Ben je toen ook op je gat gevallen die dag? 
Related topics
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (Kronos Remix) (UNITE073)
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (?)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out (GBD540)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out
- View the latest post: The Straikerz - Check This Out (GBD412)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
J
Kindertjes, zullen we efkes on topic blijven?
Oeww, was je grapje toch bijna geslaagd. Wat jammer nou 
Leeftijd: 16SL8492 wrote:Kindertjes, zullen we efkes on topic blijven?
Beroep: Zit nog op school
-
J
Ik was gewoon serieus hoor, krullebolElexz wrote:Oeww, was je grapje toch bijna geslaagd. Wat jammer nou
Maargoed, weer ontopic
Ja maar ik gedraag me meer volwassen dan jullieElexz wrote:Leeftijd: 16SL8492 wrote:Kindertjes, zullen we efkes on topic blijven?
Is goed knulJEFSKIII wrote:Ik was gewoon serieus hoor, krullebol
-
J
Mama is vast trots op je, captain zwitsalSL8492 wrote:Ja maar ik gedraag me meer volwassen dan jullieElexz wrote:Leeftijd: 16SL8492 wrote:Kindertjes, zullen we efkes on topic blijven?
Maar ik zei ontopic, nog geen release datum bekend?
Niet grappig.JEFSKIII wrote:Mama is vast trots op je, captain zwitsalSL8492 wrote:Ja maar ik gedraag me meer volwassen dan jullieElexz wrote:Kindertjes, zullen we efkes on topic blijven?![]()
Maar ik zei ontopic, nog geen release datum bekend?
OT: nee, is wel bekend dat die in Februari uitkomt
Ik moest toch even grinnikenJEFSKIII wrote:captain zwitsal
Laten we nu ook maar on topic blijven aub

-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Die kicks zijn echt belachelijk, dit gaat eerder richting hardhouse dan HS als je het mij vraagt, alleen het tempo nog wat lager en je bent er
Track zou veel beter geweest zijn met degelijke kicks, jammer...
Track zou veel beter geweest zijn met degelijke kicks, jammer...
Lijkt beetje veel op die track van DJ D
Hij probeert geforceerd hard over te komen, de intro kicks zijn klote .... Nee Zatox is helaas niks meer (sets en nummers).
-
E
Hij is toch ook hard? 
Zet volume maar is goed hoog
Zet volume maar is goed hoog
Jammer dat de plaat nog zo'n vier keer is aangepast voordat hij met een officiële preview aankwam... De versie zonder die vinylstops (best mogelijk omschrijving) aan elke synt in de climax was zo veel lekkerder. Luister maar eens naar de versie die Code Black draaide tijdens Q-Dance pres. Headhunterz (55e minuut in de liveset), daar klinkt hij gruwelijk. Nu klinkt het weer zo suf en zeker met die 'go' overal tussendoor. Die mocht ik al niet gebruiken toen ik nog op mijn Casio keyboard speelde in 1996 dus waarom komt dit in godsnaam weer terug?!
Vind dit echt niks, snap niet dat de halve wereld er lyrisch over is...
Ik vind het echt een heerlijke plaat ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem eerst 2 of 3 keer moest horen voor ik hem echt goed vond.W0uT3R wrote:Vind dit echt niks, snap niet dat de halve wereld er lyrisch over is...
Het geeft voor mij weer een heerlijk oldschool gevoel.
Zo'n eerste defqon bijvoorbeeld, back in 2004.. Epic !
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dit is wel het toppunt van geforceerd hard
En die screech in de climax, vreselijk!
En die screech in de climax, vreselijk!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Al 3 releases van Unite Records zijn dus al aangekondigd zonder datum, lekker chaotisch daar!
Unite Records
Zatox will give away " Check Out The Drop " For free!!!!!!!!
ok listen, I'm very busy lately with my new company ... documents, lawyers, etc. .. for a fucking document still can not release my music on my label .... so I decided... I don't t want let you wait more for this record .
I'M GONNA RELEASE IT FOR FREE !! What do u think? Let me know!
-
J
Netjes van Zatox 
Setjes trekken inderdaad op niet veel... Deze track is ergg hitjes-parade gericht maar die climax gaat echt wel hard 
-
M
- 9 posts member since 2013
- last seen Mar 2013
Zatox maakt zo nu en dan en van die plaatjes die in je hoofd blijven steken voor een periode
en dit is er 1 van.Geen hoogvlieger maar wel een nummer om eens lekker op los te gaan
en dit is er 1 van.Geen hoogvlieger maar wel een nummer om eens lekker op los te gaan