Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 69  Volgende

Zou je dr doen reeks met nu:voetbal international meid (updatedd).
Ja uiteraard zonder twijfel. 55%  55%  [ 47 ]
Ja maar met geringe twijfell. 26%  26%  [ 22 ]
Nee want ik ben een rebbelse boy en boycot alles wat met voetbal, wilfred en johan derksen te maken heeft. 20%  20%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 86
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

Miley zou ik zeker wel doen. IN hannah montana was ze al leuk, maar ze wordt eigenlijk steeds leuker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:24 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Miley zou ik zeker wel doen. IN hannah montana was ze al leuk, maar ze wordt eigenlijk steeds leuker :D

+1 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 12:58 

Donateur

Schandalig eigenlijk dat ik steeds naar de OP moet klikken om een foto te zien. Heb hier zo weinig verstand van.

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ja, dubbel en dwars, normaal en op de kop. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:lol: :lol:

En ik zeg nee, ik vind haar een rotkop hebben en ik vind haar een beetje achterlijk. Ik denk dat ik constant het gevoel zou hebben of ik het met een 12-jarige doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Duidelijke JA
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:08 

XtD schreef:
En ik zeg nee, ik vind haar een rotkop hebben en ik vind haar een beetje achterlijk. Ik denk dat ik constant het gevoel zou hebben of ik het met een 12-jarige doe.

En wat is daar het probleem van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
XtD schreef:

pas op met wat je zegt.. een zekere biscuit heeft ook wel eens van die opmerkingen gemaakt en kijk eens naar zijn reputatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:34 

tommetjeuh schreef:
Nazale schreef:
XtD schreef:

pas op met wat je zegt.. een zekere biscuit heeft ook wel eens van die opmerkingen gemaakt en kijk eens naar zijn reputatie

Oke oke sorry hoor, 1e sarcastische opmerking die ik erover maak! Daarbij neem ik aan dat het de reputatie van een pedo is, want ik ben er nog niet mee bekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:54 

Donateur

XtD schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:

Vind ik altijd zo'n raar idee, waarvoor zou je nou naar foto's van celebs kijken zonder make-up. Je vraagt toch ook niet of ze even d'r eyeliner removed voor je d'r uit elkaar trekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Ik zag m toevallig staan toen ik even wat foto's opzocht, vond hem wel heel verschrikkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:13 

ja tuurlijk geen probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Mja elk dame ziet er wel zo uit na een lange nacht met veel drank en weinig slaap. Mits jij een vriendin heb waar dit niet zo is:waar kan ik tekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

logisch dat je der in hanna montana leuk vond
dat is helemaal jouw leeftijdscategorie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ik kan wel met duidelijkheid zeggen dat mijn vriendin er zonder make-up een stuk beter uitziet hoor. En dat is niet bedoeld om op te scheppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:24 

Hardtraxx Crew

XtD schreef:
Ik kan wel met duidelijkheid zeggen dat mijn vriendin er zonder make-up een stuk beter uitziet hoor. En dat is niet bedoeld om op te scheppen.

En we hebben een kandidaat voor de volgende ronde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

nou is het natuurlijk ook wel de sport om celebs op de raarste momenten te fotograferen en dan te verspreiden om vervolgens een lulverhaal erbij te verzinnen dat t zo verschrikkelijk slecht zou gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
XtD schreef:

Ik dacht het ff niet :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
XtD schreef:

das toch die chick van de aftermovie van loudness? XD of is die van iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Mijn vriendin gaat niet naar Loudness in ieder geval, dus dat zal wel niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Die was van pepepepe als ik het me goed herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:33 

Hardtraxx Crew

p-stylez schreef:
wootum schreef:
XtD schreef:

das toch die chick van de aftermovie van loudness? XD of is die van iemand anders.

Ik zou het niet weten, ik ken der niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:

Je weet haar situatie toch niet op de foto? je komt nu eigenlijk tot de conclusie dat ze er altijd zo uit ziet zonder make up. Overigens vat ik het helemaal niet op als opscheppen. :)

Waarom ik de dame in kwestie nu aan het verdedigen ben zonder dat ik haar ken begrijp ik overigens niet, het is eerder een beetje eng.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic