-ie Goldberg
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jennifer Aniston is het perfecte voorbeeld van een volmaakt uitziende vrouw! 
Heldige vrouw.Skedoedelefloeps wrote:-ie Goldberg
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Het perfecte voorbeeld van iets wat perfect is, oftewel, She is your Venus?FRArnold wrote:Jennifer Aniston is het perfecte voorbeeld van een volmaakt uitziende vrouw!
Deze lijkt me wel duidelijk zo, nieuwe? 
Skedoedelefloeps wrote:Het perfecte voorbeeld van iets wat perfect is, oftewel, She is your Venus?FRArnold wrote:Jennifer Aniston is het perfecte voorbeeld van een volmaakt uitziende vrouw!
Doet mij altijd denken aan dat liedje.
Was erg grappig toen bij ''Ik hou van Holland'' die chinees dat zong.
Maar dat is dan wel weer een dikke neuj!Olijfboompje wrote:Heldige vrouw.Skedoedelefloeps wrote:-ie Goldberg
Dat wel jamaarten1410 wrote:Maar dat is dan wel weer een dikke neuj!Olijfboompje wrote:Heldige vrouw.Skedoedelefloeps wrote:-ie Goldberg
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Lol, 5 jaar jonger dan mijn moeder, maar OMFG ik mag er niet aan denkenmaarten1410 wrote:42 dusnielstil wrote:Maar 30 of 50, ze ziet er anders nog steeds super goed uit.
tis je moeder niet tochOx_Ite wrote:Lol, 5 jaar jonger dan mijn moeder, maar OMFG ik mag er niet aan denkenmaarten1410 wrote:42 dusnielstil wrote:Maar 30 of 50, ze ziet er anders nog steeds super goed uit.
als je een lekkere milf tegen t lijf loopt en die heeft wel zin
spring je er toch gewoon lekker bovenop
Maar ze is toch niet je moeder, was het maar je moeder! Als je zo gaat denken zou ik dus ook alleen aan oudere vrouwen mogen denken omdat ik twee jongere zusjes heb.Ox_Ite wrote:Lol, 5 jaar jonger dan mijn moeder, maar OMFG ik mag er niet aan denkenmaarten1410 wrote:42 dusnielstil wrote:Maar 30 of 50, ze ziet er anders nog steeds super goed uit.
Nee ik ga geen foto's plaatsen.
Zonder de foto's is de toegevoegde waarde van uw reactie vrijwel nihil.maarten1410 wrote:Nee ik ga geen foto's plaatsen.
@Ox_Ite
Zoekt je moeder nog een leuke date? Wie weet worden we dan wel familie
Tuurlijk marc jij welThe Anim0l wrote:als je een lekkere milf tegen t lijf loopt en die heeft wel zin
spring je er toch gewoon lekker bovenop
namen zijn ook goed hoormaarten1410 wrote: Nee ik ga geen foto's plaatsen.
-
OHardtraxx Addict
- last seen May 2016
Als je der met 1 vinger aanraakt en ik steek em in de gehaktmolenmrazura wrote:Zonder de foto's is de toegevoegde waarde van uw reactie vrijwel nihil.maarten1410 wrote:Nee ik ga geen foto's plaatsen.
@Ox_Ite
Zoekt je moeder nog een leuke date? Wie weet worden we dan wel familie
En wat kan mij het schelen hoe mooi iemand eruit ziet op zo'n leeftijd, tering gvd, voor mij meer dan 10 jaar verschil ? Echt niet
Last edited by Ox_Ite on 07 Dec 2011 19:48, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019

Ik merk enige frustratie, we zullen volgende keer wat stiller doen tijdens het douchen.Ox_Ite wrote:Als je der met 1 vinger aanraakt en ik steek em in de gehaktmolenGoed plan ?
En wat kan mij het schelen hoe mooi iemand eruit ziet op zo'n leeftijd, tering gvd, voor mij meer dan 10 jaar verschil ? Echt niet
nou, doutzen kroes is ook 5 jaar jonger dan allemaal andere lelijke mokkels van 30, maar dat is toch ook geen reden om haar achterwege te laten ofnietOx_Ite wrote:Lol, 5 jaar jonger dan mijn moeder, maar OMFG ik mag er niet aan denken
-
OHardtraxx Addict
- last seen May 2016
Moet iedereen mij weer (!!) zwart maken om mijn mening hier ?? Ik weet wanneer ik nee en wanneer ik ja zeg (en het is nog niet voorgevallen dat iemand van 30+ bij mij in de smaak valt, tenzij het een dikke photshop was), alsof een van jullie dat ooit kan beïnvloeden, lol, echt lachwekkend gewoon. Spaar liever je energie en ga er niet op in ???delange wrote:nou, doutzen kroes is ook 5 jaar jonger dan allemaal andere lelijke mokkels van 30, maar dat is toch ook geen reden om haar achterwege te laten ofnietOx_Ite wrote:Lol, 5 jaar jonger dan mijn moeder, maar OMFG ik mag er niet aan denken
Kerel rustig hij maakt je toch niet zwart? Hij heeft gewoon een andere mening dan jouw dat kan gebeuren..Ox_Ite wrote:Moet iedereen mij weer (!!) zwart maken om mijn mening hier ?? Ik weet wanneer ik nee en wanneer ik ja zeg (en het is nog niet voorgevallen dat iemand van 30+ bij mij in de smaak valt, tenzij het een dikke photshop was), alsof een van jullie dat ooit kan beïnvloeden, lol, echt lachwekkend gewoon. Spaar liever je energie en ga er niet op in ???delange wrote:nou, doutzen kroes is ook 5 jaar jonger dan allemaal andere lelijke mokkels van 30, maar dat is toch ook geen reden om haar achterwege te laten ofnietOx_Ite wrote:Lol, 5 jaar jonger dan mijn moeder, maar OMFG ik mag er niet aan denken
Deze slachtoffer rol is echt nergens voor nodig?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Dude alleen al als ik t topic open met die eerste foto van haar al denk ik "Hoe kun je nee zeggen tegen dit?"