F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Nee, doe mij het origineel maar. Dit moet je ook niet willen remixen, trance is wat deze track moet zijn en blijven.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Origineel is zo heerlijk, maar wat is deze remix vreselijk uitgewerkt zeg! Belabberde bedoeling.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
93Wesley93 wrote:Origineel is zo heerlijk, maar wat is deze remix vreselijk uitgewerkt zeg! Belabberde bedoeling.
Kwam net voorbij in HWS. Ken het origineel niet ( :$ ) , maar ZEKER de minste track uit die hele lijst tot nu toe. Helemaal niet zo boeiend.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ooh Isaac wat zet jezelf toch weer voor schut met dit soort remixen. Kom nou gewoon niet aan dit soort tracks. Dit is niet gemaakt voor een hardstyle remix, deze moet je gewoon origineel laten of misschien iets meer techy, maar niet dit.
S
Oxbow wrote:Ooh Isaac wat zet jezelf toch weer voor schut met dit soort remixen. Kom nou gewoon niet aan dit soort tracks. Dit is niet gemaakt voor een hardstyle remix, deze moet je gewoon origineel laten of misschien iets meer techy, maar niet dit.
:lol: :lol: :lol: Nee je hebt gelijk Dash Berlin heeft deze niet gemaakt voor een hardstyle remix nee.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Spablauw wrote:
Oxbow wrote:Ooh Isaac wat zet jezelf toch weer voor schut met dit soort remixen. Kom nou gewoon niet aan dit soort tracks. Dit is niet gemaakt voor een hardstyle remix, deze moet je gewoon origineel laten of misschien iets meer techy, maar niet dit.
:lol: :lol: :lol: Nee je hebt gelijk Dash Berlin heeft deze niet gemaakt voor een hardstyle remix nee.
goeie diss man!
Image
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Gewoon negeren dat soort opmerkingen, anders krijgen we weer een shitload aan zinloze discussies.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
echt geniale vocals, doe mij ook maar het origineel :)
H
Hardtraxxer
128 posts member since 2012
last seen Apr 2013
Ken het origineel niet, maar dit vind ik echt zalig
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Sterke melodie en vocals zijn ook heerlijk, kan die nieuwe Isaac stijl wel waarderen.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Firetrap wrote:Nee, doe mij het origineel maar. Dit moet je ook niet willen remixen, trance is wat deze track moet zijn en blijven.
S
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Vond het origineel vroeger al vet, en deze klinkt dan ook erg goed in de oren... kan je lekker op wegspacen :D
A
vett nummer :$
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat lopen mensen nou te zeiken dat het het origineel verkracht, Het origineel wordt er niet anders op, het is een compleet ander genre.. . Als je de een wil horen ga je naar een trance feest en de ander een hardstyle feest.

Leuke plaat imo, mooie melodie. Dus het origineel ook maar is gaan opzoeken.