Hahahaha mag hopen dat dat trouwens een typfout is 
Related topics
- View the latest post: Boys van Hardstyle Carnaval - Hardstyle Carnaval Is Hier (Official Hardstyle Carnaval 2017 Anthem)
- View the latest post: De Boys van Hardstyle Carnaval (DBSTF & Villain)
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Hoop Kabaal (Hardstyle Carnaval 2014)
- View the latest post: Boys of noiise - We are the Boys of noiisee!
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
J
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wat kut
Ik vind het een beetje kansloos worden hoe ieder bootlegje en tracks die overduidelijk voor de fun gemaakt zijn, hier door azijnpissers bekritisereerd worden alsof het volwaardige tracks zijn. Laat gewoon lekker links liggen als je het niet leuk vindt.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Kick is top.
Rest is eh, mja. 
Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.Gangsterdwerg wrote:Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
-
HHardtraxxer
- 99 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Ach kan hier wel om lachen. :p
Texel?Lyst wrote:Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.Gangsterdwerg wrote:Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
Ik denk dat ik wel tot de meest kritische mensen van dit forum hoor, maar om over dit nummer te gaan zeiken gaat me echt een stap te ver. Ik snap dat je zuur doet over een hoop dingen in deze scene; en terecht, ik word zelf ook met de week zuurder. Maar dat je zelfs hier de lol niet van kan inzien... Ik heb medelijden met je!Lyst wrote:Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.Gangsterdwerg wrote:Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
-
J
Jij vind Harlem Shake zeker ook niks?Lyst wrote:Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.Gangsterdwerg wrote:Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
-
S
Ik heb niet echt gevoel dat Lyst geniet van het leven met al dat gezeik.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
haha geweldig nummer
. heb hem een paar keer voorbij horen komen met carnaval, kon hem wel waarderen toen. de volgende keer dat ik hem ga luisteren is met carnaval 2014
Haha volgens mij wordt er meer op carnaval an sich gehaat dan op dit nummer. En terecht, carnaval is kut.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Goede herinneringen aan deze plaat!
Cruelty wrote:Woonplaats: GroningenMaestro N wrote:Haha volgens mij wordt er meer op carnaval an sich gehaat dan op dit nummer. En terecht, carnaval is kut.
Alsnog heeft hij wel gelijk.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Haten is verlaten...
Inderdaad. Elke dag wel een paar keer voorbij horen komen.Timmer wrote:Goede herinneringen aan deze plaat!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Dit was zo geweldig gaaf met carnaval
Sowieso is carnaval 2013 nooit meer te overtreffen, maar met dit nummer blijven de herrinneringen in eren
.