Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
gister aant werk bij de jumbo kwam zany ineenkeer boodschappen doen 
-
B
Al zijn boodschappen in 1x? WTF hoe doet die man het toch, zeker een natuurtalent in boodschappen doenWildstylerz wrote:gister aant werk bij de jumbo kwam zany ineenkeer boodschappen doen
Doet hij boodschappen?!Wildstylerz wrote:gister aant werk bij de jumbo kwam zany ineenkeer boodschappen doen
-
K
Echt goed verhaal manWildstylerz wrote:gister aant werk bij de jumbo kwam zany ineenkeer boodschappen doen
FRIKANDELLENNNNNWildstylerz wrote:gister aant werk bij de jumbo kwam zany ineenkeer boodschappen doen
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
is toch een wtf moment hij woont nie in het dorp waar ik woon 
Vanochtend
even een verhaaltje vooraf.
Alleer eerst zijn mijn ouders op vakantie.
Ik kwam thuis van Q-base rook heel het huis al naar eieren. Mijn zusje had eiren gemakken met vriendinnen. Maar de keuken zag er uit of er een gevecht met de eieren hadden gehad! het zat echt overal! Maargoed. Ik naar het voetballen gegaan en gewonnen heb! Daarna zijn we de kroeg in geweest. Volgens mijn was het gezellig! Nu kom ik pas bij het WTF moment! Ik werdt vaochtend wakker in mijn bed van me ouders!
Ik kwam thuis van Q-base rook heel het huis al naar eieren. Mijn zusje had eiren gemakken met vriendinnen. Maar de keuken zag er uit of er een gevecht met de eieren hadden gehad! het zat echt overal! Maargoed. Ik naar het voetballen gegaan en gewonnen heb! Daarna zijn we de kroeg in geweest. Volgens mijn was het gezellig! Nu kom ik pas bij het WTF moment! Ik werdt vaochtend wakker in mijn bed van me ouders!
dennis wrote:Nu kom ik pas bij het WTF moment!
dennis wrote:Ik werdt
-
E
Droeloe?
-
K
dennis is nog in de war 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Verdomme waarom kan je maar 140 tekens als onderschriftdennis wrote:Vanochtend
kaboem wrote:dennis is nog in de war
Wow nu ik het terug lees is het nog veel erger!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
U vraagt, wij draaien.Nijidik wrote:Verdomme waarom kan je maar 140 tekens als onderschriftdennis wrote:Vanochtend
Code: Select all
[img]http://img688.imageshack.us/img688/2166/blaw.png[/img]In MIJN bed van ME ouders? Dus gewoon in je eigen bed die je ouders gekocht hebben en aan jou lenen?
ik word gevolgd op Twitter door een account dat 15Geillmeisjje heet.
Voor de rest volgt diegene alleen maar namen waar 'geil' in voor komt.. Verdacht! https://twitter.com/15Geillmeisjje/followingdennis wrote:ik word gevolgd op Twitter door een account dat 15Geillmeisjje heet.
Ze heeft me weer ontvolgd!patrickjeb wrote:Voor de rest volgt diegene alleen maar namen waar 'geil' in voor komt.. Verdacht! https://twitter.com/15Geillmeisjje/followingdennis wrote:ik word gevolgd op Twitter door een account dat 15Geillmeisjje heet.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
dennis wrote:Ze heeft me weer ontvolgd!patrickjeb wrote:Voor de rest volgt diegene alleen maar namen waar 'geil' in voor komt.. Verdacht! https://twitter.com/15Geillmeisjje/followingdennis wrote:ik word gevolgd op Twitter door een account dat 15Geillmeisjje heet.

-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Is ze één van de twee van de oogst een aantal weken geleden?dennis wrote:ik word gevolgd op Twitter door een account dat 15Geillmeisjje heet.
Haha,, Nee dat niet! En die "oogst" waren in ieder geval waren ze 3 jaar ouder dan 15!Firetrap wrote:Is ze één van de twee van de oogst een aantal weken geleden?dennis wrote:ik word gevolgd op Twitter door een account dat 15Geillmeisjje heet.
"In jou"Dakpan wrote:https://twitter.com/geilejongen14
Die twitpics ghahahahahah
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Iemand die mij een berichtje op Partyflock stuurt met : "Hey mag ik jou deurmat zijn?"