Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:59 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Is een standaardaansluiting.
Heb ik ook gekocht. Heb mijn PC een hele tijd op stereospeakers gegooid (met een hele oude mixer/mengpaneel ertussen). VET geluid! Alleen nu boxen stuk (nee, niet te hard gezet).



:P k post ff picca mee omtelaten zien of het hierop kan voor mn 360 okej:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 20:59 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

past hier die minijack verloop stekker op ofniet:)

Thanx Alvast:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet hoe die witte en rode kabeltjes eruit zien?
Als je in de woonkamer naar de speakers kijkt, hebben die ze ook. Dat zijn exact dezelfde.. Als je dan even kijkt wat voor uitgangen je setje heeft, dan koop je die kabel.
Te verkrijgen bij: Geluidszaken, de meeste electronicazaken hebben ze ook wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 21:30 
 
Hardtraxxer

die stereo set van jou, kan je je xbox niet op aansluiten, of je moet aan de voorkant van je set nog een headset aansluiting hebben dan kan je je xbox daarop aansluiten anders niet, de reden waarom het niet kan, is omdat je verschillende kanalen heb voor de verschillende speakers..., dus je moet je xbox in de headset/koptelefoon aansluiting doen van je geluidsset, en dan werkt het prima!

dat kabeltje wat je dan nodig hebt is deze:

Afbeelding

of deze:

Afbeelding

website waar je die shiznit kopen:
www.kabeltje.com
www.allekabels.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoshua schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Heb er eentje gehad, maar vorig jaar verkocht om dj gear te kunne kopen en ben sinds een paar weken in het bezit van een psp. ;)



heb tog liever een 360 dan een dj paneel:P mja ik ben 16 he;) dysja:D xd


Ik ben ook 16.. >.< En ja ik steek al mijn geld in het dj'en en dergelijke. En dan kom je soms wel is wat te kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 22:55 
 
Donateur

Ik heb geen xbox 360, maar wel gta 4 op de pc en daar zit ook windows live bij dus kan zowat het zelfde als op de xbox, kzal je toevoege mijn gamertag is Yannicksuper ook dacht ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is trouwens vorige week een aflevering van Kassa geweest over de laser van de XBox 360. Hij zou krassen op de CD kunnen maken.
Alle XBox 360 bezitters zou ik aanraden om naar die aflevering te kijken.

http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 9c77fc9973
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 23:03 
 
Hardtraxxer

khadber, dat wist ik al :)... als de cd in de dvd zit en je beweegt je xbox dan maakt ie krassen, op dat gebied is het gewoon een pauper ding, maar de games zijn vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 23:04 
 
Donateur

Hoe voeg je iemand toe :P kheb het nog niet zolang en ik heb nog maar 1 vriend hoe ik die heb toegevoegd is nog een raadsel maar moet je het dan doen in het spel zelf in je xbox 360 dashboard (bij mij is dat nu de pc) of op de site van xbox live ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 23:07 
 
Hardtraxxer

als je die nieuwe update hebt met compleet nieuw dashboard, dan ga je naar Friends en dan heb je je friendslist staan met die avatars en dan ga je helemaal naar rechts en dan staat er ADD FRIEND als het goed is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 19:04 
 
Donateur

Masco schreef:
als je die nieuwe update hebt met compleet nieuw dashboard, dan ga je naar Friends en dan heb je je friendslist staan met die avatars en dan ga je helemaal naar rechts en dan staat er ADD FRIEND als het goed is :)


Owh zo makkelijk :P als ik nog is gta 4 ga spelen zal ik het zeker proberen, thanks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2009 19:58 
 
Hardtraxxer

Yannicksuper schreef:
Masco schreef:
als je die nieuwe update hebt met compleet nieuw dashboard, dan ga je naar Friends en dan heb je je friendslist staan met die avatars en dan ga je helemaal naar rechts en dan staat er ADD FRIEND als het goed is :)


