Related topics
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (Kronos Remix) (UNITE073)
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (?)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out (GBD540)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out
- View the latest post: The Straikerz - Check This Out (GBD412)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
gruwelijke plaat 
Dit is zo'n gigantische vette plaat he.
Die energie!
Die energie!
Snap echt niet dat dat hele zatox gebeuren ineens gehyped word. Check out the drop, brutal, echt geen 1 track spreekt me ook maar een beetje aan. Steeds dezelfde elementen. Steeds hetzelfde "geforceerd" raw. Waar is de oude Zatox gebleven die dit spontaan kon? Van Creation? van Andromeda? Vragen.. Vragen.. Vragen..
93Wesley93 wrote:Dit is zo'n gigantische vette plaat he.
Die energie!
Hoe bedoel je dat geforceerd dan? Ik zag ook al iemand anders dat zeggen.jordifcg wrote:Snap echt niet dat dat hele zatox gebeuren ineens gehyped word. Check out the drop, brutal, echt geen 1 track spreekt me ook maar een beetje aan. Steeds dezelfde elementen. Steeds hetzelfde "geforceerd" raw. Waar is de oude Zatox gebleven die dit spontaan kon? Van Creation? van Andromeda? Vragen.. Vragen.. Vragen..
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
als dit Unite records 001 is waarom is het dan een free?
Waarom niet?Forbidden Phobia wrote:als dit Unite records 001 is waarom is het dan een free?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
meestal word een free toch niet op een label uitgebracht?b-ram wrote:Waarom niet?Forbidden Phobia wrote:als dit Unite records 001 is waarom is het dan een free?
De free tracks van Theracords artiesten heten ook altijd THERFREE-000Forbidden Phobia wrote:meestal word een free toch niet op een label uitgebracht?b-ram wrote:Waarom niet?Forbidden Phobia wrote:als dit Unite records 001 is waarom is het dan een free?
Dat hij met voorbedachte rade in de studio is gaan zitten. Nou jongens ik ga nu eens een harde plaat maken! Niet van ik maak wat ik leuk vind zonder het in hoekjes te duwen van raw of mainstream of wat dan ook.Delt-A wrote:Hoe bedoel je dat geforceerd dan? Ik zag ook al iemand anders dat zeggen.
Zeg niet dat het zo is gegaan maar komt zo over. Lastig om uit te leggen.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Forbidden Phobia wrote:meestal word een free toch niet op een label uitgebracht?b-ram wrote:Waarom niet?Forbidden Phobia wrote:als dit Unite records 001 is waarom is het dan een free?
Facebook.ok listen, I'm very busy lately with my new company ... documents, lawyers, etc. .. for a fucking document still can not release my music on my label .... so I decided... I don't t want let you wait more for this record .
I'M GONNA RELEASE IT FOR FREE !! What do u think? Let me know!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
@Fuzzylogic.. ja maar dat is niet het hoofdlabel... Unite records wel...
@Qlown ja maar dan word het toch alsnog niet op het hoofd label free gereleased? zoals in dit geval wel.. vind het een beetje raar maargoed wel een erg lekker nummertje moet ik zeggen
@Qlown ja maar dan word het toch alsnog niet op het hoofd label free gereleased? zoals in dit geval wel.. vind het een beetje raar maargoed wel een erg lekker nummertje moet ik zeggen
Vind hem niet veel aan als ik eerlijk ben
Intro is nog wel vet maar die anti doet mij niks en vind ik veel te slap.
Vind het een beetje een geforceerde hardstyleversie van 'Kick Out The Epic MF".. niet zo bijster veel aan, imo.
Net zoals het hele G4H project, ook geforceerd 'raw'.jordifcg wrote:Dat hij met voorbedachte rade in de studio is gaan zitten. Nou jongens ik ga nu eens een harde plaat maken! Niet van ik maak wat ik leuk vind zonder het in hoekjes te duwen van raw of mainstream of wat dan ook.Delt-A wrote:Hoe bedoel je dat geforceerd dan? Ik zag ook al iemand anders dat zeggen.
Zeg niet dat het zo is gegaan maar komt zo over. Lastig om uit te leggen.