Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, doe mij het origineel maar. Dit moet je ook niet willen remixen, trance is wat deze track moet zijn en blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is zo heerlijk, maar wat is deze remix vreselijk uitgewerkt zeg! Belabberde bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Origineel is zo heerlijk, maar wat is deze remix vreselijk uitgewerkt zeg! Belabberde bedoeling.

Kwam net voorbij in HWS. Ken het origineel niet ( :$ ) , maar ZEKER de minste track uit die hele lijst tot nu toe. Helemaal niet zo boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooh Isaac wat zet jezelf toch weer voor schut met dit soort remixen. Kom nou gewoon niet aan dit soort tracks. Dit is niet gemaakt voor een hardstyle remix, deze moet je gewoon origineel laten of misschien iets meer techy, maar niet dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:08 
 

Oxbow schreef:
Ooh Isaac wat zet jezelf toch weer voor schut met dit soort remixen. Kom nou gewoon niet aan dit soort tracks. Dit is niet gemaakt voor een hardstyle remix, deze moet je gewoon origineel laten of misschien iets meer techy, maar niet dit.

:lol: :lol: :lol: Nee je hebt gelijk Dash Berlin heeft deze niet gemaakt voor een hardstyle remix nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Oxbow schreef:
Ooh Isaac wat zet jezelf toch weer voor schut met dit soort remixen. Kom nou gewoon niet aan dit soort tracks. Dit is niet gemaakt voor een hardstyle remix, deze moet je gewoon origineel laten of misschien iets meer techy, maar niet dit.

:lol: :lol: :lol: Nee je hebt gelijk Dash Berlin heeft deze niet gemaakt voor een hardstyle remix nee.

goeie diss man!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon negeren dat soort opmerkingen, anders krijgen we weer een shitload aan zinloze discussies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:09 
 
Hardtraxx Elite

echt geniale vocals, doe mij ook maar het origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:32 
 
Hardtraxxer

Ken het origineel niet, maar dit vind ik echt zalig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite

Sterke melodie en vocals zijn ook heerlijk, kan die nieuwe Isaac stijl wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:54 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Nee, doe mij het origineel maar. Dit moet je ook niet willen remixen, trance is wat deze track moet zijn en blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 10:05 
 
Hardtraxxer

Vond het origineel vroeger al vet, en deze klinkt dan ook erg goed in de oren... kan je lekker op wegspacen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:59 
 

vett nummer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat lopen mensen nou te zeiken dat het het origineel verkracht, Het origineel wordt er niet anders op, het is een compleet ander genre.. . Als je de een wil horen ga je naar een trance feest en de ander een hardstyle feest.

Leuke plaat imo, mooie melodie. Dus het origineel ook maar is gaan opzoeken.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks