Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop dat die vandaag ook binnen is bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Bij mij is ie ook binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 18:34 
 
Hardtraxx Newbie

Hier ook!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke dvd :D, alleen bij Noisecontrollers is de sound een beetje raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veeeeeeel beter dan de Defqon-DVD. Hier en daar wel ff vreemd geluid en de overgangen van het ene naar het andere nummer is soms totaal belachelijk, maar dat is dan ook het enige. Het beste aan deze hele DVD is gewoon dat álle areas zeer uitgebreid aan bod komen. De belangrijkste gewoon op de ene DVD en de wat minder belangrijke op de extra-DVD, maar dit is tenminste een DVD waar iedere Decibel-bezoeker plezier aan heeft en niet alleen de mainstage-gangers/dagjesmensjes. En lekker uitgebreid het einde van de dag in beeld gebracht, super!

Sowieso aanschaffen of bekijken als je er bent geweest. Als je er niet bent geweest is het ook best een leuke DVD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 10:08 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Veeeeeeel beter dan de Defqon-DVD. Hier en daar wel ff vreemd geluid en de overgangen van het ene naar het andere nummer is soms totaal belachelijk, maar dat is dan ook het enige. Het beste aan deze hele DVD is gewoon dat álle areas zeer uitgebreid aan bod komen. De belangrijkste gewoon op de ene DVD en de wat minder belangrijke op de extra-DVD, maar dit is tenminste een DVD waar iedere Decibel-bezoeker plezier aan heeft en niet alleen de mainstage-gangers/dagjesmensjes. En lekker uitgebreid het einde van de dag in beeld gebracht, super!

Sowieso aanschaffen of bekijken als je er bent geweest. Als je er niet bent geweest is het ook best een leuke DVD!


Ben ik helemaal mee eens! Dat elke area aan bod komt is goed. Ik heb bijna de hele dag op main gestaan zo zie ook ook eens hoe de andere area's het doen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

Had hem ook gister binnen.
Top dvd.

Maar ik vind de beeldkwaliteit niet altijd top.
Ik heb een 50 inch full hd plasma, en toch is het beeld vaker blokkerig.

Hoe is dit bij jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ccc schreef:
50 inch full hd plasma

Ruilen? Met mijn tv zul je er waarschijnlijk minder last van hebben :D ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 21:25 
 
Hardtraxx Newbie

ccc schreef:
Had hem ook gister binnen.
Top dvd.

Maar ik vind de beeldkwaliteit niet altijd top.
Ik heb een 50 inch full hd plasma, en toch is het beeld vaker blokkerig.

Hoe is dit bij jullie?


Ik heb dit probleem helemaal niet op de dvd. Wel vind ik de dvd erg slecht van Geluidskwaliteit, de bass overompeld de hogere tonen.
Nu ligt het lijkt mij niet aan mijn surround set, aangezien deze van redelijke kwaliteit is (Harman/Kardon Cineberlin) en bij andere (Hardstyle) dvd's ook geen problemen met de zuiverheid van het geluid heeft.

De beelden van de mensen en dj's is wel erg goed in beeld gebracht.

Alleen fucking duur bij de FRS (€33,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2009 15:11 
 
Hardtraxx Newbie

ben beniuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 20:09 
 
Donateur

was gisteren bij de music store en daar koste de dvd 35 euro. (wat ik best duur vondt)
via de b2s site kost de dvd 22,00 euro, neem aan dat je dan toch ook de 2 disc krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jazeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 05:09 
 
Donateur

dawasiknie schreef:
Jazeker :)


dan maar daar ff bestellen :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle