Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T-boz schreef:
ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Afbeelding


Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien moet je de titel veranderen naar: FL MET keyboards
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2009 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
T-boz schreef:
ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Afbeelding


Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P


nee ik zie ook geen keyboard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T-boz schreef:
SoundTunerZ schreef:
T-boz schreef:
ik gebruik vaak de VST-plugin van Native Instruments (NI-Pro 53) voor mooie hardstyle sounds. heeft veel Functies waarmee je de sound kan veranderen en werkt primaaa.

Afbeelding


Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P


nee ik zie ook geen keyboard xd


Wrm post je t dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Heeft ook niks met keyboards te maken.... Leest iedereen eigenlijk wel de titel van dit topic voordat ze posten :P


nee ik zie ook geen keyboard xd


Wrm post je t dan :P


ik had een afb van keyboard erbij gedaan maar is blijkbaar verwijderd :P
en dat was een keyboard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga vandaag de M-Audio Oxygen 49 bestellen! Lijkt me een mooi keyboardje, en heeft ook nog een paar leuke extra functies. Hopen dat ie een beetje snel binnen komt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ga vandaag de M-Audio Oxygen 49 bestellen! Lijkt me een mooi keyboardje, en heeft ook nog een paar leuke extra functies. Hopen dat ie een beetje snel binnen komt! :D

Die heb ik hier ook staan. De extra features gebruik ik echter niet meer nu ik bcf2000 en bcr2000 heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
TakkU schreef:
Ga vandaag de M-Audio Oxygen 49 bestellen! Lijkt me een mooi keyboardje, en heeft ook nog een paar leuke extra functies. Hopen dat ie een beetje snel binnen komt! :D

Die heb ik hier ook staan. De extra features gebruik ik echter niet meer nu ik bcf2000 en bcr2000 heb.

Ja zo'n controllertje komt hier ook nog wel is een keer, eerst maar is met dit keyboard aan de gang, ga nog geen honderden euro's deraan spenderen, eerst maar is zien dat ik echt wat tracks af kan krijgen en beter kan worden in het producen, dan komt zo'n midi controller nog wel een keer! Bevalt ie overigens, de oxygen 49?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 16:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jah hij werkt nog steeds ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Ik werk met FL 9 en een Behringer UMX-49 midikeyboard.
Deze heeft vele voordelen door de draairegelaars op het keyboard om te 'linken aan controllers' in FL.

Tja, wat wil je nog meer weten..


Mijn kameraad wil er ook 1 kopen, kun je beetje meer vertellen over dat ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
InQontrol09 schreef:
Ik werk met FL 9 en een Behringer UMX-49 midikeyboard.
Deze heeft vele voordelen door de draairegelaars op het keyboard om te 'linken aan controllers' in FL.

Tja, wat wil je nog meer weten..


Mijn kameraad wil er ook 1 kopen, kun je beetje meer vertellen over dat ding?

De meeste info zal denk ik op het internet staan. in het begin heel veel gebruikt, voor intros is het wel leuk om een
soort van melodie in te spelen. voor een climaxmelodie gebruik ik hem nooit. de draairegelaars ook niet meer.
je kunt er cutoffs etc mee maken, maar vind het handmatig toch stuk makkelijker, want je ziet geen autoclip in
de playlist als ik via de draairegelaar doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Atraxisz schreef:
InQontrol09 schreef:
Ik werk met FL 9 en een Behringer UMX-49 midikeyboard.
Deze heeft vele voordelen door de draairegelaars op het keyboard om te 'linken aan controllers' in FL.

Tja, wat wil je nog meer weten..


Mijn kameraad wil er ook 1 kopen, kun je beetje meer vertellen over dat ding?

De meeste info zal denk ik op het internet staan. in het begin heel veel gebruikt, voor intros is het wel leuk om een
soort van melodie in te spelen. voor een climaxmelodie gebruik ik hem nooit. de draairegelaars ook niet meer.
je kunt er cutoffs etc mee maken, maar vind het handmatig toch stuk makkelijker, want je ziet geen autoclip in
de playlist als ik via de draairegelaar doe.

Mjah die draai regelaars zijn vrij toe te wijzen aan eigenlijk elke controller die je in FL gebruikt he ;) Ik heb hier zelf de UMX-61, das dan t iets grotere broertje met een extra octaaf, maar die draaiknoppen kunnen knap handig zijn bij het veranderen van een synth
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner