Het is toch niet echt de bedoeling om dat mee te rekenen in dit topic?maarten1410 wrote:Maar een lelijk innerlijk verpest ook snel het uiterlijk.Mol wrote:Wat maakt het uit dat ze irritant is; dat zijn de meeste vrouwenDaar gaat de poll ook toch niet om?
Het is niet of je er een relatie mee zou willen hebben.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
helaas wel.Mol wrote:Het is toch niet echt de bedoeling om dat mee te rekenen in dit topic?maarten1410 wrote:Maar een lelijk innerlijk verpest ook snel het uiterlijk.Mol wrote:Wat maakt het uit dat ze irritant is; dat zijn de meeste vrouwenDaar gaat de poll ook toch niet om?
zie regel 834740. zoniet: zie regel 1: de Topicstarter heeft altijd gelijk.
Linda mertens (zangeres van Milk inc.) lijkt me nog wel een lueke 
Tuurlijk wel hahaha! Ik vind haar al niet knap en door haar domme gezeik wordt ze alleen nog maar lelijker!Mol wrote:Het is toch niet echt de bedoeling om dat mee te rekenen in dit topic?maarten1410 wrote:Maar een lelijk innerlijk verpest ook snel het uiterlijk.Mol wrote:Wat maakt het uit dat ze irritant is; dat zijn de meeste vrouwenDaar gaat de poll ook toch niet om?
Fuck net te laat deze request gelezennielstil wrote:Linda mertens (zangeres van Milk inc.) lijkt me nog wel een lueke
Die Gretchen ziet er wel doable uit.
-
A
Ik zou dr doen
Vind dr op die foto's niet zo, maar als ik dr voorbij zag komen op tv zag ze dr wel goed uit.
Ik zou wel de liefde met haar bedrijven ja.
EDIT: Na het bekijken van google afbeelding zie ik er toch maar van af
Waarom lijken mensen op tv altijd knapper
Ik zou wel de liefde met haar bedrijven ja.
EDIT: Na het bekijken van google afbeelding zie ik er toch maar van af
Last edited by Pommer on 12 Dec 2011 22:54, edited 1 time in total.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
nee hier heb ik dan weer helemaal niks mee 
-
G
-
E
dat dus.KSwoosh wrote:
hoe kan iemand als mooi bestempeld worden als je zo uit je bed komt als midden 40-er???
Dat gaat me dan net ff wat te ver ...
-
E
die 3 mensen die ja hebben gestemd, willen die zich even melden?

Nee. Gewoon nee. Lijkt me geen verdere toevoeging voor nodig.
Present sergeant.biscuit wrote:die 3 mensen die ja hebben gestemd, willen die zich even melden?
-
A
Te oud?biscuit wrote:die 3 mensen die ja hebben gestemd, willen die zich even melden?
-
E
Almighty wrote:Te oud?biscuit wrote:die 3 mensen die ja hebben gestemd, willen die zich even melden?
ik wilde graag van die drie mensen weten wat hun achterliggende gedachte is om hier ja te stemmmen.
*Meldt zich bij Biscuit*biscuit wrote:die 3 mensen die ja hebben gestemd, willen die zich even melden?
-
E
Ja
Dan heb je er gelijk eentje voor volgende keermrazura wrote:Fuck net te laat deze request gelezennielstil wrote:Linda mertens (zangeres van Milk inc.) lijkt me nog wel een luekeAl lijkt daarbij de uitkomst mij al vrij duidelijk
-
E
mrazura wrote: *Meldt zich bij Biscuit*
Daveytl wrote: Present sergeant.
echte_oostzaner wrote:Ja
goed, wat is de reden dat jullie haar zouden doen?
ik zie in het karakter en puur vanwege het uiterlijk niks wat mij tot haar aantrekt.
en jullie?