Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.
Ik denk dat ik wel tot de meest kritische mensen van dit forum hoor, maar om over dit nummer te gaan zeiken gaat me echt een stap te ver. Ik snap dat je zuur doet over een hoop dingen in deze scene; en terecht, ik word zelf ook met de week zuurder. Maar dat je zelfs hier de lol niet van kan inzien... Ik heb medelijden met je!