Hoezo is dit een twijfelgeval? Instant JA
Roebén wrote:Vind ik weer niets!

Roebén wrote:Vind ik weer niets!

ditKSwoosh wrote:ja, maar met een zak over dr hoofd en een strop in die rot bek van dr
Wel snel tevreden jullie hollanders heHoofdcoach wrote:Roebén wrote:Vind ik weer niets!
Als Belg voel ik me verplicht jou te melden dat je je pik eens moet gaan zoekenRoebén wrote: Wel snel tevreden jullie hollanders he![]()
Wat een kinderachtige rotkop heft zij wel niet.
Scheurt, en wat niet scheurt... knippen wedawasiknie wrote:Ach ja, tuurlijk wel. Wat niet rekt...
No? :OSteffnov wrote:Ik kies de optie die uit twee letters bestaat
JAPommer wrote:No? :OSteffnov wrote:Ik kies de optie die uit twee letters bestaat
Staat niet in de pollPommer wrote:No? :OSteffnov wrote:Ik kies de optie die uit twee letters bestaat
In deze kwestie waarschijnlijk wel. Al kan ik het bij deze nog engszins begrijpen, bij Kate Upton dan niet. Maar bij sommigen is een nee ook een harde nee hoorBasscow wrote:Je hebt in dit topic 2 soorten mensen;
mensen die op ja klikken, en dan heb je nog degene die fuckin hard liegen
Dat misschien niet direct maar dat je Miley overslaat... dat klopt echt niet. En dan wel ja tegen Gaga zeggen, ik snap het gewoon nog steeds niet.Basscow wrote:Snap ook niet dat op die anderen niet meer op ja is geklikt, lijkt me dat elke gozer wel zo veel mogelijk wil knallen
patrickjeb wrote:Project 141 wrote:Hell yeah!
Mooiste...? Zou haar wel doen, maar om nou mooiste te zeggen..roberttt wrote:mooiste vrouw op de planeet en dan zeggen sommige nee :o hoe durven ze