Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:55 
 

Hahahaha mag hopen dat dat trouwens een typfout is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het een beetje kansloos worden hoe ieder bootlegje en tracks die overduidelijk voor de fun gemaakt zijn, hier door azijnpissers bekritisereerd worden alsof het volwaardige tracks zijn. Laat gewoon lekker links liggen als je het niet leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 21:16 
 
Hardtraxxer

Kick is top. :D Rest is eh, mja. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 01:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.

Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 01:53 
 
Hardtraxxer

Ach kan hier wel om lachen. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 03:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.

Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.


Texel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.

Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.

Ik denk dat ik wel tot de meest kritische mensen van dit forum hoor, maar om over dit nummer te gaan zeiken gaat me echt een stap te ver. Ik snap dat je zuur doet over een hoop dingen in deze scene; en terecht, ik word zelf ook met de week zuurder. Maar dat je zelfs hier de lol niet van kan inzien... Ik heb medelijden met je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 11:32 
 

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Duidelijk een buitenlander jij. Carnaval is gewoon knake vet, dat jullie paupers van boven de rivieren het niet snappen is your loss.

Ik woon in de op 6 na grootste carnavalsstad van Nederland en ja dat is boven de rivieren. Blijft het wel gewoon kut om.


Jij vind Harlem Shake zeker ook niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:05 
 

Ik heb niet echt gevoel dat Lyst geniet van het leven met al dat gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 22:02 
 
Hardtraxxer

haha geweldig nummer xd . heb hem een paar keer voorbij horen komen met carnaval, kon hem wel waarderen toen. de volgende keer dat ik hem ga luisteren is met carnaval 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha volgens mij wordt er meer op carnaval an sich gehaat dan op dit nummer. En terecht, carnaval is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Carnaval is leuk. Maar dit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Goede herinneringen aan deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Maestro N schreef:
Haha volgens mij wordt er meer op carnaval an sich gehaat dan op dit nummer. En terecht, carnaval is kut.


Woonplaats: Groningen

:lol:

Alsnog heeft hij wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Haten is verlaten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Goede herinneringen aan deze plaat!

Inderdaad. Elke dag wel een paar keer voorbij horen komen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Dit was zo geweldig gaaf met carnaval :woot: :woot: Sowieso is carnaval 2013 nooit meer te overtreffen, maar met dit nummer blijven de herrinneringen in eren :) .
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks