omdat Xbox owned!!NoiseHunterZ wrote:waarom heeft iedereen een xbox
Active topics in Off-Topic
Moderators
/ik ga op een xbox om dat met vrienden te doen maar ik heb liever een pc voor games 
Niet direct. Wnr die goedkoper is mssn. 1 vond ik wel heeel gruwelijk, dus ik denk wel dat ik 2 wil hebbenKryptica wrote:SoundTunerZ wrote:Die graphicsZiekelijk
Inderdaad, maar ik zou het toch niet kopen.oostzaner wrote:Die muziek en sfeer is echt geniaal.
-
YHardtraxxer
- 70 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Ik heb hem al op xbox 360 en het speelt zo lekker weg he de sfeer gameplay graphics alles is zo vet
De big daddy drill ownt maat hahaa
maar kga weer ff mw2 spele Lateeer:)
De big daddy drill ownt maat hahaa
maar kga weer ff mw2 spele Lateeer:)
Gelekte Halo: Reach trailer toont Jetpack/Sprinten en nieuwe MP mode
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ziet er vet uitoostzaner wrote:Gelekte Halo: Reach trailer toont Jetpack/Sprinten en nieuwe MP mode
0:55
zijn er ook mass effect lief hebbers hier?
Nog 2 maanden wachten tot die betaKryptica wrote:Ziet er vet uitoostzaner wrote:Gelekte Halo: Reach trailer toont Jetpack/Sprinten en nieuwe MP mode
![]()
0:55
oh hier gaan weer heel wat uurtjes inzitten 
In de nacht!
Modern Warfare eat your heart out!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Battlefield Bad Company 2 ziet er wel vet uit 
En hoe is de multiplayer eigelijk ? Veel campers enzo zoals in Mw2 ?
Ik heb hem nog niet eens in huis.Kryptica wrote:Battlefield Bad Company 2 ziet er wel vet uit
omdat die klote Power Unlimited geen acceptgiro stuurt voor een abo + BFBC2
http://www.hubstore.nl/informatie.asp?LN=PUBFLDX360
bf2 is echt mooi en realistisch, die komt er wel ;D
en als je campt dan komt er wel een tank naar je toe die je huisje opblaast waardoor jij dood onder het puin ligt.Kryptica wrote:Battlefield Bad Company 2 ziet er wel vet uit
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ha niceoostzaner wrote:en als je campt dan komt er wel een tank naar je toe die je huisje opblaast waardoor jij dood onder het puin ligt.Kryptica wrote:Battlefield Bad Company 2 ziet er wel vet uit
Xbox 360 hier omgebouwd, dus niet online enzo, maar dat spel kost me dus geen reet hahahahaKryptica wrote:Ha niceoostzaner wrote:en als je campt dan komt er wel een tank naar je toe die je huisje opblaast waardoor jij dood onder het puin ligt.Kryptica wrote:Battlefield Bad Company 2 ziet er wel vet uit
En hoe is de multiplayer eigelijk ? Veel campers enzo zoals in Mw2 ?Ooit ook is kopen als ik weer wat geld heb, binnekort eerst Red Dead Redemption kopen + Play en charge kit
Noob omgebouwd als je hem goed laat ombouwen kan je online. 
Achjoh, ben geen verslaafde, heb wel bij me oom 11de gestaan bij gran turismo, beetje op zo'n baan knalle en elkaar verbeteren. Ineens rijd ik dus een top ronde, niemand van de familie kwam maar dichtbij, dus sluiten we af, bam 11th of the world hahahaoostzaner wrote:Noob omgebouwd als je hem goed laat ombouwen kan je online.
Probleeem....
NAT Strict........ Ik heb een thompson ST-706 als het goed is en ik krijg em verdomme niet open help plz
NAT Strict........ Ik heb een thompson ST-706 als het goed is en ik krijg em verdomme niet open help plz
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
speelt er nog iemand fifa? kennen we een potje 
Jaa ikkeee! Op de ps2Just4Music wrote:speelt er nog iemand fifa? kennen we een potje
Hehe ik ben geband omdat ik al die shizzle downloade. Naja speelde er toch bijna nooit meer op. Nu kijk ik af en toe alleen nog wat dvdtjes. Iemand nog een Xbox 360 kopen die omgebouwd en geband is van Xbox live met 1 wired controller en 15 spellen. 
Ik heb er eentje maar zit er echt zelden op! 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Nieuwe maps van Call Of Duty Modern Warfare 2