zak over die kop, en dan gaaan.Ox_Ite wrote:Ok, jou negeer ik volgende keer ook maar, wie volgt er nog ?Rawbin wrote:Hier kan je toch echt geen nee tegen zeggen, tenzij je 100% gaylord bent
Veel te fkin oud jonguhhh![]()
Ze is nu bijna 50 ofzo ??
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Dan zie je het verschil tussen 50 en 13 niet meer?
-
E
liever 50 dan 13patrickjeb wrote:Dan zie je het verschil tussen 50 en 13 niet meer?
Nou nou biscuit..biscuit wrote:liever 13 dan 50patrickjeb wrote:Dan zie je het verschil tussen 50 en 13 niet meer?
Huh, wie heeft deze getallen omgedraaid, welke mod doet nou zoiets?biscuit wrote:liever 50 dan 13patrickjeb wrote:Dan zie je het verschil tussen 50 en 13 niet meer?
Maar 30 of 50, ze ziet er anders nog steeds super goed uit.
Is dit een biscuit opmerking?biscuit wrote:liever 50 dan 13patrickjeb wrote:Dan zie je het verschil tussen 50 en 13 niet meer?
Ik snap het niet meer?
42 dusmaarten1410 wrote:Huh, wie heeft deze getallen omgedraaid, welke mod doet nou zoiets?biscuit wrote:liever 50 dan 13patrickjeb wrote:Dan zie je het verschil tussen 50 en 13 niet meer?
Maar 30 of 50, ze ziet er anders nog steeds super goed uit.
JAAA haar zou ik zonder problemen doen
View on YouTubenielstil wrote:42 dusmaarten1410 wrote:Maar 30 of 50, ze ziet er anders nog steeds super goed uit.
Oke!maarten1410 wrote:Ik doe er niet toe!
Wat boeit die age nou?
Het is toch een mooie vrouw met uitstraling.
Al is een vrouw dan 80, als het er leuk uit ziet, uitstraling heeft en er niet uit ziet als een lijk, is er een mogelijkheid dat mijn penis en verstand ''ja'' zou zeggen.
Al is een vrouw dan 80, als het er leuk uit ziet, uitstraling heeft en er niet uit ziet als een lijk, is er een mogelijkheid dat mijn penis en verstand ''ja'' zou zeggen.
Juist, jij snapt het.Olijfboompje wrote:Wat boeit die age nou?
Great minds think alikemaarten1410 wrote:Juist, jij snapt het.Olijfboompje wrote:Wat boeit die age nou?
Jurheinen wrote:Een milf tot op het bot, ja dus
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
We weten allemaal dat de penis van een man zelden nee zegt, wil de vriendinnen van de 'nee-stemmers' wel eens zienOlijfboompje wrote:Great minds think alikemaarten1410 wrote:Juist, jij snapt het.Olijfboompje wrote:Wat boeit die age nou?
Ik heb al wel redelijk vaak ''nee'' gestemd.Skedoedelefloeps wrote:
We weten allemaal dat de penis van een man zelden nee zegt, wil de vriendinnen van de 'nee-stemmers' wel eens zien
Je hebt mijn vriendin gezien.
Wat is je oordeel?
Fout antwoord en je heet geen Skedoedelefloepsdonis meer.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Jennifer Aniston deed ik nog geblinddoekt en zonder handen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Je hebt toch geen nee gestemd bij Jennifer?Olijfboompje wrote:Ik heb al wel redelijk vaak ''nee'' gestemd.Skedoedelefloeps wrote:
We weten allemaal dat de penis van een man zelden nee zegt, wil de vriendinnen van de 'nee-stemmers' wel eens zien
Wat is je oordeel?![]()
Fout antwoord en je heet geen Skedoedelefloepsdonis meer.
Bij Jennifer nee stemmen?Skedoedelefloeps wrote:Je hebt toch geen nee gestemd bij Jennifer?Olijfboompje wrote:Ik heb al wel redelijk vaak ''nee'' gestemd.Skedoedelefloeps wrote:
Wat is je oordeel?![]()
Fout antwoord en je heet geen Skedoedelefloepsdonis meer.Die bedoel ik namelijk, ik heb verder ook wel vaker nee gestemd hier. Maar jennifer is geen nee.
Ben je leip?
Die chick vind ik al nice sinds ik recht uit mijn ogen kan kijken.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Precies! Dus dan behoor je niet tot de 'nee-stemmers' dat zijn die 3 van nu...
Goed punt, mijn oude padawan.Skedoedelefloeps wrote:Precies! Dus dan behoor je niet tot de 'nee-stemmers' dat zijn die 3 van nu...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Thank you my lord.Olijfboompje wrote:Goed punt, mijn oude padawan.Skedoedelefloeps wrote:Precies! Dus dan behoor je niet tot de 'nee-stemmers' dat zijn die 3 van nu...