Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-02-2020, 13:46 

Hardtraxx Veteran

Swarovski, wat een winkel zeg.

Koop je een product, zeggen ze van te voren dat alleen ruilen of een tegoed bon mogelijk als hun retour beleid. Heb er niets achter gezocht omdat mijn vrouw het vaak prachtig vind.

In dit geval terug moeten brengen. Nog steeds zeggen dat ik een tegoed bon kan krijgen of ruilen. Vervolgens heb ik op hun eigen bon de voorwaarden erbij gehaald waar letterlijk in staat dat het aankoop bedrag binnen 14 dagen terug gevraagd kan worden.

Hun antwoord: Wat raar, dat zouden ze veranderen namelijk..

Verteld dat dit mij sterk lijkt en dat dit gewoon de Nederlandse consumenten wetgeving is. Die kunnen ze niet veranderen en dat hun proberen de koper gewoon te misleiden.

Gaf ze geen antwoord op behalve dat ze het ging proberen terug te storten :lol: doen alsof ze niet weet hoe maar vervolgens wel vol overtuiging zeggen dat dit alleen werkt met de aankoop pas.

Man man man, hoe kan je voor een bedrijf werken met dit soort misleidende praktijken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-02-2020, 14:12 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Swarovski, wat een winkel zeg.

Koop je een product, zeggen ze van te voren dat alleen ruilen of een tegoed bon mogelijk als hun retour beleid. Heb er niets achter gezocht omdat mijn vrouw het vaak prachtig vind.

In dit geval terug moeten brengen. Nog steeds zeggen dat ik een tegoed bon kan krijgen of ruilen. Vervolgens heb ik op hun eigen bon de voorwaarden erbij gehaald waar letterlijk in staat dat het aankoop bedrag binnen 14 dagen terug gevraagd kan worden.

Hun antwoord: Wat raar, dat zouden ze veranderen namelijk..

Verteld dat dit mij sterk lijkt en dat dit gewoon de Nederlandse consumenten wetgeving is. Die kunnen ze niet veranderen en dat hun proberen de koper gewoon te misleiden.

Gaf ze geen antwoord op behalve dat ze het ging proberen terug te storten :lol: doen alsof ze niet weet hoe maar vervolgens wel vol overtuiging zeggen dat dit alleen werkt met de aankoop pas.

Man man man, hoe kan je voor een bedrijf werken met dit soort misleidende praktijken :/

Hebben jullie in NL niet zoiets als Test Aankoop in België? Daar zou je dit kunnen aankaarten en dan gaan zij verder kijken voor eventuele gerechtelijke stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-02-2020, 15:17 

Hardtraxx Veteran

De consument is in Nederland goed beschermd. Ik heb het geld ook gewoon terug gekregen.
Maar alleen na het bovenstaande gesprek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-02-2020, 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ook al heb je je geld terug gekregen, het is misleidend en je hebt er veel te veel moeite voor moeten doen. Moeite die >90% van de mensen niet doet. Een consumentenorganisatie zoals Test Aankoop gaat hier dan onderzoek naar doen om zo Swarovski te dwingen te stoppen met misleiding en hun klanten beter te informeren vanaf het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-03-2020, 23:27 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Ook al heb je je geld terug gekregen, het is misleidend en je hebt er veel te veel moeite voor moeten doen. Moeite die >90% van de mensen niet doet. Een consumentenorganisatie zoals Test Aankoop gaat hier dan onderzoek naar doen om zo Swarovski te dwingen te stoppen met misleiding en hun klanten beter te informeren vanaf het begin.

Dat programma heet bij ons 'Kassa' haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2020, 09:45 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Grim schreef:

Dat programma heet bij ons 'Kassa' haha.

Uhh.. Test Aankoop is meer te vergelijken met de Consumentenbond
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-03-2020, 10:05 

Hardtraxx Veteran

Ow zo! ik dacht dat 'Test Aankoop' een programma was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-03-2020, 11:25 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Noemen mensen dat tegenwoordig een broek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-03-2020, 12:00 

Hardtraxx Veteran

Die is in 2006 blijven hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-04-2020, 17:19 

Hardtraxx Veteran

https://www.ad.nl/binnenland/groot-fees ... ~a1eae831/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-04-2020, 17:31 

Hardtraxx Veteran

Zo ook één in Amsterdam en in Arnhem afgelopen weekend. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-04-2020, 22:01 

Hardtraxx Addict

Die mensen die 5G en Corona theorieën verspreiden... Want als de 5G weg is gaat de corona ook weg.

Weet je.. 5 minuten onder een onderwaterplant zitten geneest corona ook.

Koekoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-05-2020, 21:22 

Hardtraxx Veteran

QONNECT Studio Sessions #03 | Audiofreq Sample Challenge

Wat is dit voor een kick joh :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-05-2020, 21:32 

Hardtraxxer

ja en dan zegt ie ook nog NOT BAD AT ALL

WELL KILL ME............ :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-05-2020, 08:51 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
QONNECT Studio Sessions #03 | Audiofreq Sample Challenge

Wat is dit voor een kick joh :sick:

Nou inderdaad, als ik dit van iemand niet verwacht had :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2020, 12:03 

Hardtraxx Veteran

Mensen die nog steeds denken dat de aarde plat is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2020, 13:47 

Hardtraxx Veteran

De lancering was wederom door Spielberg geregisseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2020, 15:29 

Hardtraxx Veteran

zag iets over paranormale zaken en kwam dit voorbij, een vliegtuig wat letterlijk stil staat in de lucht :oh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2020, 15:44 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
zag iets over paranormale zaken en kwam dit voorbij, een vliegtuig wat letterlijk stil staat in de lucht :oh:

Komt door de jetlag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-06-2020, 15:46 

Hardtraxx Elite

Gewoon een kleine hapering in de matrix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2020, 09:50 

Hardtraxx Addict

https://nos.nl/artikel/2336554-vrouw-ri ... gs-a1.html

:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-06-2020, 16:47 

Hardtraxx Addict

In paniek is het natuurlijk moeilijk handelen, nog netjes opgelost uiteindelijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2020, 14:37 

Hardtraxx Elite

In een moment van verstandsverbijstering heb ik mezelf (onder druk) opgegeven voor een trailrun in de Ardennen. Het deel wat wij doen is 20 kilometer lang met een passage door water en 1000 hoogtemeters. Half juli is dit event.

Ik denk dat ik in de laatste 5 jaar nooit verder dan 10 kilometer heb hardgelopen waarvan de laatste 4 jaar maximaal eens een half uurtje als warming-up / naast krachttraining dus ik mag nog aan de bak. Binnen nu en 5 weken mezelf even klaar stomen voor 20 kilometer trailrunning. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2020, 14:42 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
In een moment van verstandsverbijstering heb ik mezelf (onder druk) opgegeven voor een trailrun in de Ardennen. Het deel wat wij doen is 20 kilometer lang met een passage door water en 1000 hoogtemeters. Half juli is dit event.

Ik denk dat ik in de laatste 5 jaar nooit verder dan 10 kilometer heb hardgelopen waarvan de laatste 4 jaar maximaal eens een half uurtje als warming-up / naast krachttraining dus ik mag nog aan de bak. Binnen nu en 5 weken mezelf even klaar stomen voor 20 kilometer trailrunning. :surrender:

Zorg dat je genoeg pep meeneemt en de week erna vrij neemt om te recupereren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2020, 14:45 

Hardtraxx Elite

Als jij nou onderweg even met een nakkie klaar komt staan, graag. Is toch in de buurt bij jou! ;)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic