Vazard - Heavolution 999 (Bende van Nijvel Nein Erika Nein edit)
Je kan al raden wie daar verantwoordelijk voor is/zijn.
Stationair V2 raketten afschieten op geallieerden doelensimon10pont wrote:Vazard - Heavolution 999 (Bende van Nijvel Nein Erika Nein edit)
Je kan al raden wie daar verantwoordelijk voor is/zijn.![]()
Dit vat de veld 6 after van 2018 eigenlijk heel goed samensimon10pont wrote:Vazard - Heavolution 999 (Bende van Nijvel Nein Erika Nein edit)
Eigenlijk een gemiste kans dat deze edit toen nog niet af wasLennard95 wrote:Dit vat de veld 6 after van 2018 eigenlijk heel goed samensimon10pont wrote:Vazard - Heavolution 999 (Bende van Nijvel Nein Erika Nein edit)
Als ze bij de A beginnen duurt het wel ff voordat Mandy aan de beurt isHekzitter wrote:https://www.nu.nl/binnenland/5988813/zw ... namen.html
Pfffff het moet niet veel gekker worden.
Niet zo gek toch als je een namenlijst opstelt in samenwerking met meerdere landenPedaalemre wrote:Driekwart van die lijst is ook nog eens geen Nederlandse naam
Dennis Storm ook gewoon.Hekzitter wrote:https://www.nu.nl/binnenland/5988813/zw ... namen.html
Pfffff het moet niet veel gekker worden.
Wat stond er op? "Gefeliciteerd met je 12e verjaardag!!!"?Svbtwee wrote:Verjaardagskaart krijgen met de verkeerde leeftijd![]()
Sterkte!THArdstyler wrote:Het verhaal dat gisteren voorbij kwam in de app is toch wel het grootste WTF-momentje dat ik in tijden heb gehad..
Niet iedereen zit in de appTHArdstyler wrote:Het verhaal dat gisteren voorbij kwam in de app is toch wel het grootste WTF-momentje dat ik in tijden heb gehad..
THArdstyler wrote:Het verhaal dat gisteren voorbij kwam in de app is toch wel het grootste WTF-momentje dat ik in tijden heb gehad..
Ja het zit wel in die regio ja.THArdstyler wrote:Het verhaal dat gisteren voorbij kwam in de app is toch wel het grootste WTF-momentje dat ik in tijden heb gehad..