Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

DaBerry schreef:
iMark schreef:
DaBerry schreef:
Zit beetje op deze te wachten eigenlijk. Al meer over bekend?

Wat denk je zelf? Als hier wat over bekend was qua release stond hij wel in het release topic... >.<


Aaw, wil je een lolly? >.<
Doe niet zo triest zeg, ik vraag me af of er iets over bekend is en vraag dat, moet dat persé een release datum zijn ofzo? :huh:


Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:42 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...


Kan zijn dat ik wat gemist heb toch? Zit niet 24/7 hardstyle te volgen ;)
Maar niks over bekend dus verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:46 
 
Hardtraxx Elite

DaBerry schreef:
iMark schreef:
Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...


Kan zijn dat ik wat gemist heb toch? Zit niet 24/7 hardstyle te volgen ;)
Maar niks over bekend dus verder?


Nee jezus, wtf zou er nog meer bekend over moeten zijn??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:53 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
DaBerry schreef:
iMark schreef:
Niks triest aan, zeg gewoon de waarheid. Als je gewoon meer wil weten van de track, volg de artiest (In dit geval Zatox) op de social media, kijk af en toe op Hardtraxx en Harderstate en je weet genoeg...


Kan zijn dat ik wat gemist heb toch? Zit niet 24/7 hardstyle te volgen ;)
Maar niks over bekend dus verder?


Nee jezus, wtf zou er nog meer bekend over moeten zijn??


Langere versie ofzo bijv?
Maar zal niet meer zeuren, jullie hebben je maandelijkse probleempje waarschijnlijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:59 
 
Hardtraxx Elite

Hou gewoon dit topic in de gaten. Daar staat meteen al het nieuws. Van een tweetje of fb post, tot een langere preview of weet ik veel wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:02 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Hou gewoon dit topic in de gaten. Daar staat meteen al het nieuws. Van een tweetje of fb post, tot een langere preview of weet ik veel wat xd


Okay chef :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt niet eens zo verkeerd :) Ben benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk vet zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:37 
 
Hardtraxx Addict

Vind deze versie toch iets minder dan die op Mindset :( Desalniettemin eindelijk weer eens een lekker plaatje van Zatox :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil een HQ. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik wil een HQ. :(


Hij is vandaag in de The Magic Show gedraaid door Adaro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klonk vet zaterdag!



Dit :D, zal (spijtig genoeg) wel een hitje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 02:08 
 
Hardtraxx Veteran

Epic . :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiële preview online:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:12 
 
Hardtraxx Newbie

knaller!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Staat tussen de releases. Kan daar dus verder besproken worden. :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks