Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 04:11 
 
Hardtraxxer

Artiest: Dash Berlin

Track(s): Till The Sky Falls Down (Isaac Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken het origineel niet, maar ik vind het echt een heerlijke plaat! Heerlijke climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:32 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Ik ken het origineel niet, maar ik vind het echt een heerlijke plaat! Heerlijke climax.


Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dit doet me vrij weinig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:42 
 

Lekker plaatje!

Weer leuke Wildstylez elementjes er in :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opzicht geen heel slecht plaatje, maar of ik hem nog vaak zal luisteren...denk het eerlijk gezegd niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meh :/ wat een standaard meuk.
niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:03 
 
Hardtraxx Newbie

best een standaard nummertje maar toch vind ik m wel fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dit is gewoon kattengejank wat veel te lang duurt en ook nog eens terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vroeger veel genoten van het origineel! Zo'n heerlijk gevoel :)
Remix is nice! Isaac is een vakman
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Ik ken het origineel niet, maar ik vind het echt een heerlijke plaat! Heerlijke climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lkkr plaatje! isaac is weer terug naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orgineel was inderdaad briljant. Fijne remix. Orgineel wel in waarde gelaten, maar toch wat mee gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ken het origineel niet, maar ook deze doet me helemaal niks. Lege, saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

isaac gaat weer lekker op dirty workz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ken het origineel wel, briljante plaat! Deze remix doet me helaas weinig, weet alleen niet waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere remix! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict

Redelijk standaard dat wel, maar toch pakt de melodie me wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:48 
 

Leuk al die Isaac remixjes, maar hij geeft ze nooit weg oid.

Exploration of Space bijv, dat is wel een lekker plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van dit nummer had hij af moeten blijven! Ondanks dat het niet eens zo heel slecht is, is het wel een verneuking van een klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Van dit nummer had hij af moeten blijven! Ondanks dat het niet eens zo heel slecht is, is het wel een verneuking van een klassieker.

idd ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 01:17 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Van dit nummer had hij af moeten blijven! Ondanks dat het niet eens zo heel slecht is, is het wel een verneuking van een klassieker.


Mooie herinneringen aan het origineel en deze remix doet die zeker eer aan in een ander genre..
Ik zie niet waarom hij er vanaf had moeten blijven? Klonk zaterdag ook heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Vroeger veel genoten van het origineel! Zo'n heerlijk gevoel :)
Remix is

Dramatisch :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje dertien in een dozijn, origineel is té epic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Beetje twaalf in een dozijn, origineel is té epic...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks