Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 20:53 
 

Artiest: De Boys van Hardstyle Carnaval (D-Block & S-te-Fan Ft. MC Villain)

Track(s): Doen het Overal

Sample/video:




Kon het niet laten, haters gonna hate :bomb:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

.......
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Is gewoon voor de lol, is grappig toch. :D
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
Is gewoon voor de lol, is grappig toch. :D


Het zegt al n hoop dat Elexz in Utrecht woond :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:18 
 

Pitch kicks omlaag :bomb:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:26 
 
Hardtraxx Elite

Backstabber schreef:
emmerick schreef:
Is gewoon voor de lol, is grappig toch. :D


Het zegt al n hoop dat Elexz in Utrecht woond :P


Ik woon zelf in amersfoort en vier geen carnaval maar zie hier de lol wel van in.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Carnaval is kut, dus dit is triple kut.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Carnaval is kut, dus dit is triple kut.

Het is hier geen darts hé.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:04 
 
Hardtraxxer

leuke plaat, vreselijke lyrics
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Elexz schreef:
Carnaval is kut, dus dit is triple kut.

Het is hier geen darts hé.


_0-

ga dit btw niet luisteren. voel de behoefte niet.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Elexz schreef:
Carnaval is kut, dus dit is triple kut.

Het is hier geen darts hé.

Bullseye!
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.

Ben het hier 100% mee eens. Dat carnaval hier is ook niks, daarom vier ik het ook niet.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.

Exact dit, maar dan niet zondag, maar afgelopen jaar.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.

HAHAHAHAHA Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss. Daarbij; hardstyle gecombineerd met carnaval is gewoon te baas voor woorden. Weet niet of hier mensen naar XXL carnaval zijn geweest maar een betere sfeer vind je vrijwel nergens, prachtig gewoon.

Over het nummer: Met carnaval issie geweldig! Buiten carnaval om moet je dit niet eens luisteren.

En binnen een kwartier 2 pillen 3 lijnen 12 bier :clap:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.

HAHAHAHAHA Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss. Daarbij; hardstyle gecombineerd met carnaval is gewoon te baas voor woorden. Weet niet of hier mensen naar XXL carnaval zijn geweest maar een betere sfeer vind je vrijwel nergens, prachtig gewoon.

Over het nummer: Met carnaval issie geweldig! Buiten carnaval om moet je dit niet eens luisteren.

En binnen een kwartier 2 pillen 3 lijnen 12 bier :clap:


:')
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carnaval is misschien nog wel erger voor muzikale kwaliteit dan de top 40.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb ook 0,0 met carnaval maar om me hier nou druk over te maken, nee.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ik heb ook 0,0 met carnaval maar om me hier nou druk over te maken, nee.

Het voordeel is dan idd weer dat dit verder nooit gedraaid zal worden :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Gangsterdwerg
Ik zou gelijk mijn piemel in je subwoofer steken als ik jou was :')
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:39 
 

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.

HAHAHAHAHA Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss. Daarbij; hardstyle gecombineerd met carnaval is gewoon te baas voor woorden. Weet niet of hier mensen naar XXL carnaval zijn geweest maar een betere sfeer vind je vrijwel nergens, prachtig gewoon.

Over het nummer: Met carnaval issie geweldig! Buiten carnaval om moet je dit niet eens luisteren.

En binnen een kwartier 2 pillen 3 lijnen 12 bier :clap:


Oke man
Bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
@ Gangsterdwerg
Ik zou gelijk mijn piemel in je subwoofer steken als ik jou was :')


hahaha
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks