Gewoon, omdat ze een MILF is.biscuit wrote:wat is de reden dat jullie haar zouden doen?
Dat jij niet van oudere vrouwen houdt, betekent niet dat niemand daar van houdt.
Al is 'houden van' natuurlijk wel heel erg overdreven
Gewoon, omdat ze een MILF is.biscuit wrote:wat is de reden dat jullie haar zouden doen?
Hier sluit ik mij geheel bij aan.Daveytl wrote:Al is 'houden van' natuurlijk wel heel erg overdrevenIk zou d'r alleen al doen om dat kind uit te lachen
En om wat flappen van dat jong te stelen, dan moet ik haar ook maar doen...echte_oostzaner wrote:Hier sluit ik mij geheel bij aan.Daveytl wrote:Al is 'houden van' natuurlijk wel heel erg overdrevenIk zou d'r alleen al doen om dat kind uit te lachen
Uw reactie geeft blijk aan het feit dat u nooit Life of Ryan heeft gekeken. Ik heb met maten wel is hele seizoenen gekeken hiervan, tijdens een marathon op een brakke zondag, op mtv en vrijwel allemaal waren we het er over eens: Ik zou dr doen.biscuit wrote:goed, wat is de reden dat jullie haar zouden doen?
ik zie in het karakter en puur vanwege het uiterlijk niks wat mij tot haar aantrekt.
en jullie?
D-Nemacyst wrote:nee wat een grafkop
op z'n zachts gezegtmaarten1410 wrote:D-Nemacyst wrote:nee wat een grafkop
geen twijfelgeval lijkt mebiscuit wrote:de volgende!
Next: Alexandra Stan
Inderdaad, dat is een zekerheidje. Meer dan haar naamgenoot hier op het forum in ieder gevalCase Dj wrote:geen twijfelgeval lijkt mebiscuit wrote:de volgende!
Next: Alexandra Stan