Owh zo makkelijk :P als ik nog is gta 4 ga spelen zal ik het zeker proberen, thanks ;)


althans zoals ik het heb uitgelegd, geldt dat voor de XBOX, maar weet niet hoe het op de pc in elkaar zit :) suc6 iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2009 20:16 
 
Hardtraxxer

iemand geinteresseerd in Prince Of Persia voor op de 360? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft niet iemand een xbox 360 (liefst omgebouwd) te koop staan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 13:01 
 
Hardtraxxer

wrom omgebouwd? als je een keer online wilt spelen en Microsoft pakt je, dan ben je meteen gebanned van XBOX Live...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masco schreef:
wrom omgebouwd? als je een keer online wilt spelen en Microsoft pakt je, dan ben je meteen gebanned van XBOX Live...

niet iedereen hoeft live of heeft internet aansluiting? Mijn xbox360 staat ook niet aangesloten op het internet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel wat minder, niet dat ik persee Live wil. Maar is de pak kans zo groot dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 13:25 
 
Hardtraxxer

nou ja ik wil in ieder geval niet gepakt worden en ik koop me games toch allemaal orgineel, gewoon even http://www.budgetgaming.nl in de gaten houden voor alle aanbiedingen en prijzen!,

zo heb ik laatst Mirror's Edge voor op de 360 voor 22 euro gekocht uit Engeland :D

en ik zou zeggen lees dit even :) klik hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 18:45 
 
Donateur

Masco schreef:
Yannicksuper schreef:
Masco schreef:
als je die nieuwe update hebt met compleet nieuw dashboard, dan ga je naar Friends en dan heb je je friendslist staan met die avatars en dan ga je helemaal naar rechts en dan staat er ADD FRIEND als het goed is :)


Owh zo makkelijk :P als ik nog is gta 4 ga spelen zal ik het zeker proberen, thanks ;)


althans zoals ik het heb uitgelegd, geldt dat voor de XBOX, maar weet niet hoe het op de pc in elkaar zit :) suc6 iig :)


Ja op de pc is het anders, die add friend knop staat er dus niet, maar ja niet erg voeg jij me dan is een keer toe ofzo als je wil >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kocht Mirror's Edge ook voor zo'n 22 euro, zeker netjes :) Maar waarom omgebouwd? Wat is daar het nut van ? :P En tegenwoordig is zo'n ding helemaal niet duur trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Ik kocht Mirror's Edge ook voor zo'n 22 euro, zeker netjes :) Maar waarom omgebouwd? Wat is daar het nut van ? :P En tegenwoordig is zo'n ding helemaal niet duur trouwens :D

Het nut is natuurlijk gratis gedownloade spellen spelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 20:46 
 
Hardtraxxer

ja dat snap ik ook wel dat je gratis wilt downloaden... maar met die site die ik gaf www.budgetgaming.nl ben je al met een hoop games zo'n 20 tot 30 euro goedkoper uit dan dat je ze in de winkel koopt :)...

en ik wil gewoon niet de kans wagen om gepakt te worden @ xbox live, dus ik koop me spellen nieuw/2e hands! gaat perfect zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga binnenkort ook x 360 halen
ik koop er gelijk Call of Duty 5 en GTA 4 erbij, welke games zijn nog meer een aanrader

graag Race, Actie of FPS games

wel redelijk nieuwe games, cod4 en GoW1/2 niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2009 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog pc gamers hier dan?

Heb heel lang fanatiek gedaan, Call of Duty serie :thumbup:

Sinds mn vriendinnetje eigenlijk zo goed als gestopt. Soms nog voor de fun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2009 14:41 
 
Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
ik ga binnenkort ook x 360 halen
ik koop er gelijk Call of Duty 5 en GTA 4 erbij, welke games zijn nog meer een aanrader

graag Race, Actie of FPS games

wel redelijk nieuwe games, cod4 en GoW1/2 niet ;)



Far Cry 2 Is een goed spel als je van FPS houd;) langeeeeeeeeeeeeeeee story line:P + multiplayer is erg netjes;) heel vet spel kost rond de 55€ maar het is wel je geld waard;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic