Hardtraxxer
166 posts member since 2009
last seen Dec 2010
ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Image
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
T-boz wrote:ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Image
Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Misschien moet je de titel veranderen naar: FL MET keyboards
Hardtraxxer
last seen Dec 2010
SoundTunerZ wrote:
T-boz wrote:ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Image
Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P
nee ik zie ook geen keyboard xd
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
T-boz wrote:
SoundTunerZ wrote:

Image
Wrm post je t dan :P
Hardtraxxer
last seen Dec 2010
SoundTunerZ wrote: Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P

Wrm post je t dan :P
ik had een afb van keyboard erbij gedaan maar is blijkbaar verwijderd :P
en dat was een keyboard xd
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ga vandaag de M-Audio Oxygen 49 bestellen! Lijkt me een mooi keyboardje, en heeft ook nog een paar leuke extra functies. Hopen dat ie een beetje snel binnen komt! :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
TakkU wrote:Ga vandaag de M-Audio Oxygen 49 bestellen! Lijkt me een mooi keyboardje, en heeft ook nog een paar leuke extra functies. Hopen dat ie een beetje snel binnen komt! :D
Die heb ik hier ook staan. De extra features gebruik ik echter niet meer nu ik bcf2000 en bcr2000 heb.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Lyst wrote:
TakkU wrote:Ga vandaag de M-Audio Oxygen 49 bestellen! Lijkt me een mooi keyboardje, en heeft ook nog een paar leuke extra functies. Hopen dat ie een beetje snel binnen komt! :D
Die heb ik hier ook staan. De extra features gebruik ik echter niet meer nu ik bcf2000 en bcr2000 heb.
Ja zo'n controllertje komt hier ook nog wel is een keer, eerst maar is met dit keyboard aan de gang, ga nog geen honderden euro's deraan spenderen, eerst maar is zien dat ik echt wat tracks af kan krijgen en beter kan worden in het producen, dan komt zo'n midi controller nog wel een keer! Bevalt ie overigens, de oxygen 49?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jah hij werkt nog steeds ;)
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
InQontrol09 wrote:Ik werk met FL 9 en een Behringer UMX-49 midikeyboard.
Deze heeft vele voordelen door de draairegelaars op het keyboard om te 'linken aan controllers' in FL.

Tja, wat wil je nog meer weten..
Mijn kameraad wil er ook 1 kopen, kun je beetje meer vertellen over dat ding?
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Atraxisz wrote:
Deze heeft vele voordelen door de draairegelaars op het keyboard om te 'linken aan controllers' in FL.

De meeste info zal denk ik op het internet staan. in het begin heel veel gebruikt, voor intros is het wel leuk om een
soort van melodie in te spelen. voor een climaxmelodie gebruik ik hem nooit. de draairegelaars ook niet meer.
je kunt er cutoffs etc mee maken, maar vind het handmatig toch stuk makkelijker, want je ziet geen autoclip in
de playlist als ik via de draairegelaar doe.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
InQontrol09 wrote:
Atraxisz wrote:

De meeste info zal denk ik op het internet staan. in het begin heel veel gebruikt, voor intros is het wel leuk om een
soort van melodie in te spelen. voor een climaxmelodie gebruik ik hem nooit. de draairegelaars ook niet meer.
je kunt er cutoffs etc mee maken, maar vind het handmatig toch stuk makkelijker, want je ziet geen autoclip in
de playlist als ik via de draairegelaar doe.
Mjah die draai regelaars zijn vrij toe te wijzen aan eigenlijk elke controller die je in FL gebruikt he ;) Ik heb hier zelf de UMX-61, das dan t iets grotere broertje met een extra octaaf, maar die draaiknoppen kunnen knap handig zijn bij het veranderen van een synth