Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 214  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg niet dat ze niet gelijk zijn. Maar ga niet zo overdreven staan van ik ben gay, ik ben gay.
Doe gewoon normaal wij gaan toch ook geen aandacht trekken omdat we hetero zijn.
Zoveel aandacht hebben sommige (het is maar een kleine groep) homo's nodig.
Zelfde als bij de Nijmeegse vierdaagse moet er percies een roze woensdag komen voor de homo's.
Wij hebben toch ook geen Hetero dinsdag, ofwel? Zo heb je nog meer als Gay Parade e.d.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Ik zeg niet dat ze niet gelijk zijn. Maar ga niet zo overdreven staan van ik ben gay, ik ben gay.
Doe gewoon normaal wij gaan toch ook geen aandacht trekken omdat we hetero zijn.
Zelfde als bij de Nijmeegse vierdaagse moet er percies een roze woensdag komen voor de homo's.
Wij hebben toch ook geen Hetero dinsdag, ofwel? Zo heb je nog meer als Gay Parade e.d.

Laat ze gewoon lekker vieren dat ze zichzelf kunnen zijn, heb jij toch geen last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

Zo lang er een Roze Woensdag wordt geplant, tijdens de Vierdaagsefeesten interesseert me vrij weinig, alleen wel als zo krampachtig in van die gare pakjes gare bewegingen gaan maken.
En een Roze Woensdag of de Gay Parade is om homoseksuelen juist wat meer in het positieve daglicht te zetten, omdat het nog steeds een redelijke taboe is om homoseksueel te zijn. Alleen hierbij geldt ook weer hetzelfde als in mijn vorige opmerking, zolang ze zich niet vreemd gaan gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
En een Roze Woensdag of de Gay Parade is om homoseksuelen juist wat meer in het positieve daglicht te zetten

Vind je? Zo wordt het vast bedoeld, maar ik vind het persoonlijk juist weer een indicatie dat men "anders" behandelt wordt, en ook anders zijn "zouden moeten worden behandelt" (niet mijn gedachten, maar mijn gevoelens bij de Gay Parade) door hun gedrag op de boten en dergelijke. Hoe minder aandacht we eraan geven, hoe minder "anders" ze zijn.

Maar goed, dit is niet de plek voor deze discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
El Mare schreef:
En een Roze Woensdag of de Gay Parade is om homoseksuelen juist wat meer in het positieve daglicht te zetten

Vind je? Zo wordt het vast bedoeld, maar ik vind het persoonlijk juist weer een indicatie dat men "anders" behandelt wordt, en ook anders zijn "zouden moeten worden behandelt" (niet mijn gedachten, maar mijn gevoelens bij de Gay Parade) door hun gedrag op de boten en dergelijke. Hoe minder aandacht we eraan geven, hoe minder "anders" ze zijn.

Maar goed, dit is niet de plek voor deze discussie.

Waar moet er dan gediscussiƫerd worden over onderwerpen buiten de hardstyle om?

Ja, vind ik wel, ze worden toch ook nog steeds anders behandeld? Misschien niet door de wet, maar er zijn zat mensen die het homo zijn niet accepteren en het raar/vies/gek/dom/minderwaardig vinden. En op die boten staan zat homoseksuelen die wel normaal doen en niet van die gare bewegingen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het natuurlijk over dat overdreven gedoe dat is wel duidelijk volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:41 

Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:

Jij snapt er ook nog echt niet veel van he. De gay parade is juist om te zorgen voor positieve aandacht en dat ze ook is zichzelf kunnen zijn. Iedereen is gelijk vent, maar dat snap jij blijkbaar nog niet he? :D Of je nou lelijk knap dik of dun bent blank of zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat roze woensdag en de gay parade juist negatieve aandacht brengt voor de homo's
Een kennis is ook homo maar heeft juist een hekel aan de gay parade omdat ze zo overdreven doen.
Als ze zich normaal gedragen worden ze ook eerder geaccepteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:14 

Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
Ik vind dat roze woensdag en de gay parade juist negatieve aandacht brengt voor de homo's
Een kennis is ook homo maar heeft juist een hekel aan de gay parade omdat ze zo overdreven doen.

Blijkbaar niet, want er zijn genoeg mensen die homo zijn en die daar niet echt mee te koop lopen, maar wel moeten verhuizen. Bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:16 

Onthafloorx schreef:
Wout1997 schreef:

Blijkbaar niet, want er zijn genoeg mensen die homo zijn en die daar niet echt mee te koop lopen, maar wel moeten verhuizen. Bullshit.

Komt stiekem ook een beetje door rifapen

Daarom is niet iedereen gelijk voor mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Blijkbaar niet, want er zijn genoeg mensen die homo zijn en die daar niet echt mee te koop lopen

Ik vraag me af of het daadwerkelijk helpt wanneer iedereen aan die overdreven parade's (ik had het veel respectlozer kunnen zeggen maar je snapt wat ik bedoel) denkt wanneer ze het woord 'homo' horen. Ik denk dat die parades juist averechts werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:21 

Hardtraxx Elite

Laatste opm van mijn kant. Denk dat die parade vooral bedoelt is om te laten zien dat homo's of lesbiennes niet anders zijn dan hetero's. En trouwens als er twee lesbiennes achter jullie elkaar af stonden te lebberen vinden jullie het niet erg. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
En trouwens als er twee lesbiennes achter jullie elkaar af stonden te lebberen vinden jullie het niet erg. ;)

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Laatste opm van mijn kant. Denk dat die parade vooral bedoelt is om te laten zien dat homo's of lesbiennes niet anders zijn dan hetero's. En trouwens als er twee lesbiennes achter jullie elkaar af stonden te lebberen vinden jullie het niet erg. ;)

Die Gay Parades laten anders wel een heel ander beeld zien, ondanks dat er genoeg "normalen" tussen zitten...alsnog staan ze in de schijnwerpers.

En dat laatste is weer een kwestie van smaak, zullen ook zat vrouwen zijn die graag 2 mannen elkaar af zien lebberen. Dat heeft weer met je eigen heterosexualiteit te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Onthafloorx schreef:
En trouwens als er twee lesbiennes achter jullie elkaar af stonden te lebberen vinden jullie het niet erg. ;)

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:27 

Onthafloorx schreef:

Heb het niet zo op lesbiennes eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:39 

Hardtraxx Newbie

Deze discussie lezen is mijn wtf momentje van deze woensdagochtend...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:19 

Bedankt voor de informatie DrFurioux
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:21 

kaboem schreef:

Kaboem, homoseksen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:27 

Banaanslak schreef:
kaboem schreef:

Kaboem, homoseksen?

Ben op het moment niet beschikbaar voor homoseksen

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:58 

kaboem schreef:
Banaanslak schreef:
kaboem schreef:

Kaboem, homoseksen?

Ben op het moment niet beschikbaar voor homoseksen

:nono:

Shit, morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:31 

We kijken wel even van de week :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Je slaat een aanbod af van de slak? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
kaboem schreef:

Je slaat een aanbod af van de slak? :huh:

Oeeeh, jij hebt lef, jongetje! :nono:
IB4T 'ik heb lef' filmpjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:32 

Hardtraxx Elite

We hebben een Tattooshop hier in de stad en nu hoorde ik gister al: dat daar iemand opgeborgen lag. Dat was zijn laatste wens dat alstie dood was hij in een tattoo shop ogeborgen zou worden. :sick: Ik ga niet meer naar die tattooshop, maar nu wordt het verhaal nog gekker. Die man die daar opgeborgen lag was vuur aan het spuwen bij de 'bierkaai' bij ons, vloog in brand en dook in de bierkaai. Nu is de bierkaai maar 60 cm diep ofzo dus hadtie z'n nek gebroken en is hij dood. Dat was toch wel ff een WTF momentje. :oh:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 214  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic