En dan komen ze in dit topic met een PS3 filmpje :')Kepro wrote:Dit word een pre-order 1 deze wekenoostzaner wrote:UAV Battlefield Bad Company 2 online gameplay
KAN NIET WACHTEN!!![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
YHardtraxxer
- 70 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Jor-D wrote:En dan komen ze in dit topic met een PS3 filmpje :')Kepro wrote:Dit word een pre-order 1 deze wekenoostzaner wrote:UAV Battlefield Bad Company 2 online gameplay
KAN NIET WACHTEN!!![]()
Whahha Fail!
Btw iemand die mw2 speelt kenne jullie die nieuwe unlimited Care / Sentry / Emergency airdrop glitches haha
nog een keer dan maar
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ok dat ziet er heel vet uitRickie wrote:hoezo is me filmpje verwijderd?
nog een keer dan maar![]()
Filmpje
Battlefield: Bad Company 2 Demo is now Online.
1.35GB
1.35GB
Speelt lekker weg, dat helicoptertje owned wel 
hmmmm zal ik m kopen... Kweet echt niet of het m wel waard is. Is cker voornamelijk multiplayer gericht.
De eerste vond ik wel droog qua humor maar heb ik alleen de demo van gespeeld
De eerste vond ik wel droog qua humor maar heb ik alleen de demo van gespeeld
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Daarnet op MW team deathmatch op Scrapyard: We beginnen net, ik loop 2 meter naar voor, smijt m'n Semtex granaat naar het einde van de map recht op een auto die ontploft en 4 vijanden dood
We ware 4 seconden bezig
We ware 4 seconden bezig
ik weet niet of jij daar ook bij was, maar dat was toen met een paar gasten we begonnen en we kregen gelijk een predator missile op onze dak 1 PM 7 mensen dood.Kryptica wrote:Daarnet op MW team deathmatch op Scrapyard: We beginnen net, ik loop 2 meter naar voor, smijt m'n Semtex granaat naar het einde van de map recht op een auto die ontploft en 4 vijanden dood![]()
We ware 4 seconden bezig
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
7 mensen van een Predator Missile toen het net bezig wasoostzaner wrote:ik weet niet of jij daar ook bij was, maar dat was toen met een paar gasten we begonnen en we kregen gelijk een predator missile op onze dak 1 PM 7 mensen dood.Kryptica wrote:Daarnet op MW team deathmatch op Scrapyard: We beginnen net, ik loop 2 meter naar voor, smijt m'n Semtex granaat naar het einde van de map recht op een auto die ontploft en 4 vijanden dood![]()
We ware 4 seconden bezig
iemand in ons team gebruikte de Emergency airdrop Glitch we hadden een stuk of 5 Emergency airdrop achter elkaar. 
hmm ik wil een nieuwe game voor de xbox. Iemand nog aanraders
?
(iedereen zegt natuurlijk bf bc of cod mw2
)
(iedereen zegt natuurlijk bf bc of cod mw2
bioshock 2? lijkt me wel erg vette game, eerste was in ieder geval top
idd das wel goeieRickie wrote:bioshock 2? lijkt me wel erg vette game, eerste was in ieder geval top
Shooter: Halo 3 (odst) / Gears of War 2 / BFBC/ BFBC2/ MW2/
Sandbox: GTA IV (episodes of Liberty City, maar ik zal eerst GTA IV kopen want dan snap je EoLC meer
)
Racing: Forza motersport 3/Burnout: Paradise
Avontuur: Assasins Creed 2
Fighting: UFC 2009
RPG: Mass Effect 2
Sport: FIFA 10
RTS: Halo Wars
Sandbox: GTA IV (episodes of Liberty City, maar ik zal eerst GTA IV kopen want dan snap je EoLC meer
Racing: Forza motersport 3/Burnout: Paradise
Avontuur: Assasins Creed 2
Fighting: UFC 2009
RPG: Mass Effect 2
Sport: FIFA 10
RTS: Halo Wars
lol haha die heb ik dus bijna allemaal al 
of dante's inferno, lijkt me ook wel bruut eigenlijk
en yorick high score is 2521 meter bij dat spelletje
moet en zal de 10000 halen
en yorick high score is 2521 meter bij dat spelletje
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Dante's Inferno ziet er ook vet uit ja, misschien ook nog kopen danRickie wrote:of dante's inferno, lijkt me ook wel bruut eigenlijk
en yorick high score is 2521 meter bij dat spelletjemoet en zal de 10000 halen