Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
J
Hahahaha mag hopen dat dat trouwens een typfout is :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wat kut
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Ik vind het een beetje kansloos worden hoe ieder bootlegje en tracks die overduidelijk voor de fun gemaakt zijn, hier door azijnpissers bekritisereerd worden alsof het volwaardige tracks zijn. Laat gewoon lekker links liggen als je het niet leuk vindt.
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Kick is top. :D Rest is eh, mja. :huh:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Gangsterdwerg wrote:Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.
H
Hardtraxxer
99 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Ach kan hier wel om lachen. :p
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Lyst wrote:
Gangsterdwerg wrote:Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.
Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.
Texel?
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lyst wrote:
Ik denk dat ik wel tot de meest kritische mensen van dit forum hoor, maar om over dit nummer te gaan zeiken gaat me echt een stap te ver. Ik snap dat je zuur doet over een hoop dingen in deze scene; en terecht, ik word zelf ook met de week zuurder. Maar dat je zelfs hier de lol niet van kan inzien... Ik heb medelijden met je!
J
Lyst wrote:
Jij vind Harlem Shake zeker ook niks?
S
Ik heb niet echt gevoel dat Lyst geniet van het leven met al dat gezeik.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
haha geweldig nummer xd . heb hem een paar keer voorbij horen komen met carnaval, kon hem wel waarderen toen. de volgende keer dat ik hem ga luisteren is met carnaval 2014
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Haha volgens mij wordt er meer op carnaval an sich gehaat dan op dit nummer. En terecht, carnaval is kut.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Carnaval is leuk. Maar dit niet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Goede herinneringen aan deze plaat!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Cruelty wrote:
Maestro N wrote:Haha volgens mij wordt er meer op carnaval an sich gehaat dan op dit nummer. En terecht, carnaval is kut.
:lol:

Alsnog heeft hij wel gelijk.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Haten is verlaten...
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Timmer wrote:Goede herinneringen aan deze plaat!
Inderdaad. Elke dag wel een paar keer voorbij horen komen. :thumbup:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Dit was zo geweldig gaaf met carnaval :woot: :woot: Sowieso is carnaval 2013 nooit meer te overtreffen, maar met dit nummer blijven de herrinneringen in eren :) .