T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Artiest: Atmozfears

Track(s): Bella Nova

Sample/video:
View on YouTube
Last edited by TheSoundOfHardstylez on 06 Jan 2013 18:51, edited 1 time in total.
A
klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg :(
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik vond het al lang duren. We hadden al 3 dagen geen nieuwe track meer gehoord van ze :(
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
jambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
Wats met jou
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Stereorockerz wrote:
jambekkie wrote:De tering. Dit doet me denken aan Wasted Penguinz :o En dat is zwaar negatief. Voel geen emotie, niks..
Wats met jou
Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel heb xd
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Anonymous wrote:klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg :(
Totaal niet mee eens, als je als producer zijnde de behoefte hebt om veel muziek te maken moedig ik dit echt alleen maar aan. Niet dat ik alle Atmozfears tracks overigens zo leuk vind, ik vind het tot nu toe allemaal nog een beetje net-niet mainstream.
A
Maestro N wrote:
Anonymous wrote:klinkt zeker niet verkeerd, maar alleen omdat je zoveel kan produceren, betekent niet dat het moet... Haalt beetje het speciale weg :(
Totaal niet mee eens, als je als producer zijnde de behoefte hebt om veel muziek te maken moedig ik dit echt alleen maar aan. Niet dat ik alle Atmozfears tracks overigens zo leuk vind, ik vind het tot nu toe allemaal nog een beetje net-niet mainstream.
Kan, maar de ene track is gewoon hetzelfde als de andere :/ Als een goed nummer 20x wordt gemaakt maar net iets anders in een korte tijd gaat het speciale(voor mij) er af... maar dat is natuurlijk een mening ;)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Gelukkig weten we allemaal dat jij niet klopt. Voelde geen emotie, niks.. bij het schrijven van dit bericht.
J
jambekkie wrote:
Stereorockerz wrote:
Wats met jou
Jaa, dat is raar hea. Dat heb ik bij de tracks van Wasted Penguinz. Ze proberen er gevoel in te leggen, maar het komt niet bij me aan. En dat ligt niet aan mij, aangezien ik het bij andere producers wel heb xd
Dan ben jij gevoelloos
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
jambekkie wrote:En dat ligt niet aan mij
Jawel.
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Klinkt wel vet!
maar even wachten op HQ
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
wootum wrote:Ik vond het al lang duren. We hadden al 3 dagen geen nieuwe track meer gehoord van ze :(
zo true dat het gewoon grappig is.
R
Hardtraxxer
85 posts member since 2012
last seen Feb 2015
Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

trouwens wel lekker plaatje, wacht nog wel op de hq.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2015
Anonymous wrote: Kan, maar de ene track is gewoon hetzelfde als de andere :/ Als een goed nummer 20x wordt gemaakt maar net iets anders in een korte tijd gaat het speciale(voor mij) er af... maar dat is natuurlijk een mening ;)
Daar ben ik het ook wel mee eens, als tracks te veel op elkaar lijken is het indd een beetje overbodig. Wat ik zelf bij Atmozfears niet heb, maar ik luister hun tracks eigenlijk ook nooit vaker dan twee keer, vandaar. Ik las meer dat je het bedoelde in de zin van veel produceren in het algemeen, dat dan het speciale er af ging.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2015
Fusionmania wrote:
rummeltje wrote:Waar is kevin? zag hem ook al niet foto's/filmpjes bij freaqshow! heb ik iets gemist?:P

Is te duur voor Q-dance om helemaal vanuit Canada naar Nederland te halen, hetzelfde geldt geloof ik ook voor Nikkita omdat zij dus ook een keer live wou optreden als een MC zeg maar.
Is dit trouwens echt zo? Bij een klein feestje kan ik het me goed voorstellen, maar bij een feest met een formaat van Freaqshow kan je dat als organisatie toch niet maken.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
Maestro N wrote:
Fusionmania wrote:

Is dit trouwens echt zo? Bij een klein feestje kan ik het me goed voorstellen, maar bij een feest met een formaat van Freaqshow kan je dat als organisatie toch niet maken.
Denk het wel, of je moet heimwee naar thuis hebben :P
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
jambekkie wrote:
Stereorockerz wrote:
Wats met jou
Iets van wel of geen emotie voelen bij een nummer ligt wel aan jezelf. Andere hebben het wel bij wasted penguinz en weer andere niet. Dat geeft toch al aan dat het persoonsgebonden is. Als iedereen bij dezelfde muziek dezelfde emotie voelt is het ook maar saai.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Fusionmania wrote:

Onzin, hij komt gewoon voor 1 jaar in Nederland wonen (rond maart dacht ik).
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
emmerick wrote:
Fusionmania wrote:

Onzin, hij komt gewoon voor 1 jaar in Nederland wonen (rond maart dacht ik).
Dat neemt nog niet weg dat het nu te duur is om hem vanuit Canada naar Nederland te halen.
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
lekker :loving:
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube without Q-dance radio jingle in the Climax part :yay:
N
MQ/HQ kwaliteit
View on YouTube
J
Wacht ik upload zometeen ook even een ripje van deze track naar Youtube, zodat ik die hier kan plaatsen