Lyst schreef:
Ik heb het zondag nog meegemaakt en ik vind het ook kut. Bier drinken is leuk, maar verkleden en de hele dag naar kutmuziek luisteren, nee dank je. En dit valt ook onder het laatste.
HAHAHAHAHA Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss. Daarbij; hardstyle gecombineerd met carnaval is gewoon te baas voor woorden. Weet niet of hier mensen naar XXL carnaval zijn geweest maar een betere sfeer vind je vrijwel nergens, prachtig gewoon.
Over het nummer: Met carnaval issie geweldig! Buiten carnaval om moet je dit niet eens luisteren.
En binnen een kwartier 2 pillen 3 lijnen 12 bier
