Ok, komt ie dan:
Neem nóóit (of althans, naar mijn mening) de eerste 26 seconden mee van een nummer om te starten. Dit is een mix intro en die klapjes en snaretjes zijn ontiegelijk saai om naar te luisteren. Je had beter op die knal die rond 25 seconden zit kunnen starten
Eerste overgang klinkt nogal rommelig, sowieso altijd bass wegdraaien/filteren bij een track, en bij de andere de bass gewoon open laten, dit voorkomt dat je 2 kicks gaan clippen en enorm kut gaan klinken.
2de overgang, naar 2.17, waarom pak je weer die allereerste intro, die clapjes en snaretjes kunnen me gestolen worden en het haalt de drive uit de mix. Probeer eens een keer vanuit je outro naar je break te mixen of vanuit climax naar break, geeft al wat meer energie mee dan steeds die eerste intro's te moeten horen. Sowieso zijn mid-intro's vrijwel altijd vetter dan die mixintro's.
overgang naar Mister House; you've just made my day

Dit is altijd leuk om te horen, offbeat, het is eens wat fris, vrolijk, opliftend. Alleen dan weer jammer dat je die clapjes en snaretjes pakt... (nee grapje, je moet echt aan je timing werken

)
Je overgang naar Overdose: weer aan je timing werken en plaatsing van je overgang. Achterin de outro naar helemaal voor in de intro... Je weet mijn mening daarover zo onderhand hoop ik

Naar Formula, zelfde als hierboven, naar Nacho, zelfde als hierboven.
Heb je een koptelefoon of gear? Gewoon blijven oefenen en ter alle tijden ritmisch meetikken op de maat (met je voet, hand, hoofd, knipper met je ogen op de maat als je dat leuk vind), en altijd mee blijven tellen. Voor een eerste mix is het sowieso niet heel slecht, ik herinner me nog dat ik altijd (zonder gear) setjes startte met die Airhorn sample in VDJ en gewoon fade mixede.