feestje kan ik het me goed voorstellen, maar bij een feest met een formaat van Freaqshow kan je dat als organisatie toch niet maken.Fusionmania wrote:Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P
Denk het wel, of je moet heimwee naar thuis hebbenMaestro N wrote:Is dit trouwens echt zo? Bij een klein feestje kan ik het me goed voorstellen, maar bij een feest met een formaat van Freaqshow kan je dat als organisatie toch niet maken.Fusionmania wrote:Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Iets van wel of geen emotie voelen bij een nummer ligt wel aan jezelf. Andere hebben het wel bij wasted penguinz en weer andere niet. Dat geeft toch al aan dat het persoonsgebonden is. Als iedereen bij dezelfde muziek dezelfde emotie voelt is het ook maar saai.jambekkie wrote:Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel hebStereorockerz wrote:Wats met joujambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Onzin, hij komt gewoon voor 1 jaar in Nederland wonen (rond maart dacht ik).Fusionmania wrote:Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Dat neemt nog niet weg dat het nu te duur is om hem vanuit Canada naar Nederland te halen.emmerick wrote:Onzin, hij komt gewoon voor 1 jaar in Nederland wonen (rond maart dacht ik).Fusionmania wrote:Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
lekker 
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
View on YouTube without Q-dance radio jingle in the Climax part 
-
N
MQ/HQ kwaliteit
View on YouTube
View on YouTube
-
J
Wacht ik upload zometeen ook even een ripje van deze track naar Youtube, zodat ik die hier kan plaatsen