Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Hoop dat die vandaag ook binnen is bij mij :D
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Bij mij is ie ook binnen!
J
6 posts member since 2009
last seen Jun 2010
Hier ook!!!! :thumbsup:
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Dikke dvd :D, alleen bij Noisecontrollers is de sound een beetje raar.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Veeeeeeel beter dan de Defqon-DVD. Hier en daar wel ff vreemd geluid en de overgangen van het ene naar het andere nummer is soms totaal belachelijk, maar dat is dan ook het enige. Het beste aan deze hele DVD is gewoon dat álle areas zeer uitgebreid aan bod komen. De belangrijkste gewoon op de ene DVD en de wat minder belangrijke op de extra-DVD, maar dit is tenminste een DVD waar iedere Decibel-bezoeker plezier aan heeft en niet alleen de mainstage-gangers/dagjesmensjes. En lekker uitgebreid het einde van de dag in beeld gebracht, super!

Sowieso aanschaffen of bekijken als je er bent geweest. Als je er niet bent geweest is het ook best een leuke DVD!
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
dawasiknie wrote:Veeeeeeel beter dan de Defqon-DVD. Hier en daar wel ff vreemd geluid en de overgangen van het ene naar het andere nummer is soms totaal belachelijk, maar dat is dan ook het enige. Het beste aan deze hele DVD is gewoon dat álle areas zeer uitgebreid aan bod komen. De belangrijkste gewoon op de ene DVD en de wat minder belangrijke op de extra-DVD, maar dit is tenminste een DVD waar iedere Decibel-bezoeker plezier aan heeft en niet alleen de mainstage-gangers/dagjesmensjes. En lekker uitgebreid het einde van de dag in beeld gebracht, super!

Sowieso aanschaffen of bekijken als je er bent geweest. Als je er niet bent geweest is het ook best een leuke DVD!
Ben ik helemaal mee eens! Dat elke area aan bod komt is goed. Ik heb bijna de hele dag op main gestaan zo zie ook ook eens hoe de andere area's het doen;)
C
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Had hem ook gister binnen.
Top dvd.

Maar ik vind de beeldkwaliteit niet altijd top.
Ik heb een 50 inch full hd plasma, en toch is het beeld vaker blokkerig.

Hoe is dit bij jullie?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
ccc wrote:50 inch full hd plasma
Ruilen? Met mijn tv zul je er waarschijnlijk minder last van hebben :D ^^
R
6 posts member since 2009
last seen Dec 2012
ccc wrote:Had hem ook gister binnen.
Top dvd.

Maar ik vind de beeldkwaliteit niet altijd top.
Ik heb een 50 inch full hd plasma, en toch is het beeld vaker blokkerig.

Hoe is dit bij jullie?
Ik heb dit probleem helemaal niet op de dvd. Wel vind ik de dvd erg slecht van Geluidskwaliteit, de bass overompeld de hogere tonen.
Nu ligt het lijkt mij niet aan mijn surround set, aangezien deze van redelijke kwaliteit is (Harman/Kardon Cineberlin) en bij andere (Hardstyle) dvd's ook geen problemen met de zuiverheid van het geluid heeft.

De beelden van de mensen en dj's is wel erg goed in beeld gebracht.

Alleen fucking duur bij de FRS (€33,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Gr
M
7 posts member since 2009
last seen Jul 2010
ben beniuwd
T
Donateur
3777 posts member since 2009
was gisteren bij de music store en daar koste de dvd 35 euro. (wat ik best duur vondt)
via de b2s site kost de dvd 22,00 euro, neem aan dat je dan toch ook de 2 disc krijgt?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jazeker :)
T
Donateur
3777 posts member since 2009
dawasiknie wrote:Jazeker :)
dan maar daar ff bestellen :)