Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

31 graden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:


Moet een na-aper zijn. Er zitten in één comment meer leestekens dan dat ik hem ooit heb zien gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op school vandaag tot 19u45 doorgewerkt. Zonder dat ik het doorhad was iedereen al naar huis. xd
Ik zat dus opgesloten in de school. Even mijn klimkunsten boven gehaald om een 3 meter hoog hek te overwinnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Op school vandaag tot 19u45 doorgewerkt. Zonder dat ik het doorhad was iedereen al naar huis. xd
Ik zat dus opgesloten in de school. Even mijn klimkunsten boven gehaald om een 3 meter hoog hek te overwinnen. :D


Bovenop het hek nog een paar kickjes gerollt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker wel ;) Nog een kickrol geslagen tot ik bijna van het hek viel zoals alleen Stefan Helmond dat kan.

Daarna als een John naar huis gereden door Wachtebeke en omstreken met de rampies open ... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een discussie aan gaan over wat en wie god is en vervolgens de volgende opmerking plaatsen die iedereen incl mijzelf heel diep liet nadenken over ons bestaan.

Ik quote (was een engelse groeps gesprek)
Citaat:
Everything is nothing and is the truth of a person, one's life and true meaning.


:lol: Ik verbaasde me zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/im14andthisisdeep/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vocals van Bass Modulators - Global Awakening op hun loslaten: "Do you think that god could be both the creator and the created?"

Of een kleine variant: "Is God the creator, or the created?"

Krijg je altijd mooie discussies mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begon eigenlijk met een quote van cyber

Everything is a mirror that reflects light and creates images of that light
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 07:29 
 
Hardtraxx Veteran


deze clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:


Als je om de paar weken z'n soundcloud even checkt, kun je ook altijd lachen :)
https://soundcloud.com/evertjanterhaar/comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Rickzel schreef:
Reacties van 'hardstylboy' op een bekende website om releases te downloaden (je weet best welke ik bedoel)

Vgm ramt hij tegenwoordig z'n onzin in google translate.

Ik mag vgm geen linkjes naar die site sturen, maar degenen die weten welke ik bedoel, kijk eens bij Digital Mindz & The Machine release, en kijk nog eens wat verder, heb al meerdere reacties van die dorpsgek gezien :lol:


Als je om de paar weken z'n soundcloud even checkt, kun je ook altijd lachen :)
https://soundcloud.com/evertjanterhaar/comments


Deze man is echt een toonbeeld van Zwart / Wit. Er is dit: “fijne mixje” of dit: “Blear oprotten met die saaaie kinderachtige nep troep dit is geen hardstyle die hele podcast stelt geen reet voor Future of hardstyle : destruction of hardstyle wat zijn jullie voor mensen?????” :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:12 
 
Hardtraxx Elite

Hahahaa verbied die man een internetverbinding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evert Jan schreef:
“afgekeurd deze saaaaie nep rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vieze vuile klootzak. Future of hardstyle fuck off!!!!!”

Random schelden tussendoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:

Hell, not even this tram is coming. What a joyous union between two great descendants. Not in front of the studio. Many machines, digital magazines, work very well. In Finland, Osaka Honey Hardstall Mollar, a drummer of Ramonos Wiwolis, an electronic gelato musician from Cannes, Lithuania. Plus, the best of the best for other artists! This is from Deepack, Striker (Dave Kaucho, Patrick Sagale), Vincent Or-Harr), Sandar Van Rongo, Goliath (Tomato Tomato), Nero (Steven Telephone), Below Surface Project (Nigel Kippon and Thomas Wenderman), Chris One (Martin O'Neillman), MME I (see Donna Clayton), Rio (Atrial Rietie), (Yen Ferdinand), EM. EM Janes), EM. DL. Upp Mutts, Kevin Vernon, Michael Mackik, Sherryn Nelson, Friedrichs (Alex and John), Rohi Fedora, The Asylum (Chris Harias and Hansel Almeida), Auns (Jurassic Waleschlung) And Robert Van Ainahm) and Wawvaz (David Van Busch).

Ruture Noize (Marco Polonk) will still establish better paths. Maybe she's related to it. My track is 7/10! what do you think?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat?

Collab tussen Nobodygod038 en hardstylboy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
hardstylboy schreef:

Hell, not even this tram is coming. What a joyous union between two great descendants. Not in front of the studio. Many machines, digital magazines, work very well. In Finland, Osaka Honey Hardstall Mollar, a drummer of Ramonos Wiwolis, an electronic gelato musician from Cannes, Lithuania. Plus, the best of the best for other artists! This is from Deepack, Striker (Dave Kaucho, Patrick Sagale), Vincent Or-Harr), Sandar Van Rongo, Goliath (Tomato Tomato), Nero (Steven Telephone), Below Surface Project (Nigel Kippon and Thomas Wenderman), Chris One (Martin O'Neillman), MME I (see Donna Clayton), Rio (Atrial Rietie), (Yen Ferdinand), EM. EM Janes), EM. DL. Upp Mutts, Kevin Vernon, Michael Mackik, Sherryn Nelson, Friedrichs (Alex and John), Rohi Fedora, The Asylum (Chris Harias and Hansel Almeida), Auns (Jurassic Waleschlung) And Robert Van Ainahm) and Wawvaz (David Van Busch).

Ruture Noize (Marco Polonk) will still establish better paths. Maybe she's related to it. My track is 7/10! what do you think?

:lol:


Da fuq? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wat?

Collab tussen Nobodygod038 en hardstylboy?


No way dat dit dezelfde is

De echte stuurt gewoon dit naar onze Blear: afgekeurd deze saaaaie nep rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vieze vuile klootzak. Future of hardstyle fuck off!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://youtu.be/HP-yD80R3rI


Spoiler... Famke louisse
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
https://youtu.be/HP-yD80R3rI


Spoiler... Famke louisse


Het IQ van een borrelnootje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verbazingwekkend hoe klein haar tieten zijn trouwens. Die opmerking verbaast me minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Verbazingwekkend hoe klein haar tieten zijn trouwens. Die opmerking verbaast me minder.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou haar doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou hem doen.


Fixed
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic