Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...DaBerry wrote:Aaw, wil je een lolly?iMark wrote:Wat denk je zelf? Als hier wat over bekend was qua release stond hij wel in het release topic...DaBerry wrote:Zit beetje op deze te wachten eigenlijk. Al meer over bekend?![]()
Doe niet zo triest zeg, ik vraag me af of er iets over bekend is en vraag dat, moet dat persé een release datum zijn ofzo?
Related topics
- View the latest post: Zatox - Check Out The Drop (Kronos Remix) (UNITE073)
- View the latest post: Zatox - Check out the drop (UNITE001)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out (GBD540)
- View the latest post: Exproz & SLVL - Check This Out
- View the latest post: The Straikerz - Check This Out (GBD412)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Kan zijn dat ik wat gemist heb toch? Zit niet 24/7 hardstyle te volgeniMark wrote: Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...
Maar niks over bekend dus verder?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Nee jezus, wtf zou er nog meer bekend over moeten zijn??DaBerry wrote:Kan zijn dat ik wat gemist heb toch? Zit niet 24/7 hardstyle te volgeniMark wrote: Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Langere versie ofzo bijv?jambekkie wrote:Nee jezus, wtf zou er nog meer bekend over moeten zijn??DaBerry wrote:Kan zijn dat ik wat gemist heb toch? Zit niet 24/7 hardstyle te volgeniMark wrote: Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...
Maar zal niet meer zeuren, jullie hebben je maandelijkse probleempje waarschijnlijk
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hou gewoon dit topic in de gaten. Daar staat meteen al het nieuws. Van een tweetje of fb post, tot een langere preview of weet ik veel wat 
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Okay chefjambekkie wrote:Hou gewoon dit topic in de gaten. Daar staat meteen al het nieuws. Van een tweetje of fb post, tot een langere preview of weet ik veel wat
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Dit klinkt niet eens zo verkeerd
Ben benieuwd naar HQ
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Vind deze versie toch iets minder dan die op Mindset
Desalniettemin eindelijk weer eens een lekker plaatje van Zatox 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik wil een HQ. 
Hij is vandaag in de The Magic Show gedraaid door AdaroQlown wrote:Ik wil een HQ.
Khadber wrote:Klonk vet zaterdag!
Dit
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Epic . 
Officiële preview online:
View on YouTube
View on YouTube
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
knaller!! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Staat tussen de releases. Kan daar dus verder besproken worden.