volgens mij komt zij ook dat bosroberttt wrote:View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
echt smakelijk is anders... vind het nogal goor...AniThing wrote:vind die afbeeldingen nou niet echt heavy shit btw
Wel een dooie bedoeling... lijkt net of alles normaal is totdat je wat doorscrollt naar beneden
ja ok het is niet smakelijkChris Two wrote:echt smakelijk is anders... vind het nogal goor...AniThing wrote:vind die afbeeldingen nou niet echt heavy shit btw
Wel een dooie bedoeling... lijkt net of alles normaal is totdat je wat doorscrollt naar beneden
maar ik zie liever iemand hangen dan iemand die in stukken en gecrusht in een hoekie ligt
waarom zou je dat willen zien?AniThing wrote:maar ik zie liever iemand hangen dan iemand die in stukken en gecrusht in een hoekie ligt
Het doet mij helemaal niks heAniThing wrote:
ja ok het is niet smakelijk
maar ik zie liever iemand hangen dan iemand die in stukken en gecrusht in een hoekie ligt
delange wrote:waarom zou je dat willen zien?AniThing wrote:maar ik zie liever iemand hangen dan iemand die in stukken en gecrusht in een hoekie ligt
ik zeg niet dat ik het wil zien
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Het is idd dat er veel mensen uit de regio daar zelfmoord plegen en soms komen er zelfs mensen van veraf om daar zelfmoord te plegen 
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Mijn WTF-momentje van de week, ik had vandaag internationaal toernooi, gingen twee engelse ploegen met lekaar op de vuist. Die scheldwoorden die hun gebruikten waren hilarisch.
Dat Dj Promo rond de 250 tracks heeft gemaakt en geremixt als je al zijn aliassen meerekent (Promo, Rude Awakening, Innerdrive, )
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dat Headhunterz en Hard with Style in de tags staan van diverse video's van Fusion op YT 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Twee maten van me die om 20:30 naar huis gaan van Intents (= 1,5 uur rijden), om naar de Apres Skihut te gaan. dafuq.
What's the difference qua muziekchicken wrote:Twee maten van me die om 20:30 naar huis gaan van Intents (= 1,5 uur rijden), om naar de Apres Skihut te gaan. dafuq.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Een liedje naar mijn hart.
Ergste WTF ooit:
Maatje van me staat op Intents Festival te pissen en er komt in ene een leuke dame bijstaan die een beetje probeert te geinen door het hokje naSt hem te gaan staan. Vervolgens haar broek naar beneden doet en er een piemel uithaald waarmee ze staand gaat staan plassen. Echt een dikke WTF
En nummer 2:
Dames die met grote dienbladen door de early tent op Intents Festival liepen en iedereen gratis winegums aanboden. Toen had ik wel echt ff zoiets van: "wtf is this shit"
Maatje van me staat op Intents Festival te pissen en er komt in ene een leuke dame bijstaan die een beetje probeert te geinen door het hokje naSt hem te gaan staan. Vervolgens haar broek naar beneden doet en er een piemel uithaald waarmee ze staand gaat staan plassen. Echt een dikke WTF
En nummer 2:
Dames die met grote dienbladen door de early tent op Intents Festival liepen en iedereen gratis winegums aanboden. Toen had ik wel echt ff zoiets van: "wtf is this shit"
-
D
Daarna was ze niet zo leuk meer? 
Maat van me die minstens 25 keer is gaan zeiken tijdens Intents

Zou het iets te maken hebben met de dame met de jonge heer in/uit de broek?urbandesigner wrote:Maat van me die minstens 25 keer is gaan zeiken tijdens Intents![]()
Hoop t niet voor 'm , hij kon iig nog wel normaal lopen geloof ik
.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
lolwut?Parvuz wrote:Zou het iets te maken hebben met de dame met de jonge heer in/uit de broek?urbandesigner wrote:Maat van me die minstens 25 keer is gaan zeiken tijdens Intents![]()