Jullie Willem zie je ook een keer vol in beeld.freddyadu8 wrote:Sta er heel even kort op. (Achterkant)
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Pussy lounge
geil, lekkere muziek en de dames 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja klopt. Dan sta ik erachterwootum wrote:Jullie Willem zie je ook een keer vol in beeld.freddyadu8 wrote:Sta er heel even kort op. (Achterkant)
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Haha en dan zie je je zus hakken die zegt een hekel aan hardstyle en hardcore te hebben 
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
2 keer bij Wildstylez op de verhoging!!!
Ik wil dit feest elke week wel hebben! Damn de beste van het jaar 
O shit!freddyadu8 wrote:Sta er heel even kort op. (Achterkant)
Wel heb ik Hoeksemad gespot!
Ik heb de dvd net binnen. Moet em zelf nog kijken, doe ik mooi tijdens mijn nachtdienst.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Best een vet beeld. Tijdens Deepack geloof ik ongeveer.Hoeksemad wrote:O shit!freddyadu8 wrote:Sta er heel even kort op. (Achterkant)
Wel heb ik Hoeksemad gespot!![]()
Ik heb de dvd net binnen. Moet em zelf nog kijken, doe ik mooi tijdens mijn nachtdienst.
Ik sta er ook 2 of 3 keer op, laatste keer niet echt helemaal nuchter. Andere keren met bril op
Maar zonde dat de Loudness area zo kort was. Verder een hele vette DVD 
Ik herkende hem ook meteenfreddyadu8 wrote:Best een vet beeld. Tijdens Deepack geloof ik ongeveer.Hoeksemad wrote:O shit!freddyadu8 wrote:Sta er heel even kort op. (Achterkant)
Wel heb ik Hoeksemad gespot!![]()
Hehe ik ook, volgens mij kwam ie 2 keer in beeld