Dat bepaal jij toch niet voor hem? Dat moet hij zelf lekker weten maar omdat jij die mening niet deelt maakt het hem nog niet te ver gaan. Sociale druk opleggenrakkietakkie wrote:Toevallig dat ik het tegen kwam op Facebook.
Persoon die van een goed 20 a 30 artiesten de handtekening heeft laten tatoeëren op beide onderbenen. Een defqon logo onder je keel en een da tweekaz defqon (no duck no glory) op de schouder.
Hoe ga je dit in hemelsnaam uitleggen als je 40+ bent, de muziek niet meer luistert..
Leuk dat je zo dedicated bent, maar dit gaat imo wel echt te ver
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nee nee, ik vind het een persoonlijk what the fuck momentje. Leg haar niks op.
Maar nu is het leuk, want je volgt de muziek. Maar straks..
Lekker prijzig weg laseren of een flinke cover up wat ook genoeg mag kosten.
Maar nu is het leuk, want je volgt de muziek. Maar straks..
Lekker prijzig weg laseren of een flinke cover up wat ook genoeg mag kosten.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
En misschien vind zij na haar 40e de tattoo's nog steeds mooi? Weet jij veel. Let live. 
Pedaalemre wrote:En misschien vind zij na haar 40e de tattoo's nog steeds mooi? Weet jij veel. Let live.
De reacties van allestoringen lezen over Whatsapp die er uit ligt en dan mensen die het weten voor elkaar te krijgen om beltegoet en ipv vind vint te spellen 
Altijd mooi als Whatsapp/Facebook/Instagram er eventjes uitligt om indd op zo'n pagina te gaan kijken wat mensen wel niet te zeuren hebbenNuracore wrote:De reacties van allestoringen lezen over Whatsapp die er uit ligt en dan mensen die het weten voor elkaar te krijgen om beltegoet en ipv vind vint te spellen
Twitter is dan ook altijd een mooie plek waar mensen flink tekeer gaan
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Gewoon terecht. 
Pfff, heb die (dame?) volgens mij wel eens zien lopen op een feest. Toen tikte mijn maat me ook aan van wtf loopt daar joh.rakkietakkie wrote:Toevallig dat ik het tegen kwam op Facebook.
Persoon die van een goed 20 a 30 artiesten de handtekening heeft laten tatoeëren op beide onderbenen. Een defqon logo onder je keel en een da tweekaz defqon (no duck no glory) op de schouder.
Hoe ga je dit in hemelsnaam uitleggen als je 40+ bent, de muziek niet meer luistert..
We mogen van de superior mensen hier niet meer judgen erover. Want je mag geen mening vormen.Spalken wrote:Pfff, heb die (dame?) volgens mij wel eens zien lopen op een feest. Toen tikte mijn maat me ook aan van wtf loopt daar joh.rakkietakkie wrote:Toevallig dat ik het tegen kwam op Facebook.
Jij snapt het!rakkietakkie wrote:We mogen van de superior mensen hier niet meer judgen erover. Want je mag geen mening vormen.Spalken wrote:Pfff, heb die (dame?) volgens mij wel eens zien lopen op een feest. Toen tikte mijn maat me ook aan van wtf loopt daar joh.rakkietakkie wrote:Toevallig dat ik het tegen kwam op Facebook.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
TOTY ditFantazoo wrote:View on YouTube
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
zany en fusion zijn zowiezo heel diep gevallen en denk ook niet dat het nog goed komt als je met dit soort meuk aankomt
WTFGrim wrote:Zowel de track als de videoclip....
Video
Hier wil je dus echt in de ochtend niet mee wakker worden. Mijn god zeg
Maarja, dat is mijn fout...
Maarja, dat is mijn fout...
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vind die track gewoon catchy
I'll let myself out 
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
TOTY
Da fock heb ik net gezienGrim wrote:Zowel de track als de videoclip....
Dat hier een markt voor is verbaast me niks. Dat alleen Scantraxx dit wil uitbrengen... oei oei oei dat is wel erg pijnlijk zeg. Schrikbarend dat ze zich hier mee willen associëren. Ik ben er oprecht een beetje misselijk van geworden.
heh? Dit is toch gewoon uptempo?This is the official Hardstyle video of 'Papi' by Imperial, released on Scantraxx BLACK.
Het is gewoon heel populair dus tuurlijk wilt een label daar wat uit halen.Jordi wrote:Dat hier een markt voor is verbaast me niks. Dat alleen Scantraxx dit wil uitbrengen... oei oei oei dat is wel erg pijnlijk zeg. Schrikbarend dat ze zich hier mee willen associëren. Ik ben er oprecht een beetje misselijk van geworden.
heh? Dit is toch gewoon uptempo?This is the official Hardstyle video of 'Papi' by Imperial, released on Scantraxx BLACK.
Daarom ook dat BLACK sublabel