Volgende keer doe ik het met condoom oke?hoebedoelje wrote:'Rihanna is zwanger'
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Huh ik dacht dat ik me had laten steriliseren hoor !!!!hoebedoelje wrote:'Rihanna is zwanger'
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
De KFC in lopen en dan YOS horen, staat daar dus ook in de playlist xD
Is dat zo onlogisch dan? Dit is de ' nummer 1 dance track van Nederland', of hoe ze die lijst ook noemenLenny wrote:De KFC in lopen en dan YOS horen, staat daar dus ook in de playlist xD
View on YouTubeHardstyleForEvah wrote:Is dat zo onlogisch dan? Dit is de ' nummer 1 dance track van Nederland', of hoe ze die lijst ook noemenLenny wrote:De KFC in lopen en dan YOS horen, staat daar dus ook in de playlist xD
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat filmpje is net zo origineel als YoS
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Beide origineel?Basss27 wrote:Dat filmpje is net zo origineel als YoS
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Is toch een WTF momentje?HardstyleForEvah wrote:Is dat zo onlogisch dan? Dit is de ' nummer 1 dance track van Nederland', of hoe ze die lijst ook noemenLenny wrote:De KFC in lopen en dan YOS horen, staat daar dus ook in de playlist xD
Voor jouw misschien wel ja, zelfs mijn moeder (44) zette die plaat laatst op, dus...Lenny wrote:Is toch een WTF momentje?HardstyleForEvah wrote:Is dat zo onlogisch dan? Dit is de ' nummer 1 dance track van Nederland', of hoe ze die lijst ook noemenLenny wrote:De KFC in lopen en dan YOS horen, staat daar dus ook in de playlist xD
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Nee ons pap dan, ik zette mijn muziek uit omdat ik hardstyle ergens anders in het huis hoorde, liep ik naar de zolder, zit ons pap daar de hardstyle top 100 van vorig jaar te luisteren 
Mijn pa die blijft steken in de klassieke muziek of Radio 2.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Mijn buurman tijdens het autowassen.Nijidik wrote:Nee ons pap dan, ik zette mijn muziek uit omdat ik hardstyle ergens anders in het huis hoorde, liep ik naar de zolder, zit ons pap daar de hardstyle top 100 van vorig jaar te luisteren
-
G
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gvd kasper.

Een interview lezen met Diplo over Major Lazer en dan lezen:
''Original Don (geproduceerd met Partysquad) was in eerste instantie een soort ode aan hardstyle, maar die track heeft een nieuw leven gekregen door de trap-remix van Flosstradamus''
''Original Don (geproduceerd met Partysquad) was in eerste instantie een soort ode aan hardstyle, maar die track heeft een nieuw leven gekregen door de trap-remix van Flosstradamus''
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hahahahahahaha wat een kutfilmpje 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
-
S
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... id=2410354
Kijk deze fotoreeks
, dat is een geestelijke (pedo) die tegen homo's is. Krijgt ie dit over zich heen 
Kijk deze fotoreeks
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images ... g.h600.jpgSpablauw wrote:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... id=2410354
Kijk deze fotoreeks, dat is een geestelijke (pedo) die tegen homo's is. Krijgt ie dit over zich heen
Edit: NSFW