Dat is het eerste minpunt ja.Pommer wrote: Waarom er zitten niet eens Deetox nummers in.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
C
Not sure if people react because it's a girl
or it's a bad mix...
or it's a bad mix...
gewoon lekker blijven oefenen en als je serieuze feedback wilt hebben zou ik het niet in eerste instantie gelijk posten maar eerst naar een paar mensen sturen die je ook serieus willen voorzien van feedback en niet je hele topic vol spammen met bullshit 
Hahahahasjobie wrote:Dat is het eerste minpunt ja.Pommer wrote: Waarom er zitten niet eens Deetox nummers in.
Last edited by mrazura on 18 Jul 2012 19:27, edited 2 times in total.
-
K
goeie deze mixju maar jammergenoeg geen neophyte 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Mag hier een slotje op?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hater.Jurheinen wrote:Mag hier een slotje op?
-
S
Een tip: kijk er niet heen? Moet alles op slot wat jou irriteertJurheinen wrote:Mag hier een slotje op?
hij heeft hier gelijk, er word amper normale feedback gegeven en zorgt ervoor dat betere setjes steeds weer naar onder zakken!Spablauw wrote:Een tip: kijk er niet heen? Moet alles op slot wat jou irriteertJurheinen wrote:Mag hier een slotje op??
Vind het persoonlijk het mixwerk belangrijker dan traag of snel mixen.
Maar AF, veel oefenen! Heb 'm ook vrij snel afgezet, gewoon omdat ik geen Theracords/Spoontech liefhebber ben. Misschien is het ook handig om eens een ander genre proberen te mixen? Merk je de verschillen.
Ja, het is jammer dat sommige setjes ondergewaardeerd worden.. Maar dat blijf je altijd houden.
Maar AF, veel oefenen! Heb 'm ook vrij snel afgezet, gewoon omdat ik geen Theracords/Spoontech liefhebber ben. Misschien is het ook handig om eens een ander genre proberen te mixen? Merk je de verschillen.
Ja, het is jammer dat sommige setjes ondergewaardeerd worden.. Maar dat blijf je altijd houden.
Hoezo krijgt deze bullshit 3 pagina's. Hardstylewankerz hier.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Gangsterdwerg wrote:Hoezo krijgt deze bullshit 3 pagina's. Hardstylewankerz hier.
Leuk ook dat jij hem nog ff bumpt als je je er zo aan irriteertAnaloxx wrote:Gangsterdwerg wrote:Hoezo krijgt deze bullshit 3 pagina's. Hardstylewankerz hier.
Gewoon nog een bump... omdat het kan.
Black Sunrise wrote:Deenite wrote: Op jouw 'setje' zeker...![]()
![]()
![]()
![]()
-
F
- 6 posts member since 2012
- last seen Oct 2016
Ik kom hier allemaal dingen over jou te weten.. Heb je nou een setje gekocht?!
Altijd leuk als vrouwen zich interesseren in Produceren/Draaien
Zo heul slecht vind ik het overigens nog niet.
Probeer eens wat oude Jump plaatjes te beatmatchen (of wat 'early' HS plaatjes), dat is iets makkelijker dan gelijk van die rauwe toestanden te mixen. altans, dat is mijn ervaring.
Als je er nou serieus wat mee wil gaan doen, zeker doen. Maar zou wachten met het plaatsen van dingen op Fora's ed. tot dat het écht goed zit.

Altijd leuk als vrouwen zich interesseren in Produceren/Draaien
Zo heul slecht vind ik het overigens nog niet.
Probeer eens wat oude Jump plaatjes te beatmatchen (of wat 'early' HS plaatjes), dat is iets makkelijker dan gelijk van die rauwe toestanden te mixen. altans, dat is mijn ervaring.
Als je er nou serieus wat mee wil gaan doen, zeker doen. Maar zou wachten met het plaatsen van dingen op Fora's ed. tot dat het écht goed zit.
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Komtgoed met jou! Gewoon lekker vaak oefenen!
Post later maar wat meer mixjes! Ben benieuwd!
En laat de rest die geen normale tips kunnen geven maar praten!
Om het aantal pagina's janken gaat ook nergens meer over!
Post later maar wat meer mixjes! Ben benieuwd!
En laat de rest die geen normale tips kunnen geven maar praten!
Om het aantal pagina's janken gaat ook nergens meer over!