Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:40 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
tip 1: Plaats hier alleen setjes als je echt goed kan mixen :) Scheelt een hoop gezeur

Ja maar dan reageert er niemand :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
roberttt schreef:
tip 1: Plaats hier alleen setjes als je echt goed kan mixen :) Scheelt een hoop gezeur

zit wat in ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Nando schreef:
Neem d'r maar in bescherming. xd

Echt hè, heel genant dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:41 

Donateur

Ik hoor niemand over 2.17 en dan Mister House
opbouw?
als dit van een andere beginneling was kreeg die z'n hele huid vol gescholden met boeh geroep maar goed... Ik neem hem niet mee omdat ik commentaar hoor over het mixwerk maar de meeste tracks vind ik persoonlijk ook wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:03 

Hardtraxx Elite

Stan schreef:
roberttt schreef:

Helemaal mee eens :)
als het mixwerk bagger is 100 reacties als het top is helemaal niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 00:41 

Als je iets wilt leren moet je vragen om feedback, doe je goed AF... je leert hiervan.
Ik neem hem mee en zal hem morgen eens beluisteren.

En biscuit, please.... *huillach*
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

Snel doorgeskipt.
Platen liggen niet gelijk, mixen is veeeeeeel te traag en te laat ingestart en het hele tempo ligt er uit naar elke track, kort samengevat: Je hebt nog veel te leren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:16 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
als dit van een andere beginneling was kreeg die z'n hele huid vol gescholden met boeh geroep maar goed...

Dit viel mij ook al op, best jammer dit (No offence Onthafloor).

Maar altijd leuk om te horen dat mensen willen leren mixen. Ik zal je als tip geven om sneller te mixen zodat de energie in de set blijft. Ook is het belangrijk om het beatmatchen onder controle te hebben, ik zal hier ook nog goed aan werken. Het begin is er, succes met het maken van een volgende set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:33 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Snel doorgeskipt.
Platen liggen niet gelijk, mixen is veeeeeeel te traag en te laat ingestart en het hele tempo ligt er uit naar elke track, kort samengevat: Je hebt nog veel te leren :D

Op dat veel te traag heb ik al iets gedaan heb een nieuw ja hele kort 6 nummers in 18 minuutjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Dat is wel een kloppend tijdsbestek ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 12:23 

Artiest

Iedereen moet leren draaien ;-) Gewoon door blijven gaan en je komt er wel :)
Anders kom je maar een x langs gaan we even samen een setje doen :thumbsup:

Denk trouwens wel dat t beter is dat je setjes van bepaalde tijden maakt. Bijv. 30 of 60 minuten.
Want als je bijv. 30 min. doet dan heb je een doel en ga je proberen steeds meer tracks in die 30 minuten te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:34 

Deetox schreef:

Denk trouwens wel dat t beter is dat je setjes van bepaalde tijden maakt. Bijv. 30 of 60 minuten.
Want als je bijv. 30 min. doet dan heb je een doel en ga je proberen steeds meer tracks in die 30 minuten te krijgen.

Godverdomme iemand zonder ervaring krijgt los een cursus DJ aangeboden :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:36 

Hardtraxx Addict

Deetox schreef:

Dan ga ik ook maar snel een setje opnemen en posten xD Wie weet bied je dat dan ook aan hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Deetox schreef:

Dan ga ik ook maar snel een setje opnemen en posten xD Wie weet bied je dat dan ook aan hehe

Negatieve reacties kosten dan wel geld hè mannetje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:44 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
M-arijn schreef:
Deetox schreef:

Negatieve reacties kosten dan wel geld hè mannetje :thumbup:

Snap niet wat je bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:12 

Hardtraxx Addict

Ok, komt ie dan:

Neem nóóit (of althans, naar mijn mening) de eerste 26 seconden mee van een nummer om te starten. Dit is een mix intro en die klapjes en snaretjes zijn ontiegelijk saai om naar te luisteren. Je had beter op die knal die rond 25 seconden zit kunnen starten ;)

Eerste overgang klinkt nogal rommelig, sowieso altijd bass wegdraaien/filteren bij een track, en bij de andere de bass gewoon open laten, dit voorkomt dat je 2 kicks gaan clippen en enorm kut gaan klinken.

2de overgang, naar 2.17, waarom pak je weer die allereerste intro, die clapjes en snaretjes kunnen me gestolen worden en het haalt de drive uit de mix. Probeer eens een keer vanuit je outro naar je break te mixen of vanuit climax naar break, geeft al wat meer energie mee dan steeds die eerste intro's te moeten horen. Sowieso zijn mid-intro's vrijwel altijd vetter dan die mixintro's.

overgang naar Mister House; you've just made my day :) Dit is altijd leuk om te horen, offbeat, het is eens wat fris, vrolijk, opliftend. Alleen dan weer jammer dat je die clapjes en snaretjes pakt... (nee grapje, je moet echt aan je timing werken :))

Je overgang naar Overdose: weer aan je timing werken en plaatsing van je overgang. Achterin de outro naar helemaal voor in de intro... Je weet mijn mening daarover zo onderhand hoop ik :P

Naar Formula, zelfde als hierboven, naar Nacho, zelfde als hierboven.

Heb je een koptelefoon of gear? Gewoon blijven oefenen en ter alle tijden ritmisch meetikken op de maat (met je voet, hand, hoofd, knipper met je ogen op de maat als je dat leuk vind), en altijd mee blijven tellen. Voor een eerste mix is het sowieso niet heel slecht, ik herinner me nog dat ik altijd (zonder gear) setjes startte met die Airhorn sample in VDJ en gewoon fade mixede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:00 

kaboem schreef:
Prachtig dit

Biscuit respect dat je nog voor haar gaat

idd, prachtig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:35 

Donateur

Deetox schreef:

Fleurt kan ook wel even hier op bezoek komen om op een mooi setje te draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:19 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:

Op jouw 'setje' zeker... :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:16 

Hardtraxxer

Deenite schreef:
Black Sunrise schreef:

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:39 

Donateur

Deenite schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:49 

Hardtraxx Elite

Deetox schreef:

Ik ga nog heel veel oefenen en dan kom ik wel is langs haha! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Stop nou eens met reageren verdomme, nu staat deze trieste kut-mix weer boven aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Stop nou eens met reageren verdomme, nu staat deze trieste kut-mix weer boven aan.

Vind je dat erg? Want ik wilde morgen ergens ook nog even feedback gaan geven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 17:57 

Bierkoning

Jurheinen schreef:

:lol:

Oeps -.-

sjobie schreef:
Jurheinen schreef:

Vind je dat erg? Want ik wilde morgen ergens ook nog even feedback gaan geven. :P

Waarom er zitten niet eens Deetox nummers in.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